Od Autorki & Druga część SPARKLESS

193 17 31
                                    

Kochani moi, to już koniec pierwszej części SPARKLESS! 😱

Jak wam się podobało? Dawajcie swoje opinie! 😀

Spieszę do was od razu z kilkoma informacjami:

>SPARKLESS 2 jest już dostępne! 😀 

+ Po wydarzeniach z pierwszej części bohaterowie odczują konsekwencje swoich działań. Szczególnie Luna, co będzie mieć ogromny wpływ na jej relacje romantyczne.

+ Ważnym wątkiem będzie przeszłość Asima.

+ Pamiętacie, że Ezio miał coś powiedzieć Lunie po balu, ale finalnie do tego nie doszło? W drugiej części dowiecie się, co to było.

+ Jeden z bohaterów będzie mieć przed sobą wiele wyzwań. Można rzec, że przejdzie metamorfozę.

+ Pojawią się nowi bohaterowie. Niektórzy z nich zostaną z nami na dłużej.

+ Fabuła pierwszej części jest w zasadzie zamknięta (czyli mówiąc wprost był problem - aka Aridam Than - został pokonany). Druga część też będzie mieć konkretne zakończenie, ale wątki które się tam pojawią będą znacznie większe, gdyż będą wychodzić poza teren Aurdelis.

+ Historia dorasta wraz z bohaterami. Co za tym idzie, powaga wątków. Tak, możecie się spodziewać też scen z zabarwieniem erotycznym (16+).

+ Druga część na pewno będzie dłuższa niż pierwsza.

+ W drugiej części poświęciłam nieco miejsca na pogłębienie psychologii bohaterów i wyjaśnia się dużo wątków, które w pierwszej części mogły nie być jasne (uważacie, że Luna z Olavim zeszli się za szybko? Dlaczego Ezio znał tyle faktów z jej życia? Wszystko wyjdzie na jaw).

Mam nadzieję, że zostaniecie też na drugą część ❤️

Do później, Beziskrowcy!

XOXO,

Julia

SPARKLESS [W EDYCJI]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz