Reggel 9
Nagy fejfájással ébredtem. Ránéztem a telómra és láttam, hogy kilenc van. Szuper! 11re kint kell lennem a reptéren. Siethetek ma is.
-Javon!-szaladtam át hozzá.
-Mivan?! Korán van még ehhez!-mondta a reggeli rekedtes hangján, amit nagyon szeretek.
-Ahh... De cuki a hangod!Ki kell vinned a reptérre!-ugrottam mellé az ágyba.
-Miért? Hány óra?-kérdezte a szemét törölgetve.
-9:05! Siess! Elkésünk!-mondtam, de mint aki semmit sem hallott a derekamnál fogva magához húzott.
-Nem mész te sehova! Itt maradsz velem!- mondta és nyomott egy puszit a számra, amit máskor is szokott. Egyébként ezt Jadentől leste el, mert ő mindig ha elbúcsúzunk megcsókol, de most már csak barátilag, vagyis remélem.
-Mennem kell, gyere!- mondtam és kirángattam az ágyból.
-Megőrjítessz!-mondta mikor a konyhában csináltam a kávét.
-Én? Mindenkit!- mondtam nevetve és elkezdtem inni a kávémat.
-Reggelt!-jött a konyhába a félig még alvó Jayla.
-Neked is!-mondtam már egy kicsit több energiával. Javon csak aludt a konyhapulton.
-Úgy látom hosszú esténk lehetett!-mondta Jayla.
-Az biztos! De neked rémlik valami? Mert nálam teljes homály van, mint mindig!-mondtam rákönyökölve a pultra.
-Semmi, addig emlékszem, hogy a pulthoz odamentünk, aztán képszakadás!-mondta, aminek a hallatára mindketten nevetni kezdtünk.
-Akkor az úgy jó!-mondtam.-Jaden?
-Felkeltettem, kb 10 perce-mondta Jayla.
-Akkor egy fél óra és lejön!-mondtam.
-Csá...-szólt Jaden a hátunk mögött.
-Hát te?-kérdeztem és odajött hozzám.
-Csak nem hagynám ki a távozásodat!-mondta és hátulról átölelt a csípőmnél, a fejét meg a nyakam és a vállam közé furta.
-A kis szerelmes lejött, mindketten tévedtünk!-mondta Jayla rám nézve.
-Mi baja?-nézett rám értetlenül Jaden.
-Semmi!-legyintettem egyet.
-Amúgy Javonnak mi baja?-kérdezte Jayla.
-Nem is ivott tegnap!-mondta morgolódva Jaden.
-Nem, de fáradt mert ő is hajnalban ért haza!-védtem Javont.
-Hagyjuk már... Én is annyit aludtam mint ő, mégsem fekszek a pulton!-mondta Jaden.
-Ja nem. Csak Kitty vállán alszol!-mondta Jayla.
-Jogos!-mondtam kuncogva.
-Már te is ellenem vagy!-mondta Jaden és hátat fordított nekem és a kávéját kezdte el inni.
-Mint mindig!-mondtam és hátulról megöleltem, majd odamentem Javonhoz és adtam egy puszit az arcára. Felmentem felöltözni és lehoztam a bőröndömet.
-Kész a hercegnő?!-kérdezte meglepetten Jaden.
-Igen és neked is készen kéne lenned!-mondtam gúnyosan az arcába.
-Meglehet! De jobban élvezem ha a társaságodban lehetek!-mondta és tudom, hogy viccnek szánja, de ez nekem annyira jól esik, hogy szinte belepirulok.
ESTÁS LEYENDO
Egy Új Élet Veletek
RomanceA nevem Kitti Simon. 14 éves vagyok. Anyámat Skynak hívják, vele nem vagyok túl jó kapcsolatba, de ez nem is érdekel. Ausztráliából jött Amerikába. Apukámmal itt New Yorkban találkozott, aki Magyarországból származik. 7 éve halt meg apa. Azóta Sky-j...