Întâlnirea, prietenia, dragostea, renunțarea regenței și titlul „Valide Sultan„

14 0 0
                                    

Corabia imperială a ajuns într-un final la Galați unde erau întâmpinați de către „garda domnească". Dar era o capcană așa că cei 3 se luptară cu aceștia. În timpul luptei o sabie era pe gâtul Anastasiei. Își îndreptă sabia către nimeni altul decât Măria Sa Domnitorul Constantin al Moldovei. Când îl văzu îngenunchează în fața lui. 
Anastasia:Măria Ta.....Domnul Constantin? 
Ludwig:Măria Ta, nu sunt din garda domnească. Și-au schimbat veșmintele. 
Constantin:Dumneata....
Ludwig:Permiteți să mă prezint. Sunt Prințul Ludwig Johann Wilhelm Gruno de Hesse-Homburg. Sunt neamț, nu rus. Dar sunt bun prieten cu familia Galitzine. 
Constantin:Poartă hainele oștenilor mei și au venit s-o ia pe Prințesa Anastasia și Prințul Dimitri în numele meu.
Ludwig:Norocul lor este am fost eu și i-am prevenit. 
Constantin:Dar cum este posibil? Cine sunt ăștia? 
Deodată se lăsă o liniște. Atunci Anastasia spune:
Anastasia:E armata Țarinei Anna care au primit ordin să mă omoare pe mine și pe fratele meu. 
Constantin:Țarina Anna? Ducesa?
Ludwig:Nu. Țarina e nepoata de frate al Țarului Petru.
Constantin:O cunoașteți? 
Ludwig:Da. Am cunoscut-o la un moment dat. Voia să mă numească General-locotenent mutându-mă la Sankt Petersburg. Dar am refuzat. 
Deodată, Constantin îi făcu semn să se ridice. 
Anastasia:Eu sunt Prințesa Anastasia Dimitrevna Galitzine. Iar el este fratele meu Dimitri Mikhailovich Galitzine. Prințul Ludwig e prietenul nostru de familie. Măria Ta, Domnul Constantin Cantemir, am venit să ne supunem dreptății Măriei Tale. 
Se uită la Ludwig apoi la Anastasia și pe urcă se urcă în corabia lor. 
Anastasia:Tatăl meu, Prințul Mikhail a fost omorât la ordinul Țarinei Anna. De asemenea, mama mea vitregă Tatiana a fost arestată și dusă în Siberia. Țarina a încercat să mă prindă și pe mine și pe fratele meu însă am fost salvați de Ludwig. 
Constantin:Sunteți singură? 
Anastasia:Ticălosul a mărturisit. Pe mine și pe fratele meu voia să mă ucidă. Însă am fugit. Eu și cu Dimitri am venit să vă cerem ajutor. 
Se uită la Anastasia și îi spune:
Constantin:Unde ați învățat să mânuiți sabia așa? 
Anastasia:Când omul este înconjurat numai de ticăloși, este nevoit să învețe. Tata a vrut să învăț. 
Constantin se ridică de pe scaun și i spune:
Constantin:Odihniți-vă, Prințesă Anastasia. Ludwig. Vino să vorbim afară. 
Și ieși cu Ludwig afară.
Constantin:Am să contez pe tine în zilele ce vor urma. De la tine aș vrea să aflu multe.
Ludwig:Desigur Măria Ta.
Constantin:Ah! Aș mai avea o rugăminte. Am o mamă vitregă, Kosem o cheamă. E văduvă de vreo 14 ani. Dacă ești de acord aș vrea să vii la curte să ți-o prezint. Prezența ta o va mai liniști. 
Ludwig:Desigur. Oricând. 
Constantin:Mulțumesc. Să-i spui Prințesei Anastasia că îi voi ajuta și să stea liniștită. 
Ludwig:Dsigur.
Șe urcă pe cal și pleacă înapoi la Iași. 
Anastasia:Ce zici? Tu cunoști omul din priviri. Ne-a crezut? O să ne ajute? 
Dimitri:Să ne rugăm să ne fi crezut, Nastasia. Parcă ar avea o perdea pe ochi. Nu văd mai nimic. 
Intră la ei Ludwig.
Anastasia:Eh? Ce a zis? 
Ludwig:Prințesă Anastasia, suntem musafirii lor. Măria Sa a zis că va cerceta problema. Vi se va oferii tot ce aveți nevoie. Nu vă faceți griji. Suntem sub protecția Măriei Sale. Nimeni nu se poate atinge de Alteța Voastră. 
Anastasia:Să dea Dumnezeu, Ludwig. Să dea Dumnezeu. 
După câteva ore, Anastasia își lustruia sabia. 
Anastasia:Domnul Constantin...Era ciudat, nu-i așa? Nu vorbește prea mult. A plecat dintr-o dată. La început, m-am temut. Mă așteptam la cineva bădăran, bătrân, urât... Dar nu este deloc așa. Este foarte tânăr, voinic, puternic. Cred că un pic mai mic decât mine la vârstă. 
Dimitri:Sper să aibă și inimă frumoasă, Nastasia. Dacă nu ne ajută, asta înseamnă moartea pentru noi. 
Se uită la fratele ei mai mic și se gândea. Oare are dreptate în ce spune? Oare Constantin îi va da pe mâna Rușilor?

Kosem-pentru Țară și FamilieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum