Yine bir planla karşınızdayım. Bu sefer hayatımla kumar oynuyorum. Bunu kimseye değil kendime güvenerek yapıyorum demek isterim ama biraz da ona güvenim söz konusu.
Plan şöyle kendimi mafyalara kaçırtmak için yüklü bir para vereceğim ama kaçırdıkları kişinin onları tutan kişi olduğunu bile bilmeyecekler. Tek emir şu "İşkence yapabilirsiniz ama öldürmeyin altı gün orda kalacak ve tekrar sağ bırakılacak" evet dayak bile yiyeceğim.
Amacım şöyle ki, eğer beni gerçekten takip ediyorsa kaçırıldığımdan haberi olacak ve beni kurtaracak çünkü platonik gibi bir şey.
Başta inanmayacak ama ben kaçmaya bile çalışacağım ve ayrıca işkence göreceğim. Altı gün orda durmamın nedeni nasıl olsa yarın salar diyecek ama o günler bir türlü geçmeyecek ve artık beni kurtarmak zorunda kalacak.
Gelmeyecekse bile altı günün sonunda ordan kurtulacağım ve anlaşma için paranın yüklü bir miktarı son gün verilecek ama eğer ben sağ değilsem o para verilmeyecek.
Sırf bu yüzden diğer evde kalacağım çünkü gerçek evimin ifşa olmaması gerekiyor ama eğer NBG her anımda ise o evde kalmadığımı bilir bu yüzden asıl evime bir tadilat ekibi yollatacağım sadece salona girebilecekleri şekilde kapılar özel bir şekilde şifrelenecek.
Bütün bunları düşünmem uzun zaman almadı fakat kendimi yorgun hissediyorum ve hayır, fiziksel değil tamamen ruhsal. Bir şey var adını bilmediğim. Yorgunluktan öte, büsbütün bitmişim ama güçlü kadını oynamak zorundaymışım gibi. Her şeyimi yitirmişim ama oynama gücüm hiç gitmemiş gibi. Zaten insanlara zayıf yönünü gösteremezsin, yaralarından bahsedemezsin çünkü gün gelir yapmaz o benim kardeşim gibi dediğin senin o yaralarını tekrar kanatır ve bu sefer yara bandı yetmez çünkü kalp kanayınca bir bezle saramazsın...
🌿
Tadilat ekibiyle anlaştım ve bu yüzden diğer evime geçtim. Sıra mafyayı aramaktaydı, sesimi değiştirdim ve aradım.Tomris: Tomris Öztürk. Size kızın fotoğraflarını yollayacağım. 6 gün sadece işkence edeceksiniz başka bir şey olursa sonuçlarını gayet iyi biliyorsunuz.
Mafya:Parayı işten önce alıyoruz.
Tomris: Bir kısmını önce, yüklü kısmını iş bitince.Mafya:Peki ama ödemezsen sonuçlarını gayet iyi biliyorsun
Tomris:Bu iş yarına kadar olmalı. Dediğim gibi öldürmeyeceksiniz sadece işkence ve hayati bir zorluk yaşatmayacak şekilde. Kızı bizzat kontrol ettireceğim. Eğer bir şey olursa, kanıtlı bir şekilde cinayet işlerken olan ifşalı yüzleriniz yayılacak
Mafya: Hadi ya ciddi misin? Yay o zaman, sen kimi tehtid ettiğinin farkında mısın? İki tehtide gelseydik,burda değildik.
Tomris: Dediğimi yapın yeter.
Dedim ve telefonu kapattım, fotoğrafı yolladım. İstediğim gibi bir konuşma yapmamamıştım resmen beynim devre dışı kaldı.
Acilen toparlanmam gerek bu yüzden kalabalık bir yere gitmeliyim çünkü insanların arasında güçlüyü oynamak zorundayım ve ben bile kendimi ikna ediyorum hiçbir şey olmadığına ah pardon kandırıyorum.
Bugün kaçırılma ihtimalim var bu yüzden kaçırılma kombini yapmalıyım rahat ederim diyeceğim ama dayak yerken aşırı rahat edeceğim de kesin yani.
Bol kırmızı eşofman ah bir de beyaz t-shirt giysem çok güzel olurdu ama her yerimiz kan olcak o ne olacak be hocam. Yine de giydim çünkü normalde kaçırılsam "Ay durun beyaz olmaz" diyecek halim yok...
Birkaç günde patlayacak olan dudaklarıma lip balm sürmeyi ihmal etmedim. Dışarı çıktığım an içime bir his doğdu, takip edildiğim hissi yine de arkama bakmadım.
Muhtemelen kalabalık yerden uzaklaşıp, tenha yerlere gitmemi veya eve gelmemi bekleyecekler. Bir AVM girişine geldim ve buradaki bir tuvalete gitme kararı aldım çünkü beni takip eden kişi de oraya gelecek ve kameralardan dolayı beni takip ettiği görülecek NBG de bunu güzelce seyredebilir, tabii silinmezse.
Tuvalete geldim biraz bekledim ama hiçbir şey olmadı bu yüzden çıktım ve daha az kalabalık olacak yerlere doğru yürüdüm ama mutlaka kamera olmalı çünkü direkt teslim olmayacağım biraz karşı çıkmalıyım, kaslarıma ayıp olur.
Tenha yerlere geldiğimde arkamda birisini hissettim ve döndüğümde kafama çevrilmiş bir silah. Fırsat vermeden koluna vurdum ve silah yere düştü ama adam tek değildi muhtemelen ön dövüş için yollanmış diğerleri ben yorulunca gelecek.
Adam düşündüğümden de iyi dövüşüyordu her türlü alırdım ama biraz yorulmuş gibi davrandım çünkü ilk günden böyleyse o mükemmel işkenceleri düşünemiyorum. Yavaşça tempoyu düşürünce diğer adamlar etrafımı sardı ve bir adım arkamda hissettiğim adam sanırım kafama silah tersiyle vuracaktı ve öyle de oldu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbin Ağacı
Mystery / ThrillerNeden bir katile dönüştüğüm için özür dileyeyim ki? Hiç kimse beni bu hale getirdiği için özür dilemedi...