43

1.7K 152 0
                                    


အခန်း 43- ကျားဖြူကြီးကို ကုသပေးခြင်း

လင်းယွဲ့လန် သည် တိုက်ပွဲအစွန်းတွင် ရပ်လိုက်သည်။ သူမသည် ရှောင်းလွီ ကိုရှေ့ဆက်ရန်ပြောခဲ့သည်။ ရှောင်းလွီ က ပြတ်ပြတ်သားသား အသံနဲ့ ညည်းညူရင်း "သခင်၊ သခင်က ကျားတွေကို ငါနဲ့ တိုက်ခိုင်းတယ်"

လင်းယွဲ့လန် က သူမလက်ကို ဝှေ့ယမ်းလိုက်ပြီး "ရှောင်းလွီ၊ ငါက အရမ်းအားနည်းနေသေးတယ်။ အဲဒီ ရက်စက်တဲ့ ကျားတွေကို ငါ ဘယ်လို တိုက်ရမလဲ"

ရှောင်းလွီ က သူ့အပင်တွေကို လှည့်ပြီး လင်းယွဲ့လန်ကို ဒေါသနည်းနည်းနဲ့ "ဆရာ၊ လွယ်လွယ်နဲ့ အရှုံးမပေးနိုင်ပါဘူး!"

လင်းယွဲ့လန် သည် သူမ၏နှာခေါင်းကို ပွတ်သပ်ပြီး ချက်ချင်းပင် သူ့ထံသို့ တက်လာကာ "ရှောင်းလွီ ငါ့ကိုကြည့်ပါဦး။ ငါဒီကို ရောက်နေပြီ၊ ဒီမိန်းကလေးရဲ့ ခန္ဓာကိုယ်က အရမ်းအားနည်းနေတယ်။ ငါ့စွမ်းအားတွေကြောင့်တစ်ဝက်လောက် ပြန်ကောင်းလာရင်တောင်မှ၊  ငါ့မှာ ခွန်အားတွေ အများကြီး မကျန်သေးဘူး။

" ရှောင်းလွီ၊ နင်က ငါ့ကို ကျားကြီးတွေနဲ့ တိုက်စေချင်တာလား ၊ ငါ ဒဏ်ရာ ရရင် ဘာဖြစ်မလဲ ၊ အနာကျင်ရဆုံးသူက မင်းပဲ ဟုတ်တယ် မဟုတ်လား ၊ ရှောင်းလွီ "

သူမက ရှောင်းလွီ ကို ချော့သည်။ ရှောင်းလွီ သည် သဘောထားကြီးသူဖြစ်ပြီး ထူးထူးခြားခြား ဉာဏ်မမီပေ။

လင်းယွဲ့လန်၏ ချော့သွင်းခြင်းကို ခံရပြီးနောက် သူ သဘောကျခဲ့သော်လည်း တစ်စုံတစ်ခု မမှန်ဟုလည်း ထင်ခဲ့သည်။

လင်းယွဲ့လန်က ဆက်လက်ပြီး "စိမ်းလန်းစိုပြေတဲ့ ငါက ငရဲမှာ ငါးနှစ်ကြာ တိုက်ခိုက်နေခဲ့ရတယ်။ ဒီနေရာဟာ ကောင်းကင်ဘုံလိုအေးချမ်းတဲ့ နေရာပါ။ ငါ့ကို ခဏလောက် အနားယူခွင့် မပေးဘူးလား"

ရှောင်းလွီ သည် သူတွေးနေသလိုမျိုး သူ့အပင်စိမ်းပင်များကို နှိမ့်ချလိုက်သည်။ ထို့နောက် သူသည် သူ၏စိမ်းလန်းသောအပင်ပေါက်များကို ထပ်မံမွေးမြူကာ ခေါင်းညိတ်ကာ "ကောင်းပြီ သခင် ခဏလောက် အနားယူနိုင်ပါပြီ၊ ဒါပေမယ့် သခ်ရ နောက်တစ်ခါ ထပ်မပျင်းရတော့ဘူးနော်မင်းရဲ့ စူပါပါဝါကို အမြန်ဆုံး ပြန်ရယူပြီး အာကာသကို ဖွင့်ပေးရမယ်။ ပြီးတော့ သခင်က အနိုင်ရတယ်ဆိုရင်။ ဗိုက်ဆာနေစရာမလိုတော့ဘူး!"

ကံဆိုးတဲ့ တောသူမလေးရဲ့ယောကျ်ားက  သောက်ရမ်းချမ်းသာတယ်Where stories live. Discover now