Keyifli Okumalar 🌹🌹❤️❤️
Beğendiyseniz yorum ve yıldız atmayı unutmayın. Beğenmediyseniz de yıldıza basmamayı unutmayın yani bunları unutmayın bebekler 🦄🦄
"Yavrum bak o elbiseyle şurdan şuraya gidemeyiz" diyen Barışa baktım.
"Mağaradan yeni mi çıktın"
"Mağaradan çıkmadım bu elbise uygun değil işte" dediğinde elbiseme baktım siyah askılı dizlerimin bir karış üzerindeydi çokta yakışmıştı ama bu davarın davarlığı tutmuştu.
"İstemeye gidiyoruz pijamayla mı geleyim"
"Gel güzelim yeter ki bunu giyme" dediğinde iyice sinirlenmiştim. Sadullahın isteme haberinin üstünden üç gün geçmişti bu süreçte onun ailesi buraya gelmişti bensiz olmayacağını söyleyerek bizide davet etmişti
"Burcu bak buralara uygun bir elbise değil yoksa karışmam sen istediğini giy ama gerçekten olmaz be yavrum" dedi yine beni ikna etmeye çalışarak.
"Ben uydurdum bitti" dedim ve odadan çıktım.Salonda tek başıma koltuğa geçtim. Damlalar dün gitmişti. Damlanın gidişiyle ben yine Barışın odasına geçerken bu durum onu sinirlendirmişti.
"Beraber uyumamız için illa birilerinin mi olması lazım" dediğinde
"Ne alaka biz çok yeniyiz en iyisi böyle"
"Yeni mi Burcu biz neredeyse yirmi yıldır tanışıyoruz"
"Olsun sonuçta şu an flört gibi bir şeyiz"
"Ne flörtü kızım evliyiz biz" demiş beni vazgeçirmeye çalışmıştı ama olmazdı işte zaten hızlı olan bu süreç beni yeterince heyecanlandırıyordu üstüne Barış hala tam olarak bir şeyler kanıtlamamıştı bir kolye bir çiçeğe tav olacak insan değildim ve sonuç olarak ayrı odaya geçmiştim.Barış hala odada sinirle konuşmaya devam ederken ben makyajıma son bir kez bakmak istemiştim banyoya doğru ilerlediğimde aynadaki görüntüden memnun olmuştum.
"İnsan bir çok güzel olmuşsun,bu güzellikle kafayı yerim der ama nerde bu malda o akıl" diye söylenerek çıktım ve aklıma parfüm sıkmadığım geldi. Tekrar odaya girdiğimde Barış kravatını takmaya çalışıyordu.
Ona bakmamaya çalışarak eşyalarımın arasında en sevdiğim parfümü aradım.
"Allah Allah acaba otelde mi unuttum" dediğimde Barış neyi diye sormuştu.
"Parfümüm ya bulamadım bir türlü"
O benim sözümle garip bir bakış atarken
"Varya şu tarafta" diye bana diğer parfümlerimi gösterdi.
"Onlar değil ya hani sen her yeri kokutuyor demiştin ya o"
"Bilmiyorum ki hiç görmedim" dedi bir hışımla.
"Kesin bir yerde unuttum ya çokta seviyordum" dedim isyan ederek.Barış bu isyanıma karşılık
"Yavrum buluruz olmadı yenisini alırız" dedi.
"Yenisini istemiyorum"
"Burcu şey" dedi gözlerini kaçırarak
Ne diye ona baktığımda sıkıntılı bir nefes alıp verdi.
"Parfümünü ben aldım"
"Nasıl sen aldın" diye şaşkınca sordum.
"Sen eşyalarını toplamadan önce almış bulundum"
"Parfümümü çorladın Barış"
"Aynen Burcu çorladım" dedi bıkkın bir şekilde
Neden aldığı ile ilgili tek bir ihtimal vardı ve bu beni heyecanlandırmaya yetmişti. Yüzüme hınzır bir gülüş yerleştirerek
"Kokumu özlediğinden mi aldın"
Barış yüzümdeki gülümsemeye karşılık gülümsedi iyice dibime geldiğinde
"Evet nasıl sen benim tişörtümü çorladıysan bende kokunu özlerim diye aldım" dediğinde yüzümdeki gülümseme silinmiş tişört olayını
nerden bildiğini sorgulamıştım.
"Otelin önüne gelmiştim o gün üstünde gördüm" dedi. Hayalini gördüğümü zannettiğim o gün gerçekten oradaydı ve yanıma gelmeden beni uzaktan mi izlemişti
"Aptal o gün şizofren oldum sandım" diye karnına vurdum. Barış kendini geri çekerken
"Ne vuruyorsun be operasyon için gitmem gerekiyordu" dediBarışa anlamadığımı belirten bir bakış attığımda bana operasyona gittiği günler boyunca sürekli otelin önüne geldiğini ve penceremi izlediğini söyledi.
"Bazen kaçırıldığımız için dua edesim geliyor sen nasıl bir gerizekalısında öyle davranabildin" dedim.
İyice sinirlenmiştim Barışa. Hem benim için sürekli gelip gitmişti hemde parfümümü almıştı ama bunlar bu goril için yeterli olmamış demek ki illa kaçırılıp vurulduktan sonra itiraf edesi gelmişti.
"Benimde edesim geliyor ama seni kaybedeceğimi düşündüğüm her an kafayı yiyorum o yüzden lütfen o anları hatırlamayalım" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK ŞEYTAN
ComédieBarış Abi kendimi bildim bileli bana Küçük Şeytan derdi. Aynı mahallede büyümüştük kendisi polis olmuşken bende ona buna borçlu, belalı bir tip olmuştum. Bana yaptığı teklifin şokuyla; "Kafayı yedin herhalde sen insanları mı dolandıracağız" dedim "...