Kiviharoztam Jaden szobájából, de összeütköztem Javonnal.
-Mi a baj!-kérdezte.
-Ahh, semmi...-mondtam és a szobámba mentem. Nem volt kedvem kimenni, sem energiám. Még mindig nagyon fáradt vagyok a költözés miatt. Ránéztem az órára 9:36, otthon csak 15:36 van szóval ráírtam Fruzsira.
Kittus_.offical
Sziaaa Fruzsikámmmm!😍Fuzsu_gemesi
Szia életem😍😍😍
Mizuuu?
Mivan a fiúkkal?😏Kittus_offical
Ha videochatben elmondom jó?🥺Fuzsu_gemesi
Persze😍Fél 11-ig beszélgettünk, de letettük a telefont mindketten mert fáradtak voltunk, ezért elmentünk aludni.
--------------------
Délután 3Nehogy már magamtól keljek föl. Áhhh, dehogy! Jayla és Julie berontottak a szobámba és elkezdtek kiráncigálni az ágyból.
-Kittus megyünk vásárolni!-mondta Julie izgatottan. Jó látni, hogy ennyire kijön Jaylával. Akárcsak én annak ellenére, hogy van köztünk 4 év kor különbség. Olyan fura, de nem venni észre.
-Jó, csak hagy öltözzek fel!-mondtam összetéve a kezeimet.
-Kapsz 20 percet-mondta Jayla.
-Nem többet!-mondta Julie, majd kirohantak.
-Két hülye!-motyogtam az orrom alatt.
Ez a outfittem
Nagyon meleg van ma. Ezért választottam ezt a ruhát.
-Kész vagyok lányok!-rohantam le a lépcsőn vidáman.
-Késő!-mondta flegmán Jaden.
-Micsoda?-kérdeztem értetlenül.
-Itt hagytak!-mondta nevetve Jaden.
-Mivan? Miért? Van még 4 percem. Ezek, de seggfejek!-dünnyögtem.
-Nyugi! Mi majd felvidítunk!-mondta nyálasan mosolygva Jaden, amikor így mosolyog úgy kiverném a fogait.
-Persze azt megnézném! Lehet azzal felvidítanál, ha levágnád azt az idétlen szőke tincseidet. Jobb voltál barnán-mondat mosolyogva.
-Ja, de chill. Még növesztem a hajam aztán levágjuk a szőke részt-mondta legyintve.
-Miért nem fested be barnára? Az egyszerűbb!-mondtam értetlenkedve.
KAMU SEDANG MEMBACA
Egy Új Élet Veletek
RomansaA nevem Kitti Simon. 14 éves vagyok. Anyámat Skynak hívják, vele nem vagyok túl jó kapcsolatba, de ez nem is érdekel. Ausztráliából jött Amerikába. Apukámmal itt New Yorkban találkozott, aki Magyarországból származik. 7 éve halt meg apa. Azóta Sky-j...