6) ÖM İş Başında

3 0 0
                                    

"Yaptığım ve yapacaklarım için üzgünüm. Sen alanıma girersen, seni ordan nazikçe kovmak benim görevim. -NBG "

Notta yazan şey apaçık bir tehditti. NBG kişisinin alanına girmişim hadi be aşırı korktum şuan varya öyle böyle değil. Sanırım Hadra'nın bir tanıdığı veya apayrı birisi.

Sanberk Atılgan'ın bahsettiği oğlu olma ihtimali tahmini kaçtır? Şöyle ki muhtemelen önceden tanıdığım birisi ama babası ölse bana "Dudaklarından beni sildiğini görüyorum..." diye not göndermezdi şu ihtimal de söz konusu babasını sevmiyor olabilir ama sevmiyorsa alanına girmem onu rahatsız etmezdi.

Peçetede tohum veren kadın ile de alakalı olabilirdi ama ona hiçbir şey yapmadım bile her neyse...

Eve geldim o elbiseyi giyip, ruju çok abartılı olan ve kendimi tanınmayacak hale sokacak bir makyaj yaptım.

Dalgalı ve uzun olan kumral saçlarımı çok seviyorum ancak bu iş için kızıl saç tercih ediyorum elime kırmızı peruğu aldım ve ustaca yerleştirdim.

Siyah dolgu topuk olan ayakkabılarımı giydim böyle işlerde uzun topuk tercihim değil, rahatıma düşkünüm.

🌿

Mekana geldiğimde takım elbiseli, kulağında kulaklık olan, gözlüklü bir adam yani bildiğiniz klasik koruma beni baştan aşağı süzüp adımı sordu.

Ne yalan söyleyeyim şuan tam olarak Belçin Şen bir tipim var nasıl diye sormayın dostlar ama var.

Tabletten adımı kontrol edip, eliyle yön verdi. Havalı kız girişimi yaptım ve bir kenara oturdum en azından kızın dilek dilemesini bekleyecektim.

Hadra Adanır gecenin kızıymış hatta geliniymiş gibi beyaz, derin dekolteli bir elbise giymişti.

Kızı ise siyah, araştırmasaydım doğum günü kızı olduğunu fark etmezdim bile. Yüzünde bolca makyaj vardı, muhtemelen morlukları kapatmak için büyük bir çaba sarf etmişler ama o morlukları yapması 2 dakikasını almaz...

Yüzündeki o hüzünlü sahte gülümseme beni her yerimden bıçakladı. Kendime bir söz veriyorum ne pahasına olursa olsun Hadra bu gece ölecek.

Masama birisinin yaklaştığını hissettim tam anlamıyla sadece bir his dönüp etrafıma baktığımda 1.75 boylarında, kumral saçlı bir adamın bana doğru yaklaştığını gördüm.

Geçen kapıma gelip not getiren kişi olabilir mi? Bunu eğer iyi oyuncu değilse hareketleri gösterir, iyi bir oyuncuysa bu biraz zor olacak.

Bakışlar da yalan söyleyebilir sonuçta seni seviyorum diye bağıran gözler birkaç gün sonra terk edebiliyordu. Tek sorun onu çözmek için zamanım yoktu sadece başımdan gitmeli.

"Merhaba, nasılsınız?" Diyerek o saçma sohbeti başlattı, dikkatimi dağıtmaya çalışıyor bile olabilirdi bu yüzden oldukça kısa cevaplar vereceğim.

"İyi." Buz gibi bir sesle cevabımı verdim. "Peki ben nasılım diye sormayacak mısınız?" Gibi saçma bir soru sordu "Hayır." Dedim ve dümdüz yüzüne baktım.

"Anladım sanırım konuşmayı pek sevmiyorsunuz ben gideyim o zaman rahatsızlık vermek istemem." Dedi ve yüzüme cevap bekler bir şekilde baktı bense sadece kafamı sallamakla yetindim.

Pasta sırasıydı harika ama bunu yemeyeceğim şuan herkes için pasta sırası benim için değildi iki katlı çilekli bir pasta leziz görünüyor ama bana gelenin içinden ne çıkacağını bilemem NBG denilen insan saçma bir tehdit savurdu altını da dolduracak gibi hissediyorum.

Herkes pasta yemeye ve içmeye yoğunlaştığı an garsona bir bildirim gitti ve Hadra'nın üstüne içeceği döktü iyi kadını oynadığı için büyük bir tepki vermedi ve evet plana başlıyoruz onun ardından bende gittim ve bir kız makyajını tazeleyip çıktı.

Hadra söylene söylene beyaz elbisesini siliyordu o an görevli kişilere bildirimi yolladım ve her şey hızlıca gerçekleşti. Beklediğim gibi çığlık atmadı sadece "Ne oluyor be?" Dedi ve ışık için çantasından telefonunu aramaya başladı "Ah elektrikler gitti nerde benim telefonum ya" diyerek numaradan telefonumu arıyor gibi çantamı karıştırdım ve yavaşça ona yaklaşıp iğneyi vurdum ve bayılması uzun sürmedi.

Zemin kat olduğu için her şey çok kolaydı onu arabaya taşıdım ve işkence pardon eğlence alanına götürdüm.

Onu tam ortada yere yatırdım etrafa sabunlu şu döktüm uyanıp kaçmaya çalıştığında kayıp düşmesi için sonrasına sonra bakarız.

Işıklar zaten kapalıydı, gerilim müziği de açtım kendisini neye uğradığını şaşırması için, çığlıklı sesler vardı arada ve bunlar daha da korkutucu oluyordu.

Hadra uyandı ve sesleri duyar duymaz ayağa kalkıp sersemce koşmaya çalıştı ama o kaygan zeminden dolayı yere yapışması bir oldu küçük bir yılan sırtına doğru girdi ve o cırtlak sesiyle boğazlarını yırtacak güçte çığlık attı sanırım kulaklarım iyi değil ama sorun şu konumuz da bu değil.

Bir ışık bana doğru döndü ve beni gördüğü an o klasik tehditleri savurdu, gülümsedim ve saçlarına uzanıp sabunlu alandan bana doğru çektim sağlam bir tokat attım ve evet gerçekten sağlam bu kasları boşuna yapmadık 5 parmağımın izi çıktı resmen şaheser baş yapıt...

Küçükken dişlerim çıkacağı zaman çekemezdim bile ama şuan bu kadının 3 dişini sökecektim ve evet kesinlikle yapacağım gerilim müziğine eşlik ederek kahkaha attım ve aletlerim yani bebeklerim bana gülümsüyordu kerpeten bu işimizi görecektir.

Kerpeteni alıp aç-kapa yapıp yanyan yürüyerek Hadra'nın yanına vardım. Zaten korkudan bayılmıştı ama dişlerini sökerken acıdan gözlerini açtı ve korkudan tekrar bayıldı.

Uyandığında bıçağı gözünün önüne getirdim ve yalvarmaya başlamadan karnına sokup çıkardım kan kaybından ölmesini bekledim ve sonra kalbini de çıkarıp kaba koyduktan sonra etrafı temizledim ve huş ağacı yaprağına kanla huş yazıp ordan uzaklaştım.

Makyaj, saç, elbise ve eldivenlerden kurtulup evime gittim duşumu aldım sabah yapacağım ilk iş huş fidanını ekmek olacak.

Kalbin Ağacı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin