-Bilerek yolladın beni kızın ayağına!
-Dostum, neden böyle bir şey yapayım ki ?
-Tarık, bence uzatma. Neden olduğuna gelince, sebebi ikimiz de biliyoruz.
-Yalaz, ben gerçekten üzgünüm. Ama dedim ya, odaları karıştırmışım. 112 diyeceğime 212 demişim. En son Manolya ile konuştuğumdan aklımda o kalmış.
Tarık üzgün bir görüntü çizmeye devam ederken konuşmasını sürdürdü.
-Ters bir tepki mi verdi ?
-Yoo...
-E o zaman, neden böylesin ?
Yalaz tek kaşını kaldırdı.
-Nasılmışım ?
-Ne bileyim, kızgın gibisin. Kavga falan ettiniz sandım...
-Merak etme, öyle bir şey olmadı. Aksine, iki medeni insan gibiydik. İlk kez...
Tarık bunu duyduğuna sevindiği için abartılı bir tepki verdi ve dikkati de üzerine çekmeyi başardı. Kem küm edip toparlamak isterken çok yanlış anlaşıldığı o sözleri duydu dostundan.
-Bunca çabaya gerek yoktu Tarık. Ben senin özel yaşamına her türlü saygı duyarım ve yanında da olurum. Sen benim için Yaren Ada'dan farklı değilsin. Bunu da biliyorsun üstelik...
-Ama...
-Umarım her şey gönlünce olur.
Tarık tepkisiz bir halde suratına bakınca Yalaz Yasin gülümsedi.
-Belki de ben fazla ön yargılı olmuşumdur. İyi birine benziyor...
-Yalaz...
-Seni bir seçim yapmaya asla zorlamam. Rahat olabilirsin bu konuda.
Tarık bu konuşmalardan ne çıkarım yapması gerektiğini bilmiyordu. Yalaz Yasin'in o kızdan hoşlandığını düşünmüştü. Hareketleri de bunu onaylıyordu. Şimdi bu tavır da neydi ? Bir terslik vardı bu işte ve Tarık bunu çözecekti.
-Teşekkür ederim dostum.
-Rica ederim.
Yalaz Yasin gitmek için tekrardan müsaade istediğinde bu kez onu engellemedi. Sabaha nasılsa yine gelecekti. Onu kapıdan uğurladıktan sonra oflayarak koltuğuna oturdu. Manolya'yı da zor durumda bırakarak bir adım atmıştı ve buna bir süre daha devam etmek durumundaydı. Çünkü yanıldığını düşünmüyordu.
******
Yalaz Yasin içerdeki görüntüsünü dışarı çıkar çıkmaz silmişti. Arabasına geçip otururken bir müddet öyle, dalgınca dışarıyı izlemişti.
Kızın, arkadaşı için olan sözlerinden sonra böyle bir karar almıştı. Manolya'yı da bugün biraz tanıma fırsatı yakalayınca bu yaptığı şeyin çocukça olduğunu düşünmüş ve zincirlerini kırmıştı. İlişkileri olduğu takdirde olması gerektiği gibi destek verecekti. Verecekti de, neden böyle içinde bir yerlerin yandığını hissediyordu... İşin tuhaf ve oturmayan kısmı buydu. Aklı, mantığı çoğu şeyi alıyordu ama mızıkçı kalbi öyle kolay ikna olacağa benzemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geç Gelen Mutluluk (Mutluluk Serisi-2)
General FictionYalandan Mutluluk hikayesinin devam serisidir. Yağız Ata ve Özüm Erim'in çocukları olan Yalaz Yasin'in de hikayesidir. Bazen hayat sizi bazı şeylere mecbur eder ve hikayeniz de kaderiniz gibi o an şekillenir. Yaptığınız seçimlerle ya geç kalırsını...