Mertle yaptığım sohbetten ve üç saatlik uykumdan uyanmamak için büyük bir çaba sarf etsem de ısrarla çalan telefonum buna izin vermedi. Telefonu açtığımda Aryanın bu saatte bile enerjik sesiyle az da olsa kendime geldim.
- Canım günaydın Ayaz ile size kahvaltıya geliyoruz. Bir şey lazım mı?
- Kahvaltıya mı geliyorsunuz?
- Evet Mert söylemedi mi?
- He yok canım. Tamam gelin hadi. Güzel bir kahvaltı yapalım.
- Tamam balım.
Telefonu kapatmamla tuvalet ve giyinme işlerimi halledip Mert'in odasına girdim. Dağınık bir odayı görmemle içeri girip toparladım. Bazen kendime çok şaşırıyorum. Annemlerin evinde olsaydım odamın içinde kendimi kaybederdim. Ama kendi evime çıktığımdan beri bu tür şeylere daha çok dikkat eder olmuştum.
Mutfağa kahvaltı hazırlamak için gittiğimde salondaki masada her çeşit kahvaltılığın olduğunu gördüm. Kaşar peyniri elime almamla yanımda oluşan hareketliliğe döndüm.
- Günaydın Derin'im diyerek yanağımdan öptü.
- Günaydın Aryaları kahvaltıya çağırmışsın. Hayırdır?
- Evet ne olmuş yani. Ayaz ile yakın bir dostluğum var bildiğin gibi.
- Aryadan hoşlanıyorsun değil mi?
- Hayır
- Mert
- Hayır Derin
- Merttttt
- Sadece güzel bir kız bu kadar.
- Mertcim devam
- Tamam bak gerçekten sadece beğeniyorum bu kadar gerçekten.
- Konuşmamı ister misin?
- Hayır kendim hallederim.
- Duygularından emin olmadan hareket etme.
- Tamam Güzin abla demesiyle kapının çalması bir oldu.
Ayaz ve Arya ile geçen güzel bir kahvaltıdan sonra sohbete başladık. Mutfağa kahve yapmaya gittiğim de arkamdaki hareketlilikle irkildim. Karşımda duran Ayaz'ı beklemiyordum.
- Bir şey mi oldu?
- Derin biraz konuşabilir miyiz?
- Tamam Ayaz ne oldu? Meraklandım
- Derin bak şimdi söyleyeceklerim sana biraz ani ve beklenmedik gelebilir. Ama ben içimde uzun zamandır tutuyorum. Ve seni düşünmekten kafayı yemek üzereyim. Derin bak ben seni ilk gördüğüm günden beri seviyorum. Hayatımda ilk defa böyle bir şey yaşıyorum. Duygularımın adının ne olduğunu bilmiyorum. Seni görünce ne yapacağımı şaşırıyorum ve gördüğümde de gözlerimi senden alamıyorum. Bunu fark etmemen için kör olman gerekirdi. Senden isteğim belki şimdi belki sonra seninle birlikte olmak istiyorum. Var mısın ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİNİN DERİNLİĞİ
Teen FictionKalbi paramparça olan bir kız. Aşkın en kötü halini yaşamış, yıllarca kendini duvarlara hapseden suçsuz olan bir mahkum. Adının hakkını sonuna kadar veren masum, ürkek ve bir o kadar da cesur olan Derin Özgün... Dünyaya maviliklerini açtığından beri...