Yoongi:
Kényelmesen ülök kanapémon. Estefele jár már, nem ártana elmennem fürdeni aztán aludni. Jimin most nincs itt, azt mondta Taehyungal szeretne most tölteni egy napot. Ezt meg is értem, a barna hajúnak is kell a legjobb barátja, akinek most igen nagy támogatásra van szüksége bátya miatt.
Már kapcsoltam volna le a tévét, mikor konkrétan berontottak ajtómon. Két zihált fiú állt velem szemben. Randi partnerem és barátom öccse. Arcukon rémület van, ezért furcsán nézek rájuk. Felállok majd közelebb lépek a sokkolt szőkéhez.
-Mi történt?-fogom meg kezét.
-Jungkook...-suttogja Taehyung-Begurult...-néz szemembe ijedten.
-Mit csinált?!-kezdek én is ideges lenni.
-Lihegve esett be az ajtón...véresen...-hajtja le fejét.
Konyhába futok és a szekrényből előveszem azt, ami már oly régóta ott van. Nyugtató.
Azonnal rohanok kabátomért és cipőmet is felveszem, már majdnem kiléptem az ajtón mikor utánam szóltak.-Yoongi! Mi van ha bántotta magát?-néz rám szörnyülködve.
-Az a féreg nem bántja magát.-horkantok fel-Inkább mást.-komolyan nézek szemébe majd gyorsan hagyom el a házat.
Futok amilyen gyorsan csak tudok, minél előbb odakell érjek. Biztos hogy nem bántotta magát. Vár. Vár valakire. Tudja jól hogy valaki menni fog.
Lassan nézek végig a házon. Remegve teszem kezem a kilincsre és úgyis nyitom ki a falapot. Félek, túlságosan. Barátom ilyenkor kiszámíthatatlan.
Belépve a házba csend fogad, emiatt még jobban remegek. A gyógyszer a zsebembe, azt markolgatom idegességemben. Nappaliba belépve tágra nyílnak szemeim. A feketehajú a kanapén ül, előre néz. A dohányzóasztalon egy üveg alkohol van, kezében cigaretta füstölög. Mégis ami a legjobban megrémít, az a másik kezében levő konyhakés.
-Hát eljöttél!-néz rám vigyorogva. Nem megyek közelebb, tartva a távolságot szemezek vele.
-Honnan tudtad hogy én fogok jönni?-nyelek egyet.
-Egyértelmű volt...-kuncog-Mondjuk az a szőke kurva is jöhetett volna helyetted...Elszórakoztunk volna.-szív bele cigarettájába azzal a vigyorral. Próbálok eltekinteni attól amit mondott, mégis megfeszül állkapcsom.
-Ne csináld ezt...-hajtom le egy pillanatra fejem. Nem szabad eltekintenem attól hogy ki is van velem szemben.
-Mit ne csináljak Yoongi?-nyomja el a bűz rudat-Én csak szórakozom.-áll fel és kezd felém közeledni-Tudod hogy szeretek szórakozni.-mosolyog rám.
-Vedd be a gyógyszereid Jungkook.-suttogom tartva a szemkontaktust.
-Most miért rontod el a kedvem?-csalódottan hangzik hangja, de nagyon jól tudom hogy színjáték az egész.-Olyan jól mulattam eddig. Kár hogy nem voltál ott.-a szarkazmus csak úgy dől hangjából.
-Mit csináltál?-hangom halk, félek a választól.
-Jajj nagyon jó napom volt.-ugrál örömében-Képzeld meg akartak verni!-mosolyog, de én csak tágra nyílt szemekkel nézem-Milyen kár hogy olyan hülyék voltak...-hajtja le fejét-Mégis olyan szépen folyt a vére...-kezd el újra vigyorogni-Vörös volt, de még milyen!-egyre gyorsabban veszem a levegőt-Uuuu szerinted Taenek milyen színű? Bársony vörös?-kezd el álmodozni.
Szörnyülködve hallgatom szavait. Nem jó érzésem van, ezen az sem segít ahogy rám kapja tekintetét.
