Keyifli Okumalar ❤️❤️Sabah Barışın hazırladığı kahvaltı masasındaydık. İşlerimiz olduğu için hızlı olmamızı söylediğinde Batu menemene yumulmuştu. Önünden aldığım tavayla ekmeği havada kaldı.
"Az ye kocam bana yaptı" diye önüme koyduğum menemeni yemeye başladım.
"Ortaya koyduğuna göre bana da yaptı"
Barışa dönerek
"Bana da yaptın değil mi eniştem" dedi
Barış dün gece anımızı böldüğü için hâlâ sinirliydi.
"Karıma yaptım" dediğinde zaferle gülümsedim.
Batu hırsla ekmeği yerken bu duruma üzülmüş
"Merak etme sana da yaparım bir ara" demişti.Kardeşim buna hemen sevinince aralarındaki sorunları hemen çözmelerine şaşırdım.
Batu benden daha fazla aşık olabilir miydi?
Olabilirdi tabi ya bi şunun sıfatına bak ya
Sarı civcişkom benim diye içimden yükseldiğimde konudan yine uzaklaştığımı fark ettim.
Batu benim kocama aşık olamazdı. Etik değildi
Biz Karaböcek kardeşler olmadığımız gibi kocam sadece bana aşıktı."Güzelim yesene" diyen sesle düşüncelerimden ayrıldım.
"Yiyorum" dedim ve karnımı doyurmaya başladım.Kahvaltımız bitince Barışa teşekkür ettim ve yanağına bir öpücük kondurdum. Batu da aynısını yapınca gözlerimi şaşkınlıkla açıp ona baktım.
"Sen niye öpüyorsun" diye bağırdığımda
"Bende teşekkür etmek istedim"
Batunun bunu rahat bir şekilde söylemesi sinirime dokunurken
Barış kavga etmemiz için hemen araya girdi
"Yavrucum hadi kalkıp eşyalarını toplayalım"
kalkamama yardımcı oldu ama ben hâlâ Batuya laf yetiştirme derdindeyim.Birlikte odama geçtiğimizde Barış yanağıma bir öpücük kondurup beni sakinleştirceğini düşünmüştü.
Çok doğru düşünmüştü ben pamuk gibi olduğumda
"Sonunda evimize gidiyoruz" dedi
"Benim olduğum her yerin senin evin olması gerekmiyor mu" diye triplenmeye başladım.
Barış bunu beklemiyor olacak ki
"Yani tabi ki öyle"
Saçmalamaya başlayınca gözlerimi kısıp ona baktım."Yani derken" dediğimde Barış elimden tutmuş beni yatağa oturtmuştu.
"Yanisi yok senin olduğun her yer benim evim"
Yanıma oturup saçlarımı okşamaya başlayınca mayıştım ama şu an trip önemliydi
"Ben söylemeden söyleyecektin. Bütün paslar hep bende"
Burnuma konan öpücükle
"Bundan sonra paslarda gollerde hep bende"
"Konuşarak olmaz. Bana icraat lazım" dediğimde gülümsedi
"Doğru mu Samet" diye ekledim.
Barış bana bakıp
"Sen Aziz Yıldırım'ın olayını nerden biliyorsun" diye şaşkınca sordu.
"Kocam Fenerbahçeli olunca öğrendik bir şeyler. Doğru mu Samet?" dedim omuz silkerekBarış bu hareketime yükselirken yüzümü avuçlarının arasına aldı ve öpmeye başladı.
Yanağım, burnum, alnım ve dudaklarım öpücüklerinden nasibini alırken Sarı kanaryam benim demeyi unutmuyordu.Bu erkek milletine futbol ile ilgili bir şey söyleyince niye bu kadar yükseliyorlar diye sorguluyordum. Bir ara efsane milan kadrosunu ezberleyeyimde iyice kara sevdaya düşsün.
Bir dakika ya Barış bana kara sevdalı değil mi?
"Sen beni sevmiyorsun" diyerek kendimden uzaklaştırdım.
Barış az önce beni öpmesine gülerek tepki verdiğimden dolayı bu tepkime oldukça şaşırmıştı.
"Çok seviyorum güzelim. Hem nerden çıktı birden" dediğinde
"Fenerbahçe'yi daha çok seviyorsun hatta Alex'i bile"
Barış "Alex mi kaldı"derken ben ne yaptığımı sorguluyordum ama
"Alex dışında kim var" dedim
"Ferdi var" demesiyle gözlerimi açtım
Barış olayı toplamak için hemen elimden tuttu
"Yavrum seni her şeyden herkesten çok seviyorum"
Az önce nasıl bu konuya geldiğimi sorguladığım için çabucak toparlandım ve söylediklerine odaklandım.
"Hele bir sevme yolarım o sarı saçlarını"
Barış bu dediğime gülümseyerek
"Yaparsın" dedi.
Birden gözlerim dolduğunda
"Bazen çok saçmalıyorum değil mi?" diye üzgünce konuştum.
Barış değişen ruh halime ayak uydurarak
"Hayır Yavrucum saçmalamıyorsun" dedi.
"Hep hormonlardan" diye kendimi gösterip ağlamaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK ŞEYTAN
HumorBarış Abi kendimi bildim bileli bana Küçük Şeytan derdi. Aynı mahallede büyümüştük kendisi polis olmuşken bende ona buna borçlu, belalı bir tip olmuştum. Bana yaptığı teklifin şokuyla; "Kafayı yedin herhalde sen insanları mı dolandıracağız" dedim "...