Reggel fél 6kor felkeltem, nem tudom miért. Nem voltam álmos ezért lementem a földszintre a konyhába. Senki sem volt még lent. Nem tudom mit gondoltam, de inkább visszemntem Rachel szobájába és kimásztam az ablakán a tetőre és ott néztem meg a napfelkeltét. Nagykabátban és cipőben mentem és plusz pokrócot is vittem ki, mert -2fok volt. Tudom furán hangzik, de én nagyon szeretem a hideget. A hó, a korcsolyázás, a fagyos idő,mind olyan közel áll hozzám.
Hamar elrepült az idő és azon kaptam magam, hogy fél 7 van és Rachel kinéz az ablakon és behív. Kiválasztottam egy outfittet a gardróbjából és elindultunk 7kor hazafele a cuccaimért.
-Nem akarom, hogy meglássanak ezért inkább, az ablakomon át megyek be!-mondtam és az ablakom felé.
-Ez nem szükséges Kitty...-próbált lebeszélni a lány engem az ötletemről.
-Dede!-mondtam és felmásztam terasztetőre onnan meg a szobámba.
Megpróbáltam halkan és hamar összepakolni a cuccaimat. Mikor kimásztam az ablakon hallottam lépteket az ajtóm felől, ezért gyorsan leugrottam Rachel mellé.
Egy színpadias mozdulat után elindultunk a Starbucksba. Kikértük a kávénkat. Mikor kiléptünk az ajtón megláttam Javont, Jadent, Fruzsit, Jaylát, Juliet és Kyleet. Abban a pillanatban összerezzentem. Gyors felvettem a kapucnimat és gyorsabb tempóra váltottam. Hála égnek bementek a Starbucksba, szóval nem kell egyszerre suliba mennünk. Rachel csak nézett rám, de elmagyaráztam neki amire csak egy megvető nézést kaptam.
Egyszercsak azt éreztem, hogy valaki átkarolja a vállamat.
-Te meg miért menekülsz előlünk?-kérdezte a mellettem sétáló Javon.
-Nem menekülök!-mondtam durcisan, amire Rachel elkezdett köhögni.-Fulladj meg!-mondtam neki mérgesen. Ő csak nevetett.
-De most komolyan Törpe! Mi a gond?-kérdezte még egyszer a fiú.
-Nincs gond! Kell, hogy legyen gond, hogy ne lógjak 0-24 veletek? Nem! Most Rachellel voltam, nem veletek és ez gyakran így lesz!-mondtam és leütöttem a kezét a vállamról.
-Ez nem volt szép tőled!-mondta Rachel mérgesen.
-Tudom, de most nem szeretnék a Waltonok közelébe lenni! Érted?-kérdeztem lehajtott fejjel.
-Nem csak Fruzsiról van szó? Ugye?-kérdezte elhúzva a száját, én meg csak megráztam a fejemet.
-Még nyáron volt ez először...-kezdetem bele a mondandomba.(Hogy mi történt, azt majd egy kicsit később tudjátok meg).
-Ohh...Szóval azért nem akarsz beszélni velük, mert tudod, hogy elmondanád valamelyiknek? Ne hülyéskedj! Attól még beszélhetnél velük!-mondtam megölelve engem Rachel.
-Tudom, de most kell egy kis tér!-mondtam visszaölelve a lányt.
-Nálunk addig lehetsz ameddig jól esik!-mondta kedvesen.
-Köszönöm!-mondtam még erősebben ölelve.
-Menjünk órára, oké?-kérdezte tőlem.
-Oké! A végén elkésünk!-mondtam már nevetve.
Ma megint unalmas nap volt. Második napon kaptam egy 1est irodalomból, mert a tanárt nem érdekelte, hogy most jöttem, de kell neki jegy félévre, hogy lezárhasson. Plusz poén, hogy eddig az elmúlt évben, magyarirodalmat tanultam. De sebaj. Már csak 4 év van a gimiből. Mindenki azt mondja, hogy ez lesz életem legjobb időszaka, hát nem!
Utolsó előtti órán kimentem mosdóba, amikor valaki hátulról visszahúzott.
-Ez már zaklatásnak minősül!-mondtam fapofával Javonnak.
YOU ARE READING
Egy Új Élet Veletek
RomanceA nevem Kitti Simon. 14 éves vagyok. Anyámat Skynak hívják, vele nem vagyok túl jó kapcsolatba, de ez nem is érdekel. Ausztráliából jött Amerikába. Apukámmal itt New Yorkban találkozott, aki Magyarországból származik. 7 éve halt meg apa. Azóta Sky-j...