18

11.5K 531 43
                                    

Şarkıyı yerinde açıverirsiniz

Su içmeyi ve Bölümü oylamayı unutmayalım İyi okumalar :))

Mutfakta akşama gelecek misafirlerim için hazırlık yapıyordum dün akşam kafeden çıkmadan Gamze'yi ve diğerlerini yemeğe beklediğimi söylemiştim bu evden taşınmayı düşünüyordum ve en azından onları davet edip öyle gitmeliydim. Bu fikri henüz Barışla paylaşmamıştım çünkü buna gerek yoktu zaten boşanmamızı bekliyor gibi bir şeydi bende onu bu yükten kurtarırdım işte.
Dün akşam onunla konuşmadan eve gelmiştik ve bütün konuşma çabalarını yok saymıştım
Cevap vermemek en iyisiydi diye düşünürken mutfağa giren Barışa baktım ve yine işime geri döndüm.
Mal Barışın operasyonu bitmiş ve bugün izin kullanma kararı almıştı. Bu muhteşem ötesi operasyonda başarılı olduklarını dün Sadullah söylemişti.
Operasyonu ve o kadını üstüne Barışı düşünmeyi bırakmalıydım ama bir türlü yapamıyordum.
"Kolay gelsin yardıma ihtiyacın var mı" diyen Barışa
"Yok" dedim kısaca. O ise yine yanıma gelmiş yaptığım işlere bakıyordu
"Burcu tekrar özür dilerim ben seni o duruma sokmak istemezdim ama mecburdum" dedi
Ona bakmadan
"Tabi öyledir" dedim yine kestirip atarak
Barış sıkıntılı bir nefes alıp verirken
"Burcu bundan sonra böyle mi olacağız. Konuşmayacak mısın benimle" dediğinde
"Sende hep bunu istemiyor muydun" diyip elimdeki tepsiyi fırına attım.
Barış önüme geçerek gözlerine bakmamı sağladı. "Burcu bu kadarını da hak etmiyorum bence" dediğinde sinirlenmemeye özen gösteriyordum ama bu Mal yüzünden beceremiyordum yine.
"Daha fazlasını hak ediyorsun" diye bağırdığımda
"Bu kadar sinirlendiğin ne yaptım. Görev icabı olduğunu biliyorsun artık geri de alamayacağımıza göre ne yapabilirim" dedi

"Barış bir daha görev icabı dersen seni gebertirim yeter be anladım görev icabı yaptın ama bende düştüğüm konumdan pek memnun değilim"
Barış susarken "İzninle bir saat sonra misafirler gelecek hazırlık yapıyorum" diyip işime geri döndüm.
&&&&&
Mutfakta hazırlık yapan Burcu'yu bırakıp salona geçmişti Barış. Neden böyle davrandığını bir türlü anlamlandıramıyordu. Tamam onun aldatılan bir kadın zannedilmesi hoş bir şey değildi ama bu kadar tepkiyi Burcu'dan beklemiyordu. Ne yaparsan yap demesi gereken Burcu bunun yerine onunla konuşmama kararı almıştı.
O geceden sonra olmuştu her şey yine aklına gelen o geceyle sinirlenmeye başladı.
Burcu'da başkasına sarılmaktan bahsetmişti ve bunu duymasıyla içi anlamlandıramadığı bir öfkeyle dolmuştu. Burcu'ya bir şey söylemeye hakkı olmadığını düşündüğü o anlarda en azından boşandıktan sonra yapması gerektiğini söylemişti. Bunun en büyük sebebi ise Pelin'le birlikteyken onun başkasına aşık olmasıydı
Artık Pelin'i düşünmüyordu ama ona yaşattıklarını kolay bir şekilde atlatamamıştı.
Burcu'da böyle bir şey yaparsa diye düşündüğünde yine aynı öfkeyle karşılaştı.
Güzel bir kadındı ve sevilmeyi hak ediyordu şu an için böyle bir durum görünmesede ilerde olacağını düşündüğünde ofladı Barış.
Üstüne o Rohat denen adamda Burcu'ya ilgisi varmış gibi davranıyordu. O adamla olamazdı Burcu çünkü tehlikeliydi. Uyuşturucu ticaretiyle uğraşıyordu ve Burcu asla öyle kötü bir adamla yan yana gelmemeliydi.
Peki kiminle yan yana olmalıydı diye düşündüğünde kendini tek seçenek olarak buldu. İyice saçmaladığını düşündü sonra Burcu hayatta ona bakmazdı hem Barışta kalbini kapatmıştı böyle şeylere.
Bir daha asla aşık olamayacağını düşünürken kendini Pelin ile Burcu'yu karşılaştırırken buldu. Pelin ilk zamanlar çok sessiz sakin bir yapıdayken Burcu ise hep belaya bulaşan bir tip olmuştu. Pelin'i bir zamanlar sevdiğinden emindi ancak yinede Burcu'yla kavga etmeyi ya da tartışmayı da çok seviyordu.
Bu düşünceyle acaba sadece bir heves miydi diye düşündü çünkü dışardan duyduğu aşk tanımında sevdiğin insanın sessizliğini bile başkasına değişmeyeceğindi ve şu an Burcu'yla kavga etmeyi Peline tercih ederken bulmuştu kendini. Kafasını sallayarak çünkü artık Pelin'i sevmiyorsun dedi ve aklından Burcuyu da atmaya çalıştı.

KÜÇÜK ŞEYTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin