Nem értettem miért kiabál az a liba. Hátranéztem és Szofira néztem.
-Te érted ennek mi baja?-kérdeztem tőle értetlenül.
-Fogalmam sincs! Lehet durván fejbe vágták a franciák-mondta megvonva a vállát.
-Kitti!(a csapattársaim, meg a legtöbb magyar ember i-vel írja a nevem és máshogy mondják ki)-ugrott a nyakamba Dorci(ő az egyik csapattársam akivel nagyon jóba lettem).
-Mi az Dorcikám?-kérdeztem rámosolyogva.
-Csak gyere!-mondta Dorci és magával húzott, de előtte még súgott valamit Szofinak aki elkezdett mosolyogni.
-Jól van!-mondtam unottan.
-Istenem! Kaphatok egy képet?-kérdezgetett valakit egy csoport tinilány.
-Itt meg mivan?-kérdeztem a lányokat.
-Csak menj oda!-mondta Szofi és neki lökött a lányok közé.
-Mit csinálsz te picsa?-kérdezte Lili.
-Inkább az a kérdés, ti mit csináltok?-kérdeztem tőle nyugodtan.
-Itt a celeb crushunk!-mondta nevetgélve.
-Mégis ki?-kérdeztem tőle, de belőle kiindulva valami elérhetetlenről van szó.
-Javon Walton!-sikoltoztak a körülöttem lévő lányok.
-Az nem lehet!-mondtam meglepődve és elkezdtem furakodni a tömegben.
-Egy képet Javon!-mondogatták neki angolul.
-Te itt?-kérdeztem tőle keresztbe tett kézzel.
-Mint látod eljöttünk csak miattad!-mondta széttárva a kezeit. A lányok felém fordultak.
-Hogy érted, hogy mi?-kérdeztem reménykedve abban, hogy midenki eljött.
-Én, apa és Daelo.
A mellettem lévő lányok csak tátott szájjal néztek rám.
-Te meg honnan ismered?-kérdezte Lili.
-Hosszú történet!-mondta rám mosolyogva Javon.
-Szia! Én Lili vagyok, Kitti egyik barátnője-mondta és közelebb lépett Javonhoz. Én csak elkezdtem nevetni és Javon is. Már beszéltem róla neki.
-Szia Kitty barátja, de engem most csak Kitty érdekel! Gyere!-mondta és átkarolta a vállamat. Lili csak nézett nagyokat, hogy mi történt. A csapattársaimnak nem beszéltem az amerikai életemről, kivéve Dorcinak mert benne megbízok.
-Köszi!-momdtam és felmosolyogtam rá.
-Rám számíthatsz!-mondta és megállított a lelátóra vezető lépcsőn.
-Tudom!-mondtam és megöleltem minden erőmmel.-Amúgy sokat nőttél! És a hajad is más!
-Hát igen... Aki sokáig nem volt otthon, az nem láthatta ahogy férfi leszek!-mondta nagyképűen.
-Mint láttam, te se voltál sokat otthon!-mondtam sunyi mosollyal.
-Nálad még mindig többet!-mondtam elégedetten magával.
-Fuuu. Hozd fel ezt mindig!-mondtam megforgatva a szememet.
-Minden nap a szemedbe fogom mondani!-mondta és azzal a lendülettel felvett az ölébe. Átfontam a lábaimat a dereka körül, a kezeimet a tarkójánál összekulcsoltam és úgy vitt fel Djhez és Daelohoz.
Valahogy így
ESTÁS LEYENDO
Egy Új Élet Veletek
RomanceA nevem Kitti Simon. 14 éves vagyok. Anyámat Skynak hívják, vele nem vagyok túl jó kapcsolatba, de ez nem is érdekel. Ausztráliából jött Amerikába. Apukámmal itt New Yorkban találkozott, aki Magyarországból származik. 7 éve halt meg apa. Azóta Sky-j...