Barış abinin dedikleri yüzünden önce şok geçirmiştim sonra onun gerçekten sapık olduğuna karar vererek çantamdaki biber gazını sıkmak için çıkarmıştım tam ona sıkacakken ters tuttuğum için biber gazını suratıma boşaltmıştım. Gözlerim yanarken Barış abi beni arabadan çıkartmış suratıma su tutuyordu.
"Ay kör oldum görmüyorum" diye burnumu çeke çeke konuştum.
"Kör olmadın birazdan geçer etkisi hem sen nasıl bir gerizekalısında biber gazını ters tutmayı başardın" dediğinde yanmış gözlerimle ona baktım.
"Sensin gerizekalı. Ne diye evlenelim diyorsun zaten adın sapık diye çıkmış"
"Fesuphanallah. kızım ne sapıklığımı gördün" diye cevap verince ona hak verdim bir sapıklığını görmemiştim ama öyle dank diye evlenelim diyince aklıma başka bir şey gelmemişti.
"Görmedim doğru" dedim gözlerimin acısıyla.
"Tamam gel sana bir yerden süt bulalım o iyi gelir" diyerek beni arabaya oturttu ve yolculuğumuza devam ettik.Bir yandan burnumu çekiyor diğer yandan gözlerime sürdüğüm sütün etkisini göstermesini bekliyordum. Barış abiyle çay bahçesi gibi bir yere gelmiştik.
"İyi misin biraz daha" diye sorduğunda kafamı salladım.
"Bir daha biber gazı sıkmayacaksan konuyu enine boyuna konuşalım"Bakışlarımı ona çevirdiğimde sinirle
"Sen kafayı mı yedin Barış abi, evlenelim ne ya""Yedim ulan kafayı yedim o yüzden de seninle evlenmek istiyorum"
Barış abi benden daha sinirli bir şekilde devam etti.
"Sözümü kesmeden beni dinle şimdi"
"Burcu ben bu konuyu çok düşündüm ve ikimiz için en iyi çözüm olduğuna karar verdim. Senin borçların yüzünden paraya ihtiyacın var benimde şu Pelin'in sapığı isminden kurtulmam lazım o yüzden eğer evlenirsek ikimizde dertlerimizden kurtulacağız""Bu düşünmüş halin öyle mi" dedim.
"Aynen düşünmüş halim bu. Kızım ben daha dün senin icra mektubunu aldım Hasan abiden. Böyle devam ederse hapse gireceksin farkında mısın" dediğinde şok olmuş bir ifadeyle ona baktım.
"Nasıl yani icra mı geldi bana. Ne yapacağım ben annem öğrenirse beni gebertir" diye korkuyla konuştum.
"Bende onun için sana evlenelim diyorum ya. Kimsenin yardımını kabul etmedin sonunda olacağı buydu" diyerek cebindeki icra kağıdını çıkardı ve bana uzattı.
Elimdeki kağıda bakarken ne yapacağımı düşünüyordum. Ece'den asla bunun için para isteyemezdim hem zar zor geçiniyordu hemde kredi için başvursa sonuç çıkana kadar beni içeri alırlardı.
Annem ev hanımıydı ve böyle bir parası yoktu ki öğrenmesini istemediğim tek insandı.
Babamın ise durumu ortadaydı. Benim için sona ulaşmıştık.
"Kimseden yardım isteyemem" diye fısıldadım."Bak ben sana yardım etmiş olmayacağım çünkü bu işten benimde bir çıkarım olacak"
"Çıkarında sapık olmaktan kurtulmak"
"Bak kızım sapık diyip durma. Ben Pelin'i sevdim sonrada bitti gitti ama sürekli karşıma çıkıyor ve ben bu durumdan çok sıkıldım. Annemde evlen diye tutturdu" dediğinde sözünü kestim.
"Sende evlenmek için beni mi buldun"
"Evet seni buldum. Bak Burcu eğer annem birini bulursa ben gerçekten evli olmuş olacağım ve bu benim isteyeceğim en son şey""Neden hala kalbinde Pelin olduğu için mi" diye gayet mantıklı bir soru sordum.
"Kalbimde aklımda boş. Ben artık kimseyi sevemem" dedi kırgın bir şekilde.
"Bak Barış abi sakin bir şekilde konuşacağım. Neden beni seçtiğini anladım ama bunu kabul edeceğim fikrini nerden çıkardın. Hadi evlenelim dedik benim borçlarımı 7 gün içinde ödemem lazım onu nasıl halledeceğiz. Diyelim onu da hallettik benim ve senin gerçekten evli olduğuna inanacak biri var mı bu dünyada"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK ŞEYTAN
HumorBarış Abi kendimi bildim bileli bana Küçük Şeytan derdi. Aynı mahallede büyümüştük kendisi polis olmuşken bende ona buna borçlu, belalı bir tip olmuştum. Bana yaptığı teklifin şokuyla; "Kafayı yedin herhalde sen insanları mı dolandıracağız" dedim "...