14.fejezet

127 7 0
                                    

Már egy ideje csak sírtam, amikor valaki bejött a szobába.
-Kitty! Mi a baj?-kérdezte odasietve hozzám Javon.

-Meghalt!-mondtam a nyakába borulva.

-Ki?-kérdezte, miközben megölelt.

-Sky! Meghalt! Most hívott a bátyám!-mondtam zokogva.

-Sshhh. Ne beszélj! Csak sírd ki magadat!- mondta lágyan. Sírtam még egy 10 percig, de Javon nem engedett el. Ott volt mellettem.

-Köszi!- mondtam immár nyugodtan.

-Bármikor!- mondta. Abbahagytuk az ölelkezést és csak néztünk egymás szemébe.

Ami most köztünk volt az más volt mint máskor. Mivan velem ilyenkor? Már kezdem ,,A nyár amikor megszépültem"- ben érezni magamat. Nem mintha bármelyiknek is tetszenék, de már egyre jobban megkedvelem őket.
Javon tekintete a szemeim és a szám között cikáztak. Ekkor közeledni kezdett felém, de én hosszú csók helyett csak egy puszit adtam a szájára.

-Még egyszer köszi!- mondtam, majd felálltam a földről és a kezénél fogva magam után húztam Javont.
Leértünk a konyhába, ahol már ott volt Jaden, Jayla, Via, Luna, Steve és Peti.

-Hát ti kézen fogva?- kérdezte Luna perverz mosollyal.

-Haha! Mókás!-mondtuk Javonnal, majd leültünk a pulthoz. Jaden mellé ültem. De olyan fura volt. Rám se nézett, hozzám se szólt, mintha mérges lenne.

-Hé Kittus! Mit csináltatok ennyi ideig fent?- ezzel a kérdésével Jayla telibetrafált. Kezdtem elfelejteni, hogy anya meghalt, de hát nem sikerül ez olyan könnyen.

-Kitty! Nem kell, ha nem akarod!-fogta meg a kezemet Javon.

-De, meg tudnák így is, úgy is!-mondtam nagyot sohajtva, de mielőtt mondhattam valamit Jayla felkiáltott.

-Úristen! Együtt vagytok! Úgy tudtam!-ugrándozott örömében Jayla, Jaden meg nagy valószínűséggel ennek a mondatnak a hallatán félre nyelte a müzlijét.
Javonnal csak összenéztünk és elfogott engem a nevetés, de ő is hamar nevetett velem.

-Nem, dehogy is!-nevettem még mindig, de hamar lefagyott az arcomról a mosoly.-Sky meghalt!

-Jaj! Részvétem!-mondták egyszerre. És odajöttek megölelni.

-Nem kell sajnálni. Van előnye! Költözök ATLANTÁBA!-kiáltottam ugrálva.

-Hogy mi?- kérdezte sikítozva Jayla.

-Ezt nem is mondtad!- mondta durcisan Javon.

-Azt akartam, hogy egyszerre tudjátok meg-mondtam neki molyogva.

-Akkor kb. 5 nap múlva mentek?-kérdezte szomorúan Via.

-Ami azt illeti ez a baj!- mondtam nagyot sóhajtva.-Holnap után megyünk! Sajnálom!- mondtam szomorúan.

-Hát... Akkot valami búcsú buli csak így a bandával?-kérdezte Luna.

-Okés! Dj, Jessica és Daelo úgy is elmentek és csak holnap jönnek vissza, szóval nálunk este 9kor babák!-mondtam és rákacsintottam Petire.

-Ja ja baba!-mondta majd felvett a karjaiba és felvitt az emeletre.

-Ez mi a fasz volt?-kérdezte Javon.

-Ezer éves barátok! Egy kis pletyka nem árt nekik. Meg Kitty úgy se jönne össze vele!-mondta Jayla.

-És Peti se Kittyvel!-mondta Steve.

-Majd később elmondom!-mondta Via.

-Ugye ti ketten?-mutatott Jayla Viára és az emeletre.

-Talán-mondta mosolyagva, majd vállát vonva Via.

Egy Új Élet VeletekNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