33.fejezet

125 5 0
                                    

-Szeretném, de nem most! Még csak 15 vagyok! Nem azt mondom, hogy majd csak 16 évesen akarom elveszíteni a szűzességemet, de nem most!-mondtam lehajtva a fejemet.

-Nem baj! Várok!-mondta és adott egy csókot, majd felvett az ölébe és bevitt a fürdőbe.

Gyorsan lezuhanyoztunk és befeküdtünk az ágyba. 2kor körül el aludtam, de Javon még telefonozott. Ma kora reggel lesz a fotózásom, aztán meg sietek Javonhoz.

A fotózásokat nem nagyon szeretem, de Jess nagyon szeretné és én nem akarom cserben hagyni.

Reggel 5kor magamtól felkeltem és kimásztam az ágyból. Gyorsan felvettem a mai outfittemet és kimentem a szobámból. Lementem a portára elkérni a címet ahova mennem kell, mert Dj tegnap leadta, mert tudja hogy úgy is elveszteném.

Hívtak nekem egy taxit, ami odavitt a fotózásra. 6ra odaértem és ekkor hívott Javon.

-Te meg hol vagy?-kérdezte Javon ijedten.

-Neked is szia, és fotózáson!-mondtam neki.

-Ja oké! Jó mulatást!-mondta kedvesen.

-Neked is! Szia!-mondtam és letettem.

-Kész vagy az átalakításodra?-kérdezte kedvesen az egyik stylist.

-Nem, de kezdhetjük!-mondtam és követtem a hölgyet, akit Victorianak hívtak.

-Bemutatom a sminkesedet, Julianat!-mondta Victoria.

-Nagyon örvendek! A nővéremet is Juliananak hívják-mondtam mosolyogva.

-Szia! Te meg ha minden igaz Kitty Simon vagy!-mondta kedves mosollyan Juliana.

-Az!-mondtam mosolyogva.

-Dolgoztam együtt anyukáddal egyszer, ugyanolyan gyönyörű vagy, mint ő!-mondta Juliana.

-Köszönöm szépen!-mondtam mosolyogva még mindig.

Belekezdtünk a melóba és rám adták a ruhámat és megcsinálták a sminkemet és a hajamat.

A fotózás 10kor ért véget. Ekkor egyből megkértem Julianát, hogy szedje le a sminkemet, mert nekem túl sok volt és rohantam a Sneaker Conra Javonhoz és Djhez.

Odaértem fél 11re, ahol Dj már várt engem. Javon már bent volt és a rajongóival volt.

Djvel odamentünk hozzá. Amikor megláttam megöleltem, de csak úgy egy kézzel és csak a vállat.

Vagy 6 testőr állt körénk és elindultunk egy színpad mögé. Egyes rajongók elég fura dolgokat kiabáltak. Láttam Javonon, hogy élvezi de nagyon zaklatott volt.

-Mi a baj?-kérdeztem tőle amikor senki nem látta.

-Semmi!-mondta és elsétált.

-Hagyd, fel kell dolgoznia, hogy nem lesz könnyű az élete celebként!-mondta Dj átkarolva a vállamat, én meg keresztbe tett kézzel álltam mellette.

-Csak remélem nem változik meg a hírnév miatt!-mondtam elhúzva a számat.

-Olyannak ismered?-kérdezte Dj.

-Nem, de Jadent se ilyennek ismertem meg!-mondtam és felé fordultam aggódó tekintettel.

-Lányom, Jaden 17 éves fiú, és sok mindenen ment át amíg nem voltál itt!-mondta Dj próválva nyugtatni engem.

-Mondja már el valaki, hogy min!-mondtam széttárt kezekkel.

-Ha akarja elmondja!-mondta Dj vállatt vonva.

Egy Új Élet VeletekWhere stories live. Discover now