Mikor kiderült, hogy Jadennek van barátnője, belül összeestem. Végre elhatározom, hogy elmondom annak a srácnak, hogy szeretem, aki már egy éve fontos része az életemnek.
-Én elmegyek fürdeni!-mondta Fruzsi suttogva. Én már az ágyamban feküdtem és az alvást tettettem, de egyfolytában azon járt az eszem, hogy most elmondjam-e Jadennek, mit érzek. Végülis abban maradtam, hogy nem akatom elrontani a kapcsolatát. Megérdemli, hogy boldog legyen.Már délután 6 van és Fruzsi még nagyban aludt. Én arra keltem, hogy Fruzsi lerúgott az ágyamról. Hosszú lesz ez az egy hónap. Már kipihentem ezért lementem a konyhába, ahol Jadent láttam, ahogy éppen szenved a vacsorájának a melegítésével.
-Segítsek?-kérdeztem tőle mosolyogva.
-Nem kell!-mondta leszarom hangon.
-Van valami baj?-kérdeztem tőle, mert nem értettem miért ilyen bunkó velem.
-Nincs, de ha lenne se lenne hozzá közöd!-mondta és elment mellettem, úgy hogy a vállával majdnem fellökött.
-Várj! Haragszol rám?-kérdeztem értetlenül és a keze után kaptam.
-Engedd el!-mondta Jaden barátnője.
-Előbb válaszoljon!-mondtam neki idegesen.
-Ha nem akar veled beszélni, az azért van mert van barátnője és nem érdekli a nyavajgásod!-mondta az a csaj.
-Bocs, de még azt se tudom ki vagy!-mondtam karba tett kézzel.
-Én Eris vagyok, Jaden barátnője és le lehet kopni a pasimról!-mondta a liba.
-Nyugi! Nem mászok rá! De akkor is a barátom!-mondtam Jadenre nézve.
-Mostmár nem! Tényleg kopj le és hagyj békén minket! Elegem van már a hisztidből!-mondta Jaden és megfogta Eris kezét, és felmentek az emeletre.
Én csak álltam ott megdöbbenten. Nem értettem, mi történt amíg nem voltam itt? Javon és Jaden is annyira megváltozott. Javon annyira emlékeztet az egy évvel ezelőtti Jadenre. Jaden meg, nem is tudom... Régebben boldogabb volt. És ez csaj... Fuuuu, elegem van már most belőle. Még mindig ott álltam a konyhában és néztem ki a fejemből. Ekkor érzem, hogy hátulról két kéz magához szorít.
-Akarsz róla beszélni?-kérdezte a fülembe suttogva Javon. Én csak felé fordultam és a szemébe néztem. Nem tudtam mondani semmit, csak elkezdtem sírni. Javon felvett az ölébe és felvitt a szobájába. Kiakart menni, de én nem engedtem.
-Ne hagyj itt!-mondtam neki szipogva.
-Csak hozok fel valami kaját. Enned kell valamit!-mondta és adott egy puszit a homolokomra.
Pár perc múlva visszajött és hozott fel pizzát. Megettük a pizzát és befeküdtünk az ágyba.
-Van még valami!-mondta Javon és átkarolva megölelt.
-Mond csak!-mondtam neki. Elengedett és a szemembe nézett.
-Nekem is van barátnőm!-mondta elhúzva a száját.
-Gratulálok!-mondtam neki és a mellkasára hajtottam a fejemet.
-Mármint jó barát barátnőm.
-Oh...A nevét tudhatom?-kérdeztem tőle.
-Scarlett-mondta halkan.
-Az a Scarlett? A csak barát Scarlett?-kérdeztem tőle nevetve.
-Az! És semmi több. Ne kombinálj!-fogta meg a fejét és nevetni kezdett.
-Jaj de cuki vagy! Elpirultál!-mondtam és magam felé fordítottam a fejét.
-Kitty, ne márrrr!-mondta nevetve.
ESTÁS LEYENDO
Egy Új Élet Veletek
RomanceA nevem Kitti Simon. 14 éves vagyok. Anyámat Skynak hívják, vele nem vagyok túl jó kapcsolatba, de ez nem is érdekel. Ausztráliából jött Amerikába. Apukámmal itt New Yorkban találkozott, aki Magyarországból származik. 7 éve halt meg apa. Azóta Sky-j...