23.fejezet

147 7 0
                                    

-Javon... ezt ne!-mondtam és ellöktem magamtól.

-Tudom, csak már régóta megakartam tenni! Nem jelent semmit! Nyugi!-mondta és leszállt rólam.

-Ajánlom is!-mondtam nevetve és felültem. De ekkor megláttam az ajtóban álló Juliet.

-Kitty... Nem is zavarok-mondta tátott szájjal.

-Julie nem...-mondtuk volna, ha nem csukja be az ajtót. Utána rohantam.

-Julie!-kiáltottam utána miután kirohantam az ajtón.

-Kitty!!!! Tudtam!-mondta Jayla.

-Julie!!-mondtam mérgesen.

-Mivan?! Csak elmondtam amit láttam-mondta Julie a vállát vonva.

-Jó tudom, pletykás vagy! De nem az történt! Csak egy csók volt! Megbeszéltük, hogy semmit se jelent!-mondtam tisztázva a helyzetet.

-Tudom úgyis, hogy az egyik öccsémmel összefogsz jönni!-mondta Jayla perverz mosollyal és az ujjával mutagatva.

-Miért nem Julie? Fiatalabbak nála 4 hónappal! Az semmi! Őt basztasd, ne engem!-mondtam és elviharoztam a szobámba.

-Ez hülye!-mondta Julie.

-Az!-nevetett Jayla.

-Szerinted melyikkel fog végül összejönni?-kérdezte Julie a lányt.

-Szerintem Jaden!-mondta Jayla magabiztosan.

-Szerintem meg Javon!-mondta ellenkezően Julie.

-Fogadunk?-kérdezte Jayla.

-Fogadunk! A vesztes a legféltettebb cipőjét odaadja a másiknak!-ajánlotta Julie.

-Benne vagyok!-mondta Jayla és kezet ráztak.

-De azt tisztázzuk, hogy nem avatkozunk bele!-mondta Julie.

-Nem! Az úgy nem fair!-mondta Jayla is.

Közben én a szobámban ismét nagyban készültem az edzésemre ami igaz csak fél 7kor kezdődik, de szeretem előbb bepakolni. Kész voltam és láttam, hogy Szofi hív.

-Sziaaaa!-mondta Szofi.

-Sziaa! 20 perc múlva a parknál? És utána átjössz hozzánk és elviszünk az edzésre-ajánlottam fel neki.

Átöltöztem és futottam le a parkba, de még így is épphogy odaértem.

-Na csáo!-mondtam lihegve.

-Hello!-mondta Szofi és megöleltük egymást.

-Jössz?-kérdeztem tőle.

-Aha!-mondta és elindultunk visszafele. 8 perc alatt hazaértünk.

-Sziasztok!-kiáltottam a házba.

-Kitty!-jött oda megölelni Daelo.

-Te hol voltál egész idáig. Egész nap nem láttalak. Jaylaval voltam, meg Julieval-mondta cukin.

-És élvezted?-kérdeztem legugolva hozzá.

-Jó, de már vártam, hogy veled legyek!-mondta és a nyakamba ugrott, de úgy hogy hátra borultam. Szofi elkezdett röhögni.

-Ne nevess!-mondtam Szofinak szúrós szemmel.

-Ő kicsoda?-kérdezte Daelo.

-Ő az egyik csapattársam és legjobb barátnőm!-mondtam még mindig háton fekve.

-Nem kényelmetlen?-kérdezte a kis fiú.

-Áhh... Dehogy!-mondta nevetve, mire felpattant és megpróbált felhúzni, de csak Szofi segítségével sikerült neki.

Egy Új Élet VeletekWhere stories live. Discover now