XVI♡

12.9K 700 95
                                    

Selamun Aleyküm fırfırlarım.

İyisinizdir inşallah.

Bir hafta bölüm atmayınca aylardır atmıyormuşum gibi hissediyorum.

Neyse uzatmayalım efenim

Iyi okumalarrrrrrrrrr

---------


Saatler,dakikalar durmuş gibiydi. Her geçen saniye avuç içim biraz daha terliyor altımdaki pantolona sürme gereği hissediyordum. