Ostrzeżenie: Domniemany gwałt
Strata
— Nie jesteś już tak wysoka i potężna, prawda? — Obito prychnął, wbijając palce w krwawiącą, pozbawioną skóry szyję Sakury. Nawet z bólem wypełniającym ją od stóp do głów, spojrzała na niego zapłakanymi oczami i zebrała siły, by splunąć mu w twarz.
— Pieprz... się...
Zaśmiał się.
— Czyż tego właśnie nie zrobiłem?
I czarny ogień zawirował wokół nich, a palący żar wynikał z nienawiści, która emanowała między nimi. Widziała jak ciemność narasta w jej peryferyjnym widzeniu, powoli pełzającą od drzewa do drzewa i ciemniejąc...
Sakura obudziła się.
Jej pokój był ciemny, oświetlony jedynie przez światło księżyca, które wlewało się przez okno. Jej ubrania, prosty zestaw luźnego podkoszulka i spandexowych spodenek, były całkowicie przesiąknięte jej potem. Czerwone linie były zaśmiecone na całej jej szyi w wyniku nieświadomego i nieustępliwego drapania, które robiła podczas snu.
Była druga nad ranem i wiedziała, że już nie zaśnie. Sakura przyłożyła świecącą zieloną dłoń do swojej podartej skóry, zsunęła się z łóżka i wpuściła świeże powietrze do swojego pokoju. Następnie usiadła na siedzeniu przy oknie i oparła się o ścianę, używając wolnej ręki do pocierania ciemnych worków pod oczami.
Czasami zastanawiała się, dlaczego była jedną z dwóch osób wysłanych w przeszłość. Dlaczego ona? Dlaczego ta, która nie mogła niczego zmienić w pierwszej linii czasu? Jeśli już, to Naruto powinien być tym, któremu dano możliwość naprawienia świata. On był wybrańcem. Zawsze nim był, zawsze nim będzie.
Nawet Sasuke byłby o niebo lepszym wyborem niż ona. I raz próbował ją zabić.
Westchnęła ciężko i jeszcze mocniej oparła się o ścianę. Miała teraz osiem lat, ale czuła się, jakby znów była dwudziestolatką, zmęczoną osobą, która nie miała już nic do stracenia.
Miała szczerą nadzieję, że Sasori miał o wiele lepszy czas po swojej stronie.
— Sakura-san.
Odwracając głowę, zobaczyła Yori na poduszce obok niej. W jego szczypcach leżała zwinięta kartka.
— Dziękuję. Mam nadzieję, że to dobre wieści — powiedziała. Yori przesunął się pod kątem, wyglądając podejrzanie wątpliwie jak na pajęczaka.
— Niekoniecznie nazwałbym je... dobrymi — mruknął. Sakura stłumiła chęć jęknięcia, gdy niechętnie otworzyła wiadomość.
Najwyraźniej Godaime Kazekage uciekł.
Zamrugała.~*~
Sasori nie wiedział, jak odebrać tę sytuację. On i Orochimaru odbyli szybką misję na granicy Kraju Wiatru, gdzie dowiedzieli się o małej panice w Sunagakure. Gaara zwykle znikał na kilka dni i pojawiał się, gdy jego opiekunowie szukali go na rozkaz ojca. Ale minęły dwa tygodnie, odkąd ktokolwiek widział go po raz ostatni.
Tym razem raport złożył ANBU, a cała elita miała wypatrywać ośmioletniego chłopca.
— To niefortunne — zanucił Orochimaru ze swojego miejsca w nocnej kawiarni. Sasori siedział naprzeciwko niego z wyrachowanym wyrazem w oczach. — Powinniśmy uważać na chłopca. Trzyma w sobie Ichibi, prawda?
Niższy mężczyzna nic nie odpowiedział, jedynie spoglądając na otoczenie. Sannin westchnął i oparł się o krzesło. Minęły trzy lata, odkąd Sasori nagle stracił zmysły. Nikt nie wiedział, co to było, ponieważ był doskonale kompetentny w walce i wypełnianiu swoich misji, ale czasami musiał się zastanawiać, co do cholery dzieje się w jego głowie.
— Słuchasz mnie?
Sasori wskazał na ściany. — Doceniam ten koralowy kolor, ale myślę, że zieleń modliszki wyglądałaby lepiej z tym układem kawiarni — skomentował, przechylając głowę.
Orochimaru zwiesił głowę. — Czasami się o ciebie martwię. Szczerze.
Kiedy odpuścił i kontynuował jedzenie swojego dania, Sasori wrócił do tego, o czym naprawdę myślał. Ostatni raz odwiedził go jakieś dwa miesiące temu. Nic nie wydawało się z nim nie tak. Cóż, nie więcej niż to, co regularnie go niepokoiło.
Wstał. — Nasza misja jest za kilka dni, prawda? Do tego czasu nie spodziewaj się mnie zobaczyć.
Sasori chwycił swój słomiany kapelusz i płaszcz przed opuszczeniem lokalu. Chciał znaleźć Gaarę tak szybko, jak to możliwe, aby zapewnić mu bezpieczeństwo i upewnić się, że nikt nie schwyta go dla własnych destrukcyjnych celów. Nie, żeby naprawdę mogli, biorąc pod uwagę, że Shukaku nie pozwoliłby, by cokolwiek stało się jego gospodarzowi.
