38.fejezet

73 3 0
                                    

Elolvastam 40 oldalt a könyvből és inkább bementem a házba, mert olyan meleg már volt 8kor is, hogy az kibíthatatlan.

Beültem a nappaliba és elkezdtem nézni az instát.
Peti kirakta sztoriba, hogy úton vannak már. Én besziveztem és írtam neki. Még csak 4 órája indultak el szóval nem egy hamar fog ideérni, főleg hogy át kell szállniuk.

Szólj ha leszálltatok, elmegyünk elétek!😘

Csak ennyit írtam, aztán letettem a telefonom és felmentem a szobámba felöltözni.

Miután a hajamat is megcsináltam, átmentem Javonhoz. Még ott aludt és cukin szuszogott. Leültem mellé az ágyra és elkezdtem a haját piszkálni. Nem nyitotta ki a szemét, csak elmosolyodott.

-Jó reggelt!-mondta reggeli rekedtes hanggal.

-Jó reggelt! És most told beljebb a picsád, befekszem melléd!-mondtam és rácsaptam a seggére.

-Nem durvulsz asszony!-mondta nevetve és beljebb gurult.

-Shh! Aludj még nyugodtam!-mondtam és megpusziltam a nyakát.

Megint megnyitottam az instát és ráírtam Viára.

Kittus_offical
Vi!😍🥰
Itt vagyunk már!

Vi.a_maxwell
Ki!😍❤️‍🔥
Ideje volt már jönnötök hamár, télen nem jöttetek!

Kéne találkozni💅

Nyár indító buli van ma Drágám!
Átmegyünk hozzátok, majd onnan menjünk együtt😍

Szólok a többieknek is❤️
Mikor jöttök?

Kb 7re, beszélgetünk utána majd csak elindulunk, ráérünk 10re is odaérni.
Axelnek hívják a srácot, az ő bulijai reggel hatig tartanak, szóval lesz időnk.

Akkor itt tali😘💋

Jaja!❤️‍🔥💋
Amúgy ti most tényleg együtt vagytok Javonnal?😏

Amikor ezt leírta én csak mosolyogva megráztama fejem és ránéztem Javonra. Még ott feküdt és csak nézett engem.

-Ideadod a telefonom?-kérdezte boci szemekkel.

-Addig se engem nézel! Ijesztő vagy!-mondtam nevetve és összekócoltam még jobban a haját, majd odaadtam neki.

-Mégis összejöttél velem!-mondta vigyorogva.

-Volt más választásom?-kérdeztem nyafogva.

-Nem!-mondta mosolyogva és amint újra rám nézett, megakadta a szeme a toppomon.-Jobban tetszett a bikini!

-Majd ha strandolunk Javon!-legyintettem.

-Akkor ma megyünk!-mondta és adott egy puszit a számra és a hasára fordulva telefonozott.

Kittus_offical
Sajnos és az agyamra megy!😔
Nézd milyen kis nyomi

Vi.a_maxwell
Szegénykém, de borzasztó neked! Meg ne sajnáljalak!

Neked ott van a Péter, szóval inkább én sajnállak🥹

Kell is! Évi egyszer látom! És ki tudja, lehet van otthon csaja!

Egy Új Élet VeletekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora