episode 34

220 45 12
                                    

ටේහ්‍යොන්ග් පිටත් වෙලා යනවත් එක්කම මෙච්චර වෙලාවක් හිරකරගෙන ඉදපු හුස්ම පහල දාපු නිකී එහෙමම බිම වාඩි උනේ පපුවත් අල්ලගෙන. නිකීට තේරුණා මේ වතාවෙ නම් ගැලවීමක් නෑ කියල . බෝගම් එපා කියද්දි ජේජු ගිය නිසා තමයි මේ හැම දෙයක්ම පටන් ගත්තෙ. ටේහ්‍යොන්ග් ට අහු උන එකත් අතෑරලා දාන්න පුළුවන් . ඒත් ජන්කුක් .???

මුලින්ම ගෙට ගොඩවෙනකොටම නිකී ජන්කුක් ව අඳුරගත්තා. ජන්කුක් නම් නිකීව අඳුරගෙන නෑ වගේ. ජන්කුක් එකම එක වතාවක් විතරයි නිකීව දැක්කෙ. ඒකත් සෑහෙන දුර ඉදන්. ඒ ඔක්කොමත් හරි ජන්කුක් ඔය විදියට ගිහින් මොනවාහරි කරගත්තොත් බෝගම් තමන්ගෙ කෙස් ගහක්වත් ඉතුරු කරන්නෙ නෑ කියල නිකී දන්නවා. මොන දේ කරත් බෝගම් ජන්කුක් ට පුදුම තරම් ලෝබයි. ඒ නිසාම තමයි නිකී ජන්කුක් ට ඔය තරම් ඊරිසියා කරන්නෙ. තමන් එක්ක තිබ්බ හැම සම්බන්ධයක් ම බෝගම් අතෑරලා දැම්මෙ ජන්කුක් හම්බ උනාට පස්සෙ. ආයෙම බෝගම්ට ලං වෙන්න වින්ද දුක දන්නෙ නිකී විතරයි . මැරුණා කියල බොරු කරලා ටේහ්‍යොන්ග් ගෙන් ඈත් උනා විතරයි නෙවෙයි මුළු ලෝකෙන්ම හැංගිලා හිටියා. ඒත් දැන් ආයෙම හැමදේම පැටලිලා. නිකී නියපොතු හපන ගමන් නොයිවසිල්ලෙන් පාර බලාගෙන හිටියෙ ටේහ්‍යොන්ග් ගිහින් ජන්කුක් ව එක්කන් එනකන්. පැය ගානකට පස්සෙ බලාපොරොත්තු කඩ උන මුහුනෙන් ගෙදර එන ටේහ්‍යොන්ග් දැක්කම නිකීට තේරුණා තමන්ගෙ අවසානය දැන් ඇවිල්ලා කියල .

...................................................................

" කැප්ටන්... ජන්කුක් හොස්පිටල් එකේ නෑ.."

කලබලෙන් හති දාගෙන ස්ටේෂන් එකට දුවගෙන ආව ජිමින් කියද්දි ඒ ආරංචිය ලැව් ගින්නක් වගේ හැමතැනම පැතිරුණා.

" නෑ කියන්නෙ? හරියට විස්තර කියනව මනුස්සයො "

" ජන්කුක් රෑ  එලියට ගිහින් . ආයෙ ඇවිත් නෑ"

ජිමින් කියද්දි නම්ජූන් නලල මිරිකගත්තා.

" හොස්පිටල් එකේ උන් බුදියගෙන ඉදලද පේෂන්ට් කෙනෙක් අතුරුදන් වෙනකන්.. ෂිට් ... ටේහ්‍යොන්ග්ට කෝල් කරාද ? ගෙදර ගිහින් නේද ජන්කුක් "

" ඒ මිනිහා ආන්සර් කරන්නෑ කැප්ටන්. මම ගිහින් බලලා එන්නම්"

" ඉන්න... මම යන්නම්"

Save meWhere stories live. Discover now