28.fejezet

117 6 0
                                    

Már úton voltunk amikor Fruzsi megállt és visszahúzott a kezemnél fogva.

-Mivan?-kérdeztem tőle értetlenül.

-Nem mehetnénk más fele?-kérdezte tőlem aggódva és Javonra nézett és súgott neki valamit. Amint meghallotta lefagyott az arcáról az értetlen mosoly.

-Nem! Arra megyünk és kész...-amint ez kimondtam belém fagyott a szó.

A mellettünk lévő parkban egy padon éppen Jaden azzal az Eris csajjal smárolt.

-Kitti...-mondta Fruzsi.

-Nincs semmi! Nem is lesz. És azt szeretném ha neki nem mondanál a tervemről semmit!-mondtam magyarul Javonra utalva és tovább mentem.

5 perc séta után odaértünk a játszótérhez, aholmég Jadennel sok estét eltöltöttem nyáron.

-Kitti...-kapálódzott levegőért Fruzsi.

-Ohh igen!-mondtam neki nagy mosollyal.-Meglepi!-kiáltottam.

-Sziasztok!-köszönt Levi.

-Kitti, ez most komoly?-kérdezte tőlem suttogva, de nagy mosollyal és nagy idegesen.

-Szia!-mondtam és megöleltem a fiút.-Emlékszel Fruzsira?-kérdeztem relémve, hogy még régebben jó benyomást tett rá.

-Igen, a Gémesi lány!-mondta és egy side eye tekintetet rám vetett.

-Azaz! Okos fiú! Dumáljatok egy kicsit, nekem SOS beszélnem kell Javonnal!-mondtam és rá néztem a Fruzsi mellett álló fiúra aki szúrós tekintettel nézett Levire és rám.

-Kittus! Gyere csak ide!-mondta és a fülemhez hajolt.-Tudom mit tervezel és nem tetszik!-mondta megforgatva a szemét.

-Nem a tervem kell, hogy tetszen, hanem ő!-mondtam angolul, hogy a drága, együgyü Fruzsi ne értse. Ezzel lezártam a témát és odalöktem Fruzsihoz a fiút és Javont kézen fogva elhúztam a hinta felé.

-Miért akarsz te mindenkinek jót?-kérdezte a hintába ülve Javon.

-Mert jól esik ha más embereknek jól végződik a története, nem úgy mint nekem. Nekem már előre meg van írva a történetem és ebbe nem hinném, hogy szerepel szerelem egy ideig!-mondtam elgondolkozva.

-Szerintem meg igen!-mondta a fiú mire ránéztem.-Nehogy azt hidd, hogy hülye vagyok! Láttam mennyire fájt amikor megtudtad, hogy Jadennek van barátnője. Ez nem csak baráti érzelem amit iránta érzel!-mondta lehajtva a fejét.

-Én ezt nem mondanám. Ez inkább kiábrándulás volt a számomra. Nem akarom, hogy fájdalmat okozzunk egymásnak. És a szerelem mindig sebet okoz! Tudom én!-mondtam én is lehajtva a fejemet.

-De van amikor begyógyítja a sebeket! Ezt ne feledd! Amikor velünk vagy gondolsz Hunorra?-kérdezte.

-Nem-mondtam értetlenül.

-Látod! Azt ugye tudod, hogy se én, se Jaden, nem csak barátként tekintünk rád. Te sokkal több vagy! Akkor is ha Jaden most azzal a csajjal jár. Első naptól kezdve tetszel nekünk. Ahogyan motorozni mentünk első nap, mindent imádok benned. Ahogy a The Weeknd mondja ,,Die For You". Kitty, ez ennyi!-mondta és nevetni kezdtem.

-Annyira szeretlek!-mondtam és odamentem hozzá és megcsókoltam.

-Ez most mit jelent nálad?-kérdezte értetlenül nevetve.

-Baby, I would die for you!-mondtam nevetve.

-Most mi lesz?-kérdezte a szemebe nézve .

-Talán ha nem is jövünk össze,azon az úton járunk, hogy összejöjjünk!-mondtam az ölébe ülve és a kezeimet a nyaka köré fonva.

Egy Új Élet VeletekWhere stories live. Discover now