Notes : Dunia dalam universe ini adalah dunia yang mengakui adanya Futa sebagai kelompok kecil yang mendiami universe sebanyak 20% populasi. Futa banyak di remehkan dan di rendahkan oleh kaum laki laki dan jadi opsi kedua wanita karena memiliki kelamin dan tubuh kecil.
Warning: tidak ada kaitannya dengan idol manapun di dunia nyata! Tidak membenci idol manapun dan merusak nama mereka! Semu hanya karangan fiktif, imajinasi!
Winter Kim!!
World Best Asian Faces, Winter Kim!!
World Phenomenon Teens Fever, Winter Kim!!
Korean First International Rising Star Soloist, Winter Kim!!
First Grammy Winner at 22 Years Old, Winter Kim!!
4th Times Winner MTV Best Choice Awards!!
3rd Times Winner Teens and Kids Choice Awards Nickelodeon, Winter Kim!!
Hall of Fame US Billboard Hot 100 for five number-one hits!!
Fastest Tour Sold Out for 2 Shows in San Siro, Milan for 20 minutes in 88,000capacities!!
Winter Kim!!
Winter Kim!!
Twitter Most Followed Asian Soloist, Winter Kim!!
Instagram Most Followed Asian Solo Artists, Winter Kim!!
175 Concert Shows All Over The World Sold Out!!
2032, December 24, California - United States...
"One, Two, Three! Seasons, started!"
"Hi, I'm Winter Kim! I'm from Busan, South Korea! I am an artist! I'm singing, dancing on stage, make music I play guitar, piano, drum and violin. I'm performing, acting, also models, brand ambassadors for some brand! I'm... here, in my new seasons!"
March 2020
2020, April 07, US Weekly Interview with Winter Kim!
"We've met each other in New York while she's having tour. I'm watching her concert and recently going out together for some arcade and playing online games together, I think she is nice and kind, also have so much passion to the things she loves. I admire her the most! (Kami bertemu satu sama lain di New York saat dia sedang tur. Saya menonton konsernya dan baru-baru ini pergi keluar bersama untuk bermain arcade dan bermain game online bersama, menurut saya dia baik dan baik hati, juga sangat menyukai hal-hal yang dia sukai. Saya paling mengaguminya!)" ucap Winter pada laman US Weekly.
KAMU SEDANG MEMBACA
Seasons
FanfictionYou're my sunshine, my snow, my moons, my spring, my summer, my falls, my winter, my seasons... 18+//Futa Tentang Winter dan Karina dan masa lalu