Wspiął się na wierzchołki drzew i rozpoczął poszukiwania w kierunku Sunagakure. W żadnym wypadku nie mógł zajść daleko. Gaara był małym, całkowicie niedoświadczonym osobnikiem, który najprawdopodobniej miał ograniczoną wiedzę na temat czakry i nie wiedział, jak prawidłowo ją kształtować.
Zmarszczył brwi, wyciągając małą etykietę, nacinając skórę kciuka i pocierając nim pieczęć podczas biegu. Nastąpił mały podmuch powietrza, zanim elegancki brązowy kot pojawił się w powietrzu. Syknął, ledwo unikając zderzenia z drzewem.
— Co to jest?! — wykrzyknął Kou, zbulwersowany tym, co prawie mu się przytrafiło. — Jeśli musisz mnie wzywać, mogłeś być choć trochę rozważniejszy i się zatrzymać, Sasori-kun! Właśnie czyściłem i szczotkowałem moje luksusowe futro, nya!
— Przepraszam. Proszę, żebyś coś dla mnie zrobił.
Kot dotrzymywał kroku swojemu przywoływaczowi, z puszystym ogonem i wysoko uniesioną głową. — Dobrze, ale lepiej, żeby w najbliższej przyszłości było trochę hamachi — prychnął. Sasori machnął ręką i ruszył biegiem od drzewa do drzewa.
— Poszukaj rudowłosego chłopca w wieku ośmiu lat, z czarnymi obwódkami wokół oczu i czakrą ogoniastej bestii. Nie zbliżaj się do niego, tylko poinformuj mnie o miejscu jego pobytu — powiedział. Kou skinął głową i zniknął, by wypełnić swój obowiązek.
Gaara. Nadal nie skontaktował się z Yashamaru i wciąż nie zbudował więzi ze swoim ojcem. Zaczynał się martwić o głębsze więzi emocjonalne, których chłopiec nie nawiązywał. Wiedział, że ma dwójkę starszego rodzeństwa, Temari i Kankuro, ale Gaara nigdy nie wymienił ich imion, gdy się spotykali. Czuł, że zbytnio na nim polega i że będzie jedynym odbiorcą ulgi emocjonalnej Gaary. Nie było to do końca złe, po prostu nie było to bezpieczne dla ogólnego samopoczucia chłopca.
Sasori zeskoczył na ziemię, gdy las się skończył, napotykając niekończące się wzgórza piasku. Ciepła bryza owiewała jego płaszcz, gdy oczy przeczesywały ciemniejący horyzont. Wciąż musiał być wczesny ranek. Może czwarta.
Miał nadzieję, że Gaara jest bezpieczny.
— Sasori-kun~!
Odwrócił się, widząc Kou na gałęzi drzewa.
— Idziesz w złą stronę! Dziecko wydostało się poza granicę i nie wygląda zbyt dobrze.
Brązowe oczy zwęziły się. — Pokaż mi.
Minęło czterdzieści minut, kiedy zaprowadzono go do podnóża klifu. Zapach krwi natychmiast dotarł do jego nosa, sprawiając, że nawet on wzdrygnął się na tę intensywność. Martwi łowcy ninja zabarwili ziemię na czerwono, a Gaara zwinął się w kłębek, trzęsąc się i chowając głowę w kolanach. Jak wtedy, gdy zobaczył go po raz pierwszy.
— Gaara? — zawołał cicho. Drżenie ustało. — Gaara, wszystko w porządku?
Głowa chłopca powoli się podniosła. Zielone jak morska piana oczy zamieniły się w szparki. — Ty.
Ogromne ramię piasku wystrzeliło w jego kierunku. Sasori ledwo uniknął ataku i patrzył, jak przebija się przez linię drzew.
— Okłamałeś mnie!
Ramię zamachnęło się w bok, próbując zderzyć się z członkiem Akatsuki.
— Nie jesteś Hiruko, jesteś Sasori! Jesteś przestępcą! Opuściłeś Sunę lata temu! Dlaczego wróciłeś i rozmawiasz ze mną?! Dlaczego?!
Kolejne piaskowe ramię ruszyło na niego. Sasori po cichu przeklął siebie, gdy unikał wyrostków bezlitośnie próbujących go zabić. Marionetki były bezużyteczne przeciwko przeciwnikowi, a on nie wiedział, co robić. Kurwa, nigdy nie powinien był tak kłamać. Było to nawet wbrew jego wcześniejszym przekonaniom.
— Chcesz mnie zabić, prawda? Chcesz mnie zabić tak jak Yashamaru!
Ramiona zmieniły się w kolce i próbowały przebić starszego mężczyznę. Sasori wskoczył na piaskowy twór i pobiegł w górę, używając kunai, aby odeprzeć ostre, precyzyjne ataki.
— Powtarzałeś mi, żebym im wybaczył! Mówiłeś, że we mnie wierzysz! Dlaczego?! Dlaczego ty?! Ty i Yashamaru jesteście tacy sami!
Pazury wyłoniły się z piasku i machnęły na niego. Chybiły, ledwo, i uderzyły w klif.
CZYTASZ
Stumble
FanfictionSakura chciała umrzeć. Sasori czuł się dobrze, pozostając martwym. Ale wydawało się, że los miał wobec nich inne plany, ponieważ kiedy oboje budzą się młodsi z krwią pulsującą w ich żyłach, musieli pamiętać, jak znowu żyć. Historia NIE należy do mni...