Selamlar!! Uzun zamandır beklenen o bölümü sonunda yazdım.
2034 kelimelik bir bölüm oldu, yani diğer bölümlere kıyasla biraz uzun. Beklediğiniz zamanı telafi etmesi adına biraz uzun yazmaya çalıştım.
Artık hikayenin biraz ilerlemesi gerekiyordu, bu yüzden de biraz ilerlettim. Aslında biraz değil de, baya bir ilerlemiş olabilirim ^v^" Birden hızlıca her şeyin gelişmemesi için çaba gösteriyorum fakat eğer bu bölüm öyle olduysa kusuruma bakmayın.
Sizi daha fazla bekletmeyeceğim. İyi okumalar!•
•
•Narin bir şekilde okşadı vampir, Atsushi'nin saçlarını. Atsushi buna da karşı çıkmadı, hoşuna gidiyordu çünkü.
Belki Atsushi de Akutagawa'ya aşık olmaya başlamıştı, kim bilir.
Bir süre daha saçlarını elden geçirdikten sonra Akutagawa, oturduğu yerden kalktı ve pencereye yöneldi. Atsushi kafasını ona çevirdi. "Gidiyor musun?"
Akutagawa kafasını aşağı yukarı salladı. "Evet. Neden öyle bakıyorsun? Gitmemi istemiyor musun yoksa?" Atsushi, ona bakmayı sürdürdü. Çok mu belli ediyordu gitmesini istemediğini? Daha önce olsaydı, bir dakika daha burda durmasına tahammül edemezdi. Fakat şimdi, az önce aralarında yaşadıkları birkaç dakika kalbine dokunmuş ve bunu yüzüne yansıtıyordu.
Gözlerini kapatıp açtı, toparlandı. Ciddi bir ifade yerleştirdi yüzüne. "Görüşürüz, Akutagawa."
Akutagawa pencereye tırmandı. "Yarın, planımızı gerçekleştireceğiz. Akşam olacak. Bu yüzden saat 18 gibi buraya geleceğim. Bu kez kapıyı çalarım, olur mu?"
Atsushi sadece başını sallamakla yetindi. Kapıyı açacaktı bu sefer. Akutagawa ondan onayı alınca, hızlı bir sıçrayış ile odadan dışarı fırladı. Kısa sürede ortadan kaybolmuştu.
Atsushi yataktan kalkıp, pencereyi kilitledi. Perdelerini çekti. Yorgun hissediyordu ve uyumak istiyordu. Kendini yatağa attı, kısa süre içerisinde uykuya dalmıştı.
Sabah komşunun horozlarının sesi ile uyandı, yine. Kemikleri ağrıyordu. Bu yüzden her sabah yaptığı gibi gerindi. Yataktan çıkmak istemiyordu lakin mecburdu. Kahvaltısını yapıp hazırlanmalı, Avcılar Birliği'ne gitmeliydi. Kendisine verilen görevleri yapacak ve akşam binaya nerden girebileceklerini tespit edecekti.
Öyle bir yer seçmeliydi ki kimse farketmesin. Avcılar Birliği güvenlik konusunda çok sıkıydı ve gece olmasına rağmen nöbetçileri binada tutardı. Bu nedenle bir gölge gibi sessiz, karanlığın içinde görünmez olmaları gerekmekteydi. Atsushi bunları düşünürken kahvaltısını yapmış, üstünü giyinip dışarı çıkmıştı bile.
Havaya baktı. Güneş bugün çok enerji dolu, neşeli görünüyordu. Gülümsedi beyazlı. Bu iyi bir gün olacağına işaret miydi? Eğer akşam yakalanmazlarsa, güzel gün güzel bir şekilde tamamlanmış olacaktı.
Son bir kez güneşe bakıp gülümsedi ve içeriye adım attı. Uzun bir merdiven çıkışının ardından istediği odanın kapısının önündeydi. Kendilerinden sorumlu olan müdür. İçeriye girdi, ilk önce müdüre selam verdi. Müdürün de onu selamlaması üzerine onun kendisine yönelttiği işleri bir bir aklına not etti.
Şimdi ise aynı binanın içindeki odasına gelmiş, bir ton evrak işi ile bakışıyordu. Müdür bunları neden ona veriyordu ki? İç çekerek evrakları imzalayıp düzenlemeye başladı. Bu evrak işleri bittikten sonra da dışarı çıkacak, şehirde küçük bir tur yapıp vampir varsa onları avlayacaktı.
Bu evraklar, tespit edilen vampirlerin o hafta işlediği cinayet suçlarını, nasıl yaptıklarını ve kaç tane olduğunu, cinayet dışında başka verdikleri zararların yazdığı raporlardı. Kimisi çok uzun, kimisi ise çok kısaydı. Az zarar verenden çok zarar verene göre değişiyordu sayfa sayısı. Hepsini hızlı bir şekilde gözden geçirirken, tanıdık bir isim ile durdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴀᴠᴄɪ || shin soukoku
VampirosChuuya Nakahara ve Atsushi Nakajima vampir avcısıydı. • • • • 🥇 #atsushinakajima -14.11.2023 🥇 #akutagawaryuunosuke -18.01.2024 🥉 #bungoustraydogs -28.05.2024 Başlama tarihi: 08.06.2023 Shin Soukoku- B×B