42.fejezet

61 1 0
                                    

Visszamentem a partra ahol egész nap voltam és leütltem a homokba, Peti meg mellém.

-Na elmondanád?-kérdezte Peti idegesen.

-Nem mondta Jayla, Javon vagy Julie? Nem hencegtek vele?-kérdeztem kínomban nevetve.

-Kellett volna?-kérdezte Peti aggódva.

-Szerintem igen!-mondtam felhorkanva.

-Javonhoz van köze!-mondta Peti mintha megértette volna.

-Tudod, ez vicces!-mondtam a fejemet rázva és az arcomon még mindig ott volt az a kínos mosolyom.

-Kitti!-mondta Peti.

-Az, hogy azok árulnak el akiket a legjobban szeretsz!-mondtam és egy kicsi szünetet tartottam.

-Mit csináltak?-kérdezte, de szerintem már sejtette.

-Beléptem abba a kibaszott konyhába és ott...-mondtam, de elcsuklott a hangom.
-Ott...

-Semmi baj!-mondta Peti és átkarolva engem magához húzott.

-Ott csókolózott Javon...-mondtam volna, de megint nem bírtam tovább beszélni.

-Kivel?-kérdezte kétségbe esve.

-J...Ju...Julieval!-dadogtam és elsírtam magamat. Az arcomat a vállába fúrtam.

-A kurva életbe!-mondta Peti idegesen, de elkezdte a hátamat simogatni.-Ha Javon nem látja, hogy milyen vagy, akkor vak, ha meg nem érdekli akkor egy idióta! Kitti te vagy az egyik legkülönlegesebb lány az életemben! Ha nem ismernélek ennyire régóta és nem lennél szinte a hugom, akkor a lábad előtt hevernék!-mondta mire felnevettem.

-Ezt ne!-mondtam nevetve és a könnyeimet törölgettem.

-Próbáltam olyan lenni, mint a nyálas filmekben!-mondta nevetve.

-Sikerült is!-mondtam és megöleltem.

-Ohh baszki!-mondta és megbánóan nézett rám.

-Mi az?-kérdeztem értetlenül.

-Hát...Az úgy volt!-mondta a tarkóját vakarva.

-Mit műveltél!-néztem rá idegesen.

-Ugye Jayla megkért minket, hogy keressünk meg és ha megtalálunk szóljunk Javonnak!-mondta a tarkóját vakarva.

-És te szóltál neki!-mondtam neki és felálltam.

-Lehet, hogy beszélned kéne vele!-mondta agghgódva.

-Nem érdekel!-mondtam és a motorhoz mentem.

-Kitti, kérlek! Én se értem ezt az egészet, de Javont hallgasd végig! És ha még mindig gyűlölöd, akkor személyesen gondoskodom arról, hogy soha ne lásd többet!-mondta Peti megfogva a kezemet.

-Nem érzed át, amit én érzek! -mondtam idegesen.

-Kitti! Csak azt akarom ami neked a legjobb! Értsd meg!-mondta és megfogta mindkét vállamat.

-Megcsalt! A saját nővéremmel! Ezt te megtudnád bocsátani?-kérdeztem értetlenül.

-Előbb hallgasd végig!-mondta Peti és pont ekkor jött meg Javon.

-Utállak! Ezért ha valaki megcsal téged neked is beszélned vele!-mondtam gyilkos tekintettel.

-Már alig várom!-mondta és megpuszilta a homlokomat.

-Menj a picsába!-mondtam miután elment.

Rá se nézve Javonra leültem a parton. Próbáltam kizárni minden gondolotomat róla. De még így is a sírás kerülgetett. Amint leült mellém, szinte a szívem összeszorult. A közelségét még csukott szemmel is megtudnám érezni. A testem akaratom ellenére is beleregemett a közelségébe.

Egy Új Élet VeletekWhere stories live. Discover now