14) Teklifler ve Israrlar

1 0 0
                                    

Bahçeye çıkma hakkımı kullanmamıştım çünkü onu bugün kullanacağım. NBG ile konuşma günüm bugün ve ayrıca ne teklifi çok merak ediyorum.

Şuan aklıma daha farklı bir fikir geldi eğer başka bir yere gidersem dışarı çıkmış olacağım yine buraya geldiğimde bu hakkımı tekrar kullanabileceğim. Bu yüzden NBG kişisine mesaj attım.

Tomris: Dışarıya gitmeden kastın neydi? Nereye gideceğiz kabul edince?

NBG: Söylemeyecektim ama eğer söylemezsem gelmezsin bu yüzden Yıldız Restorant

Bu restoranta daha önce davet edilmiştim yoksa o gün oraya gitseydim NBG de mi oradaydı? Ne fark eder ki yine de anlamayacaktım. Her neyse cevap vereyim.

Tomris: Peki, gidebiliriz.

NBG: Akşam seni odandan alırım o zaman.

Tomris: Peki.

NBG: Heycanlandım :)

Tomris: Ben ne işi olduğunu merak ediyorum sadece pek bir heyecanım yok.

NBG: Beni göreceksin ve heycanlanmıyorsun. İnanmam ki

Tomris: İstediğine inanıp, istediğine inanmamakta özgürsün. Fikrini değiştirmek için kendimi yırtamam.

NBG: Peki.

Anlaşılan bugün geçmeyecekti bu yüzden uyumaya karar verdim...

                              🌿

Sanki birisi sürekli "Tomris" diyordu rüyamda, hatta yanımda olduğuna dair şüphe içine bile girmiştim. Gözlerimi açtığımda spor şık giyinmiş 1.87 boylarında kumral dalgalı saçlı, ela gözlü birisi bana sesleniyordu.

Hâlâ rüya mı diye anlamaya çalışıyordum çünkü ben bu yüzü bir yerden hatırlıyorum ama çıkaramadım. Dakikalar geçti ben ona bakıyordum o bana bakıyordu. Ben onu hatırlamaya çalıştığım için zihnimi sorguluyordum o bana niye bakıyor bilmiyorum ayrıca bu kim ve saat kaç?

Aramızdaki sessizliği o bozdu "Ne oldu aşık mı oldun? İki saattir ben sana, sen de bana bakıyorsun. Ben gerçekten aşığım o ayrı konu ama sen şüpheli" dediğinde NBG olduğunu anladım.

"Seni bir yerde gördüğüme eminim ama hatırlamıyorum" Dedim ve tekrar zihnimi sorguladım.

"Beni nerde gördüğünü sana hatırlatacağım ama yemeğe gideceğimizi unutman beni bir tık kırmadı değil." Aslında unutmamıştım sadece uyuyakaldım.

"Unutmadım sadece uyuyakaldım ve ben evime gitmeliyim öncelikle" Dedim ve o da "Olur, yoldayken uğrarız" dedi ve ben yattığım yerden kalktım. "Hayır, tek gideceğim" Dedim o da neden dercesine yüzüme baktı.

"Başka bir evim var ve bilirsin gizli." Dedim ve gülümsedi. "Hee o evden bahsediyorsun şu ağaç sevdalısı katil. E ben zaten orayı da biliyorum ki"

bakın bu beni cidden şaşırtmıştı ihtimal vardı ama yine de şaşırdım.

"İyi." Dedim ve yerdeki terliklerimi giydim şuan kıyafetlerim, saçım veya herhangi bir şey umrumda değildi. NBG öne geçti ve kapıyı açtı çıkmam için eliyle dışarıyı gösterdi.

Yüzüne bile bakmadan çıktım ve onu bekledim çünkü nerden gideceğimi bilmiyordum. Tam yanıma geldi ve biraz ilerleyip sağ tarafı işaret etti orda asansör vardı. Asansöre bineceğimi düşünüyorsa yanılıyor, asansör korkum vardı ve hiçbir zaman atlatamadım. En kısa sürede çözmek farz oldu.

"Merdivenden inelim spor olur." Dedim ve anında gözlerini bana çevirdi "Hayır, fazla hareket etmemelisin aslında. Bu yüzden asansör kullanacağız." Dedi ve beklemeden bir adım attı.

Kalbin Ağacı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin