35

7.9K 263 16
                                    


Keyifli Okumalar Bebekler 🌹🌹

Bölümle ilgili yorumlarınızı bekliyorum.

Felaket bir baş ağrısıyla uyanmaya başladım.
Gözlerimi açmaya çalışırken sonunda başarmış ve etrafıma bakıyordum. Yatakta tek başıma olduğumu anladığımda doğruldum ve gözlerimi ovmaya başladım.
En iyisi elimi yüzümü yıkamak diyerek yorganı açtığımda çıplak bacaklarıma baktım. Biraz daha kendimi incelediğimde üzerimdeki tişörtün Barışa ait olduğunu anladım. Çıplak bacaklarım ve tişörtün şokuyla hemen ellerim göğüslerime gitti. Sütyeniminde olmadığını anladığımda şok içinde gözlerim büyüdü.
Dün gecenin aklıma gelmesiyle utançtan yüzümün yandığını hissediyordum.

Barış  sarhoş olduğumu söyleyerek duralım demişti ve ben durmak istemiyorum diye ısrar etmiştim. Beni kucağına alarak yatak odasına getirdiğinde bana karşı koyamayacağını söylediğimi hatırlıyordum.
"Beni çok zorluyorsun güzelim" diyen Barışın tekrar dudaklarına yapışmıştım ve biz birkaç dakika daha öpüşmüştük.
Nefes almak için ayrıldığımızda hala kucağındaydım ve tam bana bir şey söyleyeceği sırada midem bulanıyor demiş kucağından inerek koşa koşa banyoya gitmiştim.

Sonrası Barışın elimi yüzümü yıkaması ve beni giydirmesiyle sonuçlanmıştı. Önce tişörtü giydirmesinden dolayı ona kızarken pantolonumu çıkarmasıyla heyecanlanmıştım.
Beni yatağa yatırdığında gözlerimi kapatmış onu bekliyordum ki üzerime örttüğü yorganla hayal kırıklığına uğrayıp gözlerimi açmıştım.
"Kustum diye mi böyle yapıyorsun"
"Hayır tabi ki yavrum" diyip yanıma gelmişti ama benden iğrendiğini düşünüp ondan uzaklaşmaya çalışmıştım.
Barış bu hareketime karşılık dudaklarıma sıkı bir öpücük bırakarak iğrenmediğini kanıtlamış gibiydi.
"Sarhoş ve yorgunsun hadi uyu"
"Sende pislik ve malsın" diye arkamı döndüğümde O yatağa gelmiş ve bana sarılmaya çalışmıştı ama yine izin vermeyerek uyumayı denemiştim.
"Ben seni daha çok istiyorum ama şimdi olmaz yavrum" dediğinde ona cevap vermemiştim.

"Her detayını hatırlayacağın ve pişman olmayacağına emin olduğum bir anda yaşasak" diye güven verici bir tonda konuştuğunda ona dönüp sarhoş olmadığımı anlatmaya çalışmıştım ama o beni çıplak göğsüne çekerek sarılıp uyumamızı istemişti.
Benim onun sıcak göğsüne yatmamla uyumam bir olmuştu tabi.

Yanaklarımın alev almasına çok az kalmıştı çünkü dün gece birlikte olalım diye bir tek yalvarmam kalmıştı. Onu yapmadığıma eminde olamadığımdan yorganı suratıma çekip
birazda orada utandım.
Utanmam bitince kalkıp banyoya doğru ilerledim. Banyodan çıktığımda mutfağa yöneldim ve Barışı görmemle yine utanç bütün bedenimi sardı.
"Günaydın" dediğinde üzerimi inceliyordu ben hala onun tişörtüyleydim
"Günaydın"
Barış gözlerini vücudumdan ayırmış ve bana bakıyordu. Yine tuhaf bir havaya büründüğümüzde bu havayı dağıtmak adına
"Gittin sandım"
"Akşam gideceğim" dediğinde bu duruma üzülmüştüm.
"Hadi otur kahvaltı yapalım"  diye devam etti

Masaya oturduğumda ikimizde sessizdik
Barış tabağımı doldurup bitirmemi söylediğinde ona bakmamaya çalışarak önümdekileri bitirmeye odaklandım. Sessiz kahvaltı faslını atlattığımızda etrafı toplamak adına tabakları makineye yerleştiriyordum ki
"Güzelim acaba üstünü mü değiştirsen"
Barışa baktığımda suratının kırmızı olduğunu gördüm.
Üzerime doğru baktığımda ise tişörtün artık popomu örtmediğini fark ettim
Hemen düzelttiğimde "Pardon" diyerek mutfaktan çıktım.

Bu sabahı böyle hayal etmemiştim. Barışın evde olmasıyla  daha romantik anlar geçireceğimizi düşünmüştüm ama o hiç konuşmuyor üstüne bana yaklaşmamak için özel bir çaba sarf ediyordu.

KÜÇÜK ŞEYTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin