41.fejezet

62 3 0
                                    

Már csak 2 nap és megyünk haza. Ma elmegyünk este egy házibuliba ismét, ezzel lezárva az ausztráliai nyaralásunkat.

-Na Kitty! Mehetünk?-kérdezte Lia.

-Indulhatunk!-mondtam és beszálltam az autóba.

-Mi tartott eddig?-kérdezte Jayla.

-Valaki belopta a toppomat!-mondtam Juliera nézve.

-Kölcsön venni, nem lopás!-mondta Julie.

-Ismerős érzés!-mondta Via Lunára nézve.

-Te is ugyanúgy elveszed a cuccaimat!-mondta Luna grimaszolva.

-Kitty! Nyom a seggcsontod!-mondta Lia.

-Ezek szerint nincs segged!-mondta Julie.

-Na jó Julie! Mit bántassz te engem?!-kérdeztem értetlenül.

-Nem bántalak! Csak mondtam valamit!-mondta flegmán.

-Ennek mi baja?-suttogtam Jaylának.

-Nem tudom!-mondta idegesen.

-Oké??-mondtam tágra nyílt szemmel és Liára néztem, ő meg csak értetlenül a vállát vonta.

Egész úton kínos csönd ült a kocsiban. Aztán fél óra múlva megérkeztünk egy plázába. Miután kiszálltunk odamentem Juliehoz.

-Látom, hogy bánt valami! Csináltam valamit?-kérdeztem kétségbe esve.

-Csak hagyjál már!-mondta Julie mérgesen és előre sétált Lunához.

-Ne foglalkozz vele!-mondta Via.

-Sokszor volt már ilyen, de most valami más! Nem tudom mi baja van!-mondtam szomorúan.-De ezzel most nem foglalkozom!-mondtam a fejemet megrázva.

Julie egész végig Jaylával és Lunával volt, én meg Viával és Liával. Vásárolni se együtt mentünk, mert Julie előre sietett maga után húzva Jaylát és Lunát, mi meg lemaradtunk.

Végülus Jayla írt nekünk, hogy ,,bocsi hogy szétváltunk, de majd 3kor a kajáldánál tali😘".
Ezt már tényleg nem értettem. De mindegy is. A lányokkal elmentünk megvenni az esti ruhákat, plusz még jópár ruhadarabon megakadt a szemünk, amiket meg is vettünk.
De azért beugrottunk egy sima boltba is venni valami nassolni valót.

De azért beugrottunk egy sima boltba is venni valami nassolni valót

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Odamentünk a kajáldákhoz és leültünk megvárni a többieket. Fél órával múlt 3 és sehol nem voltak.

-Ezek meg hol vannak?-értetlenkedett Via.

-Nem tudom!-mondtam vállat vonva.
-Várjatok Jayla írt megint.

,,Bocsi megint, de elmentünk máhova enni! Majd otthon találkozunk!"

Egy Új Élet VeletekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora