18.Bölüm

44 10 0
                                    

-Sen ne arıyorsun burada Yaren ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Sen ne arıyorsun burada Yaren ?

-Pardon ? Buraya gelirken senden izin almam gerektiğini bilmiyordum abi.

-O manada demediğimi biliyorsun. Şaşırdım sadece.

-Ben de. Hem de epey.

Kardeşinin imalarını umursamadan gerçek bir merakla tekrardan sordu.

-Gerçekten neden buradasın ?

-Prova için gelmiştik arkadaşlarla. Çalışacağımız yerde ufak bir aksaklık oldu, ondan. Babama ilettim, o da izin verdi. Bana bundan da bahsetmedi.

Manolya sessizliğini bozdu bu noktada.

-Aynı konudan mustaribiz Yaren hanım. Ben Yalaz Yasin beyin size bundan bahsettiğini düşünmüştüm.

-Ama haberimiz yoktu hanımefendi. Babam bile bir şey demedi.

-Onu görebiliyorum zaten. Bu sebeple daha fazla aile faciasına sebebiyet vermek istemiyorum. Kısa zamanda evden ayrılırız. Bugün çalışmanızı gerçekleştiremediğiniz için de üzgünüm. Tüm bunlardan haberim olsaydı, buna izin vermedim.

Yanından geçip giden kızın koluna temas etti.

-Saçmalama Manolya!

-Pardon ?

Kızın şaşkınlığını es geçti, cümlesini de yineledi.

-Manolya hanım, ortada büyük bir yanlış anlama olduğunun farkındayım ama düşündüğünüz gibi değil durum. Kardeşim bilmiyordu bu durumu evet, ama babam biliyor. Ben ona bir arkadaşımın burada kaldığından bahsettim. Aklından çıkmış olmalı.

Yaren tek kaşını kaldırarak baktı abisine. Üstün bir yalan performansıydı doğrusu. Onu ilk kez böyle görmesine mi şaşırsa, bunu bir kadın için yaptığına mı bilemiyordu...Ki kız çok güzeldi. Hakkından gelmesi de hoşuna gitmişti. Üstelik annesine dediği tahminde de yanılmamıştı. Onların birbirine olan bakışlarını incelerken abisi kıza dil döküyordu. Onu ikna etmeye çalışıyordu.

-Lütfen. Doğruyu söylüyorum size. İnanmazsanız şu an babamı arayabilirim.

Manolya inadını sürdürmek istese de kardeşinin yanında onu küçük düşürmek istemiyordu.

-Bu böyle bile olsa ailenizin hoşuna gitmiş gibi durmuyor... Belki de geçici süre olduğu için sıcak bakmışlardır. Durum değişince de haklı olarak...

Yalaz kızı böldü.

-Hanımefendi, yazıp çizmeyi bıraksak mı acaba ? Size söylediğim gibi; babamın bilgisi de, onayı da var. Şimdi Yaren de biliyor. Bir daha böyle bir durum da yaşanmayacak.

Kardeşine kızın omzunun üzerinden gerekli ayarı verdiğinde Yaren gözlerini kıstı. Madem ona meydan okuyordu, ona yapacağını bildirdi.

-İstersen elindeki papatyaları solmadan arkadaşına ver abi.

Geç Gelen Mutluluk (Mutluluk Serisi-2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin