9.fejezet

166 8 0
                                    

-Na! Mi volt?-kérdezte Jayla.

-Nem tudom! Kérdeztem mi baja aztán meg váltottunk pár szót és elviharzott, mint egy óvodás-mondtam értetlenkedve.

-Biztos Avával van valami!- mondta Jayla megvilágosodva.

- Ő a barátnője, ugye?- kérdeztem

-Igen, de nekem nem nagyon szimpi. Meg elvileg csalja is meg minden.

-Azt hallottam-mondtam halkan

-Elvileg az egyik legjobb haverjával.

-Ez nagyon gáz-mondtam.-De nem lehet, hogy ez csak pletyka?-kérdeztem a lányt.

-Lehet! De kinézem abból a csajból, hogy megtenné.

-Ne feltételezzük a legrosszabbat-mondtam nyugtatva Jaylát.

-Márcsak ilyen odahaza Atlantában.

-Hát... New York és Magyarország is hasonló. Főleg azok a helyek ahol éltem-mondtam nevetve.

-Ja, csak Atlantában nem hagynak nyugodni az emberek. Nagyon irritáló-mondta mehforgatva a szemét Jayla.

-Azt eltudom képzelni- monstam egy kicsit elgondolkodva utána.

***********
8 éve.

-Anya! Menjünk ki a parkba a barátaimhoz-mondtam bociszemekkel anyának.

-Nem most nem lehet! Túl sokan vannak most kint a játszótéren. Te se szereted a fényképészeket, ugye?-kérdezte anya.

-Nem! Folyton a szemembe vakuznak-duzzogtam.

-Jó akkor megérted, hogy miért nem megyünk ki!-mondta anya majd megölelt.

-Igen-mondtam lehajtott fejjel és visszaöleltem anyát.

-Majd máskor kicsim, de most Apa és én is a címlapokon vagyunk! De valamelyik barátnődet áthívhatod!-mondta mosolyogva.

-Oké!!- mondtam ugrándozva.- A Zoét, a Zoét-kiabáltam.

-Jó, jó! Beszélek az anyukájával.

Jó az ilyenekre visszaemlékezni. De a paparazzik. Fuu. Megnyomorították a gyerekkoromat. Egy lépest se tehettem. Emiatt sem akartam olyan karriert, amilyen Apának és S8kynak volt.

************

-Hahó?! Kitty!-legyezett a kezével a szemem előtt Jayla.

-Ahh! Már megint lebambultam?- kérdeztem a szememet forgatva a lányt.

-Igen! De ilyenkor mivan veled?

-Néha csak úgy beugranak emlékek, amióta veletek vagyok. Néha kiskori, néha magyarországi-magyaráztam.

-Oké! Nekem soha sincs ilyenem, de ez gondolom jó dolog, hogy visszatudsz emlékezni ilyenekre-mondta majd a vállamra tette a kezét.

-Nem is tudom! Lehet!-mondtam, majd sétálgattunk egy kicsit, majd megjött Luna, Via, Steve és Josh is és végül egy strandolásra esett a választásunk.

-A szírt melleti strandra menjünk- kiáltotta fel Lia, én meg a nyakába ugrottam és helyeseltem.

-Akkor futás a motorokhoz!- kiáltottam.

-De haver-fogta meg Jaden Peti vállát.

-Hm?-mondta a srác.

-Van össz-vissz 6 motor, akkor a fiúk vezetnek és a csajok ülnek mögöttük-mondta Javon nagy mosollyal.

-5 motoron ketten,  1-en meg 1 ember fog ülni-mondtam.

-Én biztos, hogy egyedül megyek most-jelentette ki Jayla.

Egy Új Élet VeletekWhere stories live. Discover now