11. Bölüm

374 39 2
                                    

Regulus'un İsteği

Ortak Salon'a geldiğimde içeride çok az kişi vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ortak Salon'a geldiğimde içeride çok az kişi vardı. Kimi sarhoş olduğundan bir kenara sızmış kimisi ise sevgilisiyle öpüşmekten kimseyi göremez haldeydi.

Doğruca yatakhaneye doğru yol aldım. Odadaki herkes uyumuştu. Bende kimseyi rahatsız etmemeye çalışarak, annemin gönderdiği mektubu alıp ortak salona indim. Eğer odada okursam ışıktan kaynaklı beni lanetleyebilirlerdi.

Aşağıdaki koltuklardan boş olanına geçtim. Büyük bir korkuyla mektubu açtım.

Rigel'e

Rigel Noel'de Lestrange, Parkinson, Black ve Malfoy ailelerinin çocuklarıyla beraber Malfoy Malikanesi'ne geleceksiniz. Diğerlerinin de haberleri var. Evan'dan ayrılma. Kanıbozuk ve bulanıklarla konuşmaman dileğiyle.

Annen

Ne kadar dokunaklı bir mektup. Acaba bütün aileler mi çocuklarına böyle mektuplar yazıyor. Eğer böyle yazıyorlarsa, nasıl olurda diğerleri ailesinden mektup aldığında bu kadar mutlu ve heyecanlı olabiliyor. İşte çözemediğim bir konu daha. Daha da tuhaf olanı annem neden benim Malfoy Malikanesi'ne gelmemi istiyordu.

"Demek sen de okudun." Ah bi Küstah Black eksikti. "Seni partide göremedim. Neredeydin?" Bide soruyordu. Odun herif onu lanetlememek için kendimi zar zor tutarken bir olay daha çıkmadın diye gülümseyemeye çalışıyordum.

"Aslında partiye gelmiştim ama kalabalık ortamlar bana göre olmadığından bahçeye çıktım."

"Yani o kadar süre dışarıda mıydın?" Bu çocuk ne kadar çok soru soruyordu. Kafamı sallayıp geçiştirmeye çalıştım.

"Bir dahaki sefere giderken Evan'a da haber ver. Merak ediyor sonra." Ne yani Evan beni merak mı etmişti. İşte bunda bir terslik vardı.

"Aslında senden bişey istemek için buradayım Rigel. Bunu bir ödül mü yoksa ceza mı olarak düşünürsün bilmiyorum ama hatırlıyor musun iksir dersinde yaptığın o korkunç şeyden dolayı benim istediğim şeyi yapmak zorundaydın?"

Kafamı salladım. Kim bilir ne isteyecekti. İçimden bir seste acaba aileme söyleseydi daha mı iyi olur diye sorguluyordu. Çünkü o Küstah Black'ti. Ondan herşeyi beklerdim.

"Malfoy Malikanesi'de Lord'da olacakmış ve birkaç kişiyi ölüm yiyen yapmak istiyormuş. Tabi Lord kimi isterse onları ölüm yiyen yapar ama ben gönüllü olacağım ve senden istediğim şey seninde gönüllü olman." İçimde keşke annemlere söyleseydi diye kendime küfürler savuruyordum. Eğer ani bir tepki verirsem, benim kanı bozuk olduğumu düşünürdü. Keşke o gün o teklifi kabul etmeseydim diye kendime lanetler savuruyordum.

"Tam olarak neden benim de gönüllü olmamı istediğini sorabilir miyim?"

"Çünkü sen benim karım olacaksın ve gelecekteki karımın evde boş boş oturmasını istemiyorum. Üstelik kardeşine korunmaya ihtiyacın olmadığını kanıtlamış olursun."

"Evan'ın konuyla alakası ne?" Sorduğum soruya cevap vermeden yanımdan ayrıldı. Acaba ben Ortak Salon'dan ayrıldığım zaman bişey mi olmuştu. Üstelik annemler neden bunun gibi küstah biriyle evlenmemi istemişti ki. Onun yüzünden güzelim vücudumda o iğrenç işaretten olacaktı. Regulus ile nişanlanacağıma karar verdikleri güne lanet okuyordum. Tam ona alıştım derken önce kalbimi sonra hayatımı mahvetmişti.



Selam Canlaaaar bölümü nasıl buldunuz biraz kısa oldu ama bölümü atmaktaki amacım diğer bölüme hazırlık yapmaktı. İyi okumalaar.

𝔹𝕝𝕒𝕔𝕜/R.A.BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin