10.fejezet

150 7 0
                                    

Mondtam elégedett mosollyal az arcomon.

-Ne talántán velünk nem tudsz érdekes témákról beszélni?-kérdezték gúnyosan.

-Dehogyis nem! Csak ő volt osztálytársam volt és lehet még tartja a kapcsolatot valakivel! És hallhatok valami pletykát-mondtam hátra hajtva a fejemet.

-Akkor is fáj, hogy őt jobban szereted mint engem!-mondta sértődötten Peti.

-Honnan tudtad?!-kérdeztem tőle bociszemekkel.

-Ohh igen?-kérdezte nevetve Hunor. Beértünk a vízbe, de rajtuk volt poló, megnadrág. Peti levette, Hunor is csak előbb bedobott a vízbe.

-Köszi drágám!-mondtam Hunornak, majd dobtam neki egy puszit a távolból.

Egyre beljebb mentem a többiek felé. -Hali!-mondta Jaden és a derekamnál fogva megölelt.

-Semmi! Veled?-kérdeztem és visszaöleltem.

-Hiányoltunk!-mondta mélyen a szemembe nézve.-Hiányoltalak!-mondta már más milyen hangon. Nem tudtam erre semmit mondani. Csak álltam a derekamat fogó fiúval szemben. Majd mintha fejbe vágtak volna minden olyan volt mint mielőtt ezt mondta volna.

-Persze, hogy hiányoztam! Miattam izgi itt az élet!-mondtam önelégülten.

-Álmodozz csak Kittuskám!-mondta Javon, majd kitépett Jaden kezei közül és magával rángatott Jaylához.

Néha már úgy érzem, mintha valami tárgy lennék, amit hoznak-visznek. Ezt annyira utálom általában, de ők máshogy élnek, mint máshol. Ök gyakrabban ölelkeznek, stb.

-Kitty!!!-kiáltott Jayla, majd mint a Waltonoknál szokás a nyakamba ugrott.

-Jay!!!-kiáltottam én is.

-Gyere egy percre!-mondta, majd arrébb húzott.

-Mondjad csak!-mondtam.

-Na annyi, hogy nem tudom hogy tudod e, de nekem már volt barátnőm, nem mint sima barát, hanem jártam vele. De most mégis tetszik Josh-mondta elpirulva.

-De hát ezzel mi a gond?-kérdeztem.

-Nem tudom, csak furcsa!-mondta zavartan. Majd mintha fejbe vágták volna,  témát váltott.-Neked most melyik tetszik?

-Mivan?! Ne kezd már te is!-mondtam a szememet forgatva.

-De, de! Látom, hogy jó páran a fiúk közül odavannak érted! De neked melyik tetszik! Hunor, ugye? Nem! Tudomám, hogy Jaden! Vagy Javon? Nem! Na mondjad már!-hadarta.

-Hohó... Először is! Nekem ha választanom kéne egyértelműen Hunort választanám, mert attól még, hogy rég láttam szeretem, de olyan fura mostanában Jadennel lennem. Nem olyan, mint pár napja.

-Drágam ez a szerelem!-mondta tapsikolva Jayla.

-Jayla nem! Nem vagyok szerelmes Jadenbe! Oké, nem tagadom jól néz ki, meg minden, de én Hunort szeretem.

-Értem én, nyugi!-mondta, majd visszamentünk a többiekhez.

Haza ment, mindenki. 1 hétig én Waltonékkal, Liával,Lunával és Viával lógtam. A fiúkkal nem tudom mivan! Lehet a ribi elvonja a figyelmüket. Azt jó tudni, hogy a lányok már találkoztak vele és utálják. De sajnos nekem is kell majd nagy eséllyel.

Márcsak 1 hétíg maradunk itt. Lassan mehetek vissza New Yorkba.
De valamiért nem vagyok feldobva miatta. Hiányozni fognak az itteniek.

-Na menjünk Hunorhoz!-mondtam, a három jómadárnak.

Egy Új Élet VeletekWhere stories live. Discover now