Salvarea Elenei, trădarea Agrafenei, iubirea, expediția, Anca și planul Nasiei

3 0 0
                                    

Maria C:Doamne! Elena, unde ești?
Ekaterina:Elena, nu te îngrijora. O găsim imediat. Sigur s-a ascuns undeva.
Maria C:Elena, unde ești?
Ekaterina:Elena!
Maria C:Elena!
Agrafena intră in odaia lui Constantin și...
Agrafena:Măria Ta!
Constantin:Agrafena, ai să-mi spui ceva?

Când auzi asta, începu să se îngrijoreze.
Agrafena:S-a întâmplat ceva, Constantin? Ce să-ți spun...
Constantin:Agrafena, ce-ai făcut de te-a lovit Kosem? Ai plâns toată noaptea.
Atunci Agrafena a înțeles că Constantin a aflat de planul ei.
Agrafena:Ce pot eu să fac?
Atunci Constantin se ridică, se aproprie de ea și o ia de bărbie.
Constantin:Uită-te în ochii mei! Știu că tu ai denunțat-o pe Nasia.
Și îi dă drumul. Deodată Agrafena începe să plângă. Elena intră în grajdul de cai unde se lovi de Dimitri.
Dimitri:Hei micuțo! Cum ai ajuns aici?
Elena:Am venit să văd caii.
Dimitri:Dar mătușele tale știu că ești aici?
Elena:Păi...
Deodată a venit și Maria C.
Maria C:Elena! Mi-am pierdut mințile.
Și o ia în brațe.
Maria C:Unde ai dispărut?
Elena:Am venit să văd caii Tușa Maria.
Dimitri:Slavă Domnului, nu a avut loc un accident.
Maria C:Îți mulțumesc, Prințe Dimitri.
Dimitri:N-aveți pentru ce.
Maria C:Elif! Du-o pe Elena în odaie. Vin și eu.

O luă și plecă cu ea. La fel și Dimitri.
Maria C:Prințe Dimitri!
Și se opri din drum. Se întoarce și...
Maria C:Cum să te răsplătesc.
Dimitri:Nu e nevoie Domniță Maria. E datoria mea să vă apăr, așa cum și voi mă apărați pe mine și pe sora mea.
Și pleacă. În odaia lui Constantin...
Agrafena:Nu, eu n-am făcut nimic. Este o minciună. Te rog nu-i crede. Este o calomnie. Îmi saăp groapa.
Constantin:Cine să-ți arunce calomnii, Agrafena? Neopata ta? Elena îți sape groapa?
Atunci Agrafena cu lacrimi în ochi căzu la picioarele lui Constantin.
Agrafena:Iartă-mă, te rog. Pentru tine am făcut-o. Pentru tine am făcut totul. Am făcut-o pentru viața ta. Femeia aceea este o ucigașă. Femeia aceea este o ticăloasă.
Constantin, nervos, o ia de gât pe Agrafena și o ridică.
Constantin:Ridică-te! Adevăratul hain este cel ce-mi nesocotește voința. Adevăratul hain este cel care se aliază cu dușmanii mei. Tu m-ai trădat, Agrafena. Tu m-ai trădat!
Agrafena:😭
Constantin:O să plătești. Îți iau viața pe loc.
Pe hol, Kosem auzi urlete și se duce repede în odaia lui Constantin.
Kosem:Ce se întâmplă aici?
Constantin:Kosem, ce v-am spus eu? Nu v-am spus să-l aduceți la mine pe cel care a pus la cale trădarea? Dar Măria Ta ce-ați făcut? Ca de obicei, ați ascuns.

Kosem:Lalezar! Condu-o pe Doamna Agrafena în odaia ei.
Constantin:Să zică mersi că este cumnata răposatului meu frate, că altfel îi luam viața pe loc.
Agrafena:😭Valide Sultan...
O luă și o scoate din odaie. Iar Constantin nervos se duce pe balcon. Dimitri ieși din grajd și se intâlni cu Ekaterina.
Ekaterina:Îți mulțumim că ne-ai salvat-o pe Elena. Ea este singura noastră nepoată pe care o avem. Nu putem s-o pierdem și pe ea.
Dimitri:N-aveți pentru ce. Nastasia, unde e?
Ekaterina:S-a dus în odaia ei.
Dimitri:Bine. Atunci, dacă îmi permiteți.
Și pleacă în odaia lui pe hol se întâlni cu Anastasia dar deodată se auzea plânsetele Agrafenei.
DImitri:Ce s-a întâmplat? De ce plânge?
Anastasia:Nu știu.
Agrafena:De unde ai apărut? Ai venit și ai distrus tot. Din cauza ta, viața mea a fost răvășită. Să te ia naiba!
Lalezar o ținea pe Agrafena în timp ce Dimitri o apărea pe Anastrasia.
Lalezar:Doamnă, încetați!
Dimitri:Liniștiți-vă,Doamnă!
Agrafena:Plecați naibii din această curte! Duceți-vă de unde ați venit! Din cauza ta am fost alungată. Am fost alungată fiindcă am predat o ucigașă, o haină.
Lalezar:Doamnă!
Agrafena:Poți să păcălești pe oricine, mai puțin pe mine. O să te sugrum cu mâinile mele.
Era gata s-o atace dar o opri Lalezar și cadânele.
Lalezar:Doamnă! Pentru Dumnezeu! Să mergem. Ajutați-mă!
Și o duce în odaia ei. După ce Constantin se mai liniști, Kosem se duce lângă el.
Kosem:Fiule, Agrafena a făcut o greșeală. Dragostea de familie te împinge la multe greșeli. Dar a regretat, și-a înțeles greșeala. Se cade s-o ierți. Măcar de dragul fratelui tău răposat.
Constantin:Ce greseală, Kosem? Pur și simplu, m-a trădat.
Kosem:A fost geloasă din cauza Nasiei, atât. Pe deasupra, Nasia s-a întors teafără la Curtea Domnească. Nimeni nu a avut de suferit. Iart-o și tu, să se încheie subiectul.
Constantin:Nu există iertare. Nu există.

Kosem-pentru Țară și FamilieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum