34.fejezet

161 5 2
                                    

Reggel arra ébredtem, hogy csörög a telefonom. Jack volt az. Gyorsan kiszaladtam a fürdő szobába, hogy ne keltsem fel Javont.

-Te mit akarsz reggel 6kor tőlem?-kérdeztem tőle ásítozva.

-Neked is jó reggelt hugi!-mondta irronikus hangos.

-Korán van Jack!-mondtam neki unottan.

-Jó rátérek a lényegre! Lenne, majd egy meghallgatás az egyik Netflixes sorozathoz és érdekelne téged?-kérdezte.

-Nem is tudom Jack! Nem akarok túl nagy felhajtást magam körül!-mondtam neki szomorúan.

-Azért csak gondold át!-mondta és letette a telefont.

-Akkor hurrá!-mondtam és megráztam a fejem fölött a kezemet, majd kimentem felkapni egy edzős szettet é lerohantam a konditerembe.

Amint leértem neki estem a boxzsáknak gondolkodás nélkül. Próbáltam kiütni magamból mindent amin gondolkodtam.

-Hát te mit csinálsz itt ilyen korán?-kérdezte mellém lépve egy srác, akinek az arca nagyon ismerős volt.

-Bocsi, mi ismerjük egymást?-kérdeztem az arcát fürkészve.

-Nem hinném, a nevem Brady!-momdta mosolyogva.

-Én Kitty vagyok! Mi járatban Brazíliában, mert nem tűnsz helyinek!-mondtam ránézve.

-Talált! Csak pár barátommal eljöttünk suliból lazítani!-mondta és elkezdte boxolni a másik boxzsákot. Ezután én elnevettem és elkezdtem ismét boxolni. Már 10 perce boxoltam, és úgy éreztem elég lesz.

-Én mentem, de örültem!-mondtam és átmentem a kondirészre.

Itt még eltöltöttem 1 órát, majd felmemtem a szobámba. Gyorsan elmentem a fürdőszobába tusolni. Miután végeztem elmentem felöltözni és akkor esett le, hogy senki sincs a szobában.

-Ez meg hova tűnt?-fordultam körbe.

Végül arra jutottam, hogy pusztuljon ki a bele, ha elfelejt szólni, hogy valami meccsre megy. Na sebaj! Lementem valami reggeliért és reggeliztem a szállodában. Ekkor eszembe jutott az a srác, Brady. Azt mondta, hogy haverokkal jöttek ide. Lehet velük mehetek ma várost nézni. Amikor befejeztem az edzést ő még ott volt. Imádkoztam, hogy most is ott legyen. Csoda folytán ott is volt.

-Na hello!-mondtam mellé lépve.

-Hello! Nem elmentélm?-kérdezte lihegve.

-De, csak a haverom akivel jöttem lelépett valahova és az lenne a kérdésem, hogy esetleg veletek tarthatnék e, akár hova is mentek, nekem jó, csak ne kelljen itt rohadnom!-mondtam lebiggyesztve a számat.

-Fürdeni megyünk elvileg és felőlem jöhetsz és a lányok is beleegyeznek, max egy haverom nem fog örülni neki! Jöhetsz!-legyintett.

-Köszi!-mondtam és megöleltem.

-Megvársz?-kérdezte folytatva a fekvenyomást.

-Aha!

Ott voltunk kb fél órát aztán ő felment a szobájába és azt mondta fél óra múlva lent találkozunk. Gyorsan választottam ruhát és mentem is le.

 Gyorsan választottam ruhát és mentem is le

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Egy Új Élet VeletekWhere stories live. Discover now