Şaka
Uyandığım zaman daha doğrusu Evan tarafından uyandırıldığım zaman, daha yeni güneş doğuyordu. Bugün sargılar alınacaktı ve ne yazıkki derslere girmek zorunda kalacaktım.
Regulus'a baktığım zaman kitap okuduğunu gördüm. Ama tuhaf olan bişey vardı. Evan hiç bu kadar erken kalkmazdı tabi kendi çıkarları hariç.
"Rigeeeeel benim caaanım kardeşim bana Karanlık sanatlara karşı savunma ödevini verebilir misin?"
"Evan senin elinde bişey yok demi."
"Yoo elimde ne olsun ki bak bişey yok."
"Pekiii beynin var demi."
"Tabiki var Rigel bunlar ne biçim sorular."
"O zaman ödevi yapabilirsin çünkü hem elinde hem beyninde bir sorun yok." Düne yaptığım gönderme sonuncunda Evan gözünü devirdi ve söylene söylene hastane kanadından çıktı. Regulus ise sadece gülümsüyordu. Sahi bu çocuk normalde de bu kadar gülüyor muydu?
10-15 dakika gözümü dinlendirdikten sonra Madam Pormfry geldi ve sargıları çıkarttı. Biraz iz kalmıştı ama Madam Pormfty, bize verdiği iksirden sonra zamanla izinin geçeceğini söyledi ve bizi hastane kanadından kışkışladı.
Öğrenciler uyanmaya başlamışlardı. Regulus ile zindanlara doğru yürümeye başladık. İçeriye girdiğimizde kız erkek yatakhanelerinin ayrımının olduğu yerde durduk.
"Dün gerçekten güzel vakit geçirdim. Sandığımdan daha eğlenceliymişsin. Belki zamanla sana alışabilirim. Dedi Regulus
"Bende güzel zaman geçirdim. Sende sandığım kadar suratsız değilmişsin. Sonra görüşürüz Black benim uyandırmam gereken bir Lestrange var." Dedim ve kızlar yatakhanesinin merdivenlerini çıkmaya başladım. Odaya geldiğimde yaklaşan SBD'lerin etkisiyle ders yaparken uyuyakalmış bir Emily buldum.
Uzun bir uyandırma işleminden sonra. Üstümüzü giyinip Büyük Salon'a doğru yol aldık.
Büyük Salon'a geldiğimizde boş bir yere oturduk. Üzerimde yoğun bir bakış hissetim. Bu bakışın sahibi Sirius'tu muhtemelen olayı öğrenmişti. Ama şuanki bakışı daha çok bir şeyi yapmamamı söylüyor gibiydi.Karşıma oturan kişiyle dikkatim dağıldı.
"Günaydın Rosier, günaydın Lestrange Evan'ı gördünüz mü? Barty'de ortalarda yok."
"Onlar kesin ödevlerini yaptıracakları bir Ravenclaw öğrencisi arıyorlardır. Birazdan gelirler." Dedim
Kafasını onaylar şekilde salladı. Evan ve Barty gelince beraber kahvaltı yapmaya başladık. 10-15 dakika sonra başım dönmeye başladı. Kafam yerinde değildi. Ve diğer tüm Slyterin öğrencileri öyle gözüküyordu. Görüşüm azalmaya başladı.
"Black biliyor musun? Senin Küstah züppenin teki olduğunu düşünüyorum. Ayrıca çok güzel gülüyorsun." Be söylediğim hakkında gram fikrim yoktu. Sadece ağzımdan çıkıveriyordu.
"Yaaaaaağğğğ ben SBD'lerde ne yapacağıııımm. Yazık banaaaaa." Dedi Emily, kimse ne dediğini bilmiyordu.
"Rigel biliyor musun? Senin o çok sevdiğin tabloyu aslında ben kırdım. Çünkü bana zıplayan kurbağa vermemiştin."
"Sirius sen en kötü abisin yazık dimi bana beni nedeeen bıraktın sanki." Dedi Regulus Barty'e sarılırken.
"Rigel Rosier sen ne cüretle benim kuzenimi yakarsın hağ!"
"SBD'leeeer"
"Evaaaaan senden nefret ediyoruuum. Sen benim tablomu kırmışsın. Üstelik hiçbir şey beceremiyorsuuun." Dedim.
"Rigeeeel Kocanı aaal beni Sirius sanıyor." Dedi Barty
•••
Aklım başıma geldiğinde başımda Emily vardı. eski haline dönmüştü.
"Bir şakaya maruz kaldık. Çapulcular tarafından." Acaba yanlış bişey söylemişmiydim. Hiçbir şey hatırlamıyordum. Bunun hesabını Sirius'a soracaktım.
Daha sonra yattığım yerden doğruldum. Anladığım kadarıyla herkes saçmaladıktan sonra bilincini kaybetmişti. Sonra bizide yatakhanelerimize götürmüşlerdi. Benim için sorun olmasada Slyterin binası bunu asla affetmeyecekti ve intikam alacaklardı. Şuanki hedefim her şeye sadece evet demekti. Göze batmak istemiyordum.
Göze batarsam bu benim sonum olabilirdi. Üstelik bu aralar değişik sesler duymaya başlamıştım. İç ses gibiydi ama aynı zamanda biri söylüyor gibiydi.
Selam Canlaaar yeni bölüm geldi.
Bölüm ile ilgili düşünceleriniz neler?
Sizce Slyterin nasıl bir intikam alcak?
Rigel'in duyduğu sesler ne?
Oy vermeyi unutmayıın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔹𝕝𝕒𝕔𝕜/R.A.B
FanfictionSafkan evliliğiyle başlayan nefretle devam edip, arada sizi farklı şeylerin bekleyeceği ve sonu yarı kötü biten bir hikaye... Kitabın hakları Regulus'un kıvırcık saçlarına saklıdır. Başarılar; Rosier🥇