-Most miért vágsz ilyen arcot?-vonja fel szemöldökeit.
-Ez nem te vagy Jungkook.-kijelentésemre csak elneveti magát.
-Tudod...Megölhetnélek.-gondolkozik el egy pillanatra. Szívem olyan gyorsan dobog félek kiesik helyéről.-De nem teszem.-játszik a késsel kezében-Nagy veszteség lenne.-fordul el, így kapva az alkalmon előveszem a gyógyszert és nekiiramodok.
Nem tudom belészúrni, gyorsan kitér előle. Idegesen nézek farkasszemet vigyorgó valójával.
-Ejnye Yoongs...Te be akartál nyugtatózni?-teszi a meglepődöttséget-Milyen barát vagy te?-markol rá a késre idegesen.
-Segíteni próbálok Kook.-szenvedve nézek rá, de nem hatja meg.
-Ahhj Yoongi segíts nekem kérlek!-vékonyítja el hangját-Egy pszichopata lettem! Én csak az akarok lenni aki vagyok! Egy depressziós idióta lett belőlem!-konyítja le száját-Boldogságra vágyom, nem orvosokra te buta!-kuncog.-Taehyungot akarom!-kezd el sétálgatni-Taehyung vérét akarom a kezemen tudni!-dől hátra ámuldozva.
-Te szereted Taehyungot.-suttogom neki, de közben keresem a megfelelő pillanatot.
-Ki? Én?-hitetlenkedve néz rám-Alig várom hogy csak kettesben legyek vele...-húzza végig ujját a kés élén-Tudod mit fogok vele csinálni?-hangja kíváncsian cseng.
-Nem érdekel.-rázom meg fejem. Nem akarom tudni mi van a fejében.
-Most miért?-szomorúan hajtja le fejét-Na jó, elmondom ha már ennyire szeretnéd!-vigyorodik el-Először is lefognám, hisz úgyis erősebb vagyok nála.-forog körbe-Levetkőztetném...-néz le a földre-Részletezzem? Ahh nem fogom!-legyint kezével-Hallgatnám hogy könyörög nekem. Sírva kérné hogy hagyjam abba. Uuu már a gondolatra is bezsongok!-annyira belemerült a mesélésbe hogy észre sem veszi ahogy közeledek felé.
Hirtelen ugrok rá úgy, hogy el is esünk. A földön kötünk ki, én a derekán ülök. Kapálózik de próbálom lefogni, mivel nem akarom hogy megszúrjon.
-ENGEDJ!-keze kiszabadul fogásom alól, így sikerül végighúznia a kést karomon. Olyan sok bennem az adrenalin hogy észre sem veszem.
Egy nagy kő esik le szívemről mikor sikerült beleszúrnom a nyakába a nyugtatót. Kezei elernyednek, így a kés kiesik kezéből le a földre.
-Úgyis találkozunk még...-suttogja mosolyogva majd lehunyja szemeit.
Sóhajtva szállok le róla és döntöm hátam a kanapénak. Remegő kezekkel nyúlok telefonomért és hívom fel Taehyungot. Elmondom neki hogy hazajöhet és ne aggódjon.
Miután letette, a készülék kiesik kezemből. Grimaszolva csukom be szemeim és nyomom kezem a sebemre. Idegességemben könnyeim is előjönnek, de próbálom őket visszanyelni.
Szerencsére nyílik az ajtó és aggódva jönnek ide hozzám. Jimin rögtön leguggol elém és kérdezgetni kezd. Tae csak áll és nézi a földön fekvő bátyát.
-Mi történt?-a szőke hajú ijedten néz rám majd sebemre.
-Minden rendben.-mosolyodom el nyugtatóan. Ő csak letörli könnyeim és átölel.
Mit tettél már megint?
YOU ARE READING
Miért?
Fanfiction"Miért kellett ezt tenned?" Jungkook beteg volt, Taehyung pedig tehetetlen. Mostoha testvérek voltak, de számított ez bármit is a történet végén?