Hát ez a pillanat is eljött. Fruzsi hazamegy. Már ott voltunk a reptéren és éppen búcsúztam tőle. Hiányozni fog, de majd nyáron úgy is találkozunk.
Miután könnyes búcsút vettünk tőle, mentünk Jack magán repülőjéhez. Azt mondta mehetünk vele, mert mamáéknak úgyis megmutatja a környéket, ami több mint 1 hétig fog tartani, utána majd elmennek New Yorkba.
Örülök, hogy Jack törődik velük. Az én bátyám végre felnőtt. Neki se volt egyszerű gyerekkora, de mára már rá se lehet ismerni. Mióta apa cégét vezeti megváltozott. De csak komolyabb lett ha munkáról van szó, alapból meg maradt a régi Jack, aki szeret szórakozni, vicces és törődő.Az utunk nagyon hosszú volt, mint mindig. Már azt hittem sosem érünk oda, de végül az ottani idő szerint 9re értünk oda.
Én olyan hulla fáradt voltam. Otthon este 8 van. Lassan jönne az alvási idő. A házhoz vezető úton én bealudtam a taxiban. Julie keltett mikor megérkeztünk.
Ugyanolyan szép ez a hely mint tavaly. Amint tudtam, bevetettem az ágyamba és elaludtam.
Délután 4kor keltem fel. Gyorsan elmentem lefürdeni, utána meg felöltöztem.Volt vagy 40 fok odakint. Szóval séta szóba se jöhet. Lementem a garázsba és megkerestem Sky motorjának a kulcsát. Levettem a motorról a porfogót és már nyitottam is ki a garázsajtót.
-Várj!-mondta ásítozva Jaden.
-Siess!-sürgettem.-Ugye van fürdőgatyád?-kérdeztem nevetve.
-Alap Kittus!-mondta és felült a kék motorra.
-Lopod a motorom?-kérdeztem nevetve és felvettem a sisakomat.
-Nem Sky motorja a tiéd?-kérdezte felvont szemöldökkel.
-Inkább gyere!-mondtam és elindultam.
Jaden jött utánam. Kb fél órát motoroztunk a part mentén, majd úgy döntöttem, hogy ideje fürdeni.
Lehajtottam egy földes úton és egy olyan szép partszakaszt találtam, hogy elállt a szavam.-Azta!-mondtam mikor levettem a sisakomat.
-Siess már!-mondta Jaden és már futott is a vízbe.
-Ez csalás!-mondtam és gyorsan levettem a felesleges ruhát, aztán futottam utána.
-Végre hogy ideértél!-mondta Jaden és elkezdett beúszni.
-Várj már!-mondtam és utána úsztam, majd mikor megállt újra megszólaltam.-Nem sietünk sehova!-mondtam és lefröcsköltem vízzel.
-Így játszunk?!-kérdezte és felém úszott és lerántott a víz alá magával.
Elkezdtem ütögetni a mellkasát, de lefogta a kezemet. Kinyitottam a szememet és azon kaptam magam ott vigyorog. Én csak megráztam a fejem és jelezni próbáltam, hogy menjünk fel és hála az égnek megértette.
-Te állat!-mondtam a vizet köpködve.
-Mehet még egyszer?-kérdezte nevetve.
-Kösz, kihagynám!-mondtam a hajamat hátra simítva.
-És most mi legyen?-kérdezte.
-Nem is tudom...Mondtad, hogy buzz cutot akarsz, ugye?-kérdeztem tőle.
-Ja, nem mintha így nem lennénk épp elég jó pali, de kipróbálnám!-mondta és elkezdtünk egymás körül úszni.
YOU ARE READING
Egy Új Élet Veletek
RomanceA nevem Kitti Simon. 14 éves vagyok. Anyámat Skynak hívják, vele nem vagyok túl jó kapcsolatba, de ez nem is érdekel. Ausztráliából jött Amerikába. Apukámmal itt New Yorkban találkozott, aki Magyarországból származik. 7 éve halt meg apa. Azóta Sky-j...