AYDINLIK NEYİN OLUYOR SENİN?

41 4 2
                                    

Bazıları şiir sevmez, çünkü onların yaraları yoktur.

Aryanın verdiği haberin ardından Doruk'la birbirimize bakakalmıştık. Aryanın kayınvalidesi, yani benim teyzem bize mi geliyordu? Ve bu da benim birkaç günlüğüne Doruk'tan ayrılmam demek oluyordu. Arya elimde tuttuğum çerçeveye bakakalmıştı. Mutfaktaki sessizliği bozan yine kendi sesiydi.

"Oha."

Çok geçmeden konuşmaya devam etti.

"Oha, size inanamıyorum. Yoksa evlenme teklifi mi edecektin Doruk?"

Dorukla ikimiz birbirimize bakıp kıkırdadık.

"Biz onu geçeli oluyor biraz."

Arya şoktan şoka geçerken, onay almak için bana baktı. Gülümseyen gözlerle kafamı salladığımda bunu bekliyormuş gibi sarılıp öpücüklere boğdu beni.

"Tebrik ederim canım benim."

Seslere gelen Mert, olayı henüz kavrayamamıştı.

"Düğün ne zaman?"

"Ne? Kimin düğünü ya?"

"Doruk Derin'e evlenme teklifi etmişte..."

Aryanın sesindeki kinayeyi anlamamak elde değildi. Kıkırdadım.

"Durun daha ne evlenmesi?"

Doruk bu söylediğime çok mutlu olmamış olacak ki yüz ifadesi biranda değişti.

"Nasıl yani, yoksa evet demedin mi?"

"Dedi ama, henüz erken olduğunu düşünüyor."

Doruk sonunda suskunluğunu bozmuştu. İşleri aceleye getirmeyi sevmezdim. Zaten yaşadıklarımız kolay şeyler değildi, Doruk'la da hızlı başlamıştık. En azından bundan sonra yavaştan ilerlemek en mantıklısıydı. Bazen bana bozulduğunu düşünüyordum ama böyle bir durumda yarın nikah masasına oturalım da diyemezdim.

"Kardeşim yine çıtayı Allah katına çıkarmışsın."

Mert ve Aryaya nasıl bir teklif aldığımı anlattığımda sevgili kuzenimin tepkisi hepimizi güldürmüştü.

"Keşke sonrasında da bu kadar güzel şeyler olabilseydi."

Uzanıp elini tuttum onun, ben buradayım dercesine...

"Yine mi baban?"

"Baban deme ona..."

Öfkeliydi, aksi zaten şaşırtırdı. Hangi baba bu kadar aşağılık olabilirdi? Çocuğunu, sevgilisiyle tehdit eden biri ne kadar baba olabilirdi? Yıllardır yaptıkları yetmezmiş gibi kalkıp da Doruk'tan 'hadi ama o senin yine de baban' diyemezdim.

"Derin kaçırıldı, babamın adamları tarafından. Yerimizi, izimizi nasıl bulmuş bilemiyorum. Beni bayıltıp Derin'i almışlar. Babamın çalışanları içinde beni seven, yardımcı olan insanlar var. Onlarla sürekli irtibat halindeyim, yerini de onlardan öğrendim zaten. Sonra gidip aldım, tabii oraya girmem çok tehlikeliydi, ama biraz şanslı anıma denk geldim diyebilirim."

İkisi de pürdikkat bizi dinliyorlardı. Aslına bakarsanız bende bazı bilgileri yeni öğreniyordum.

"Sana yardımcı olanlar kaçırılma planını neden haber vermedi?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 11, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MAVİNİN DERİNLİĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin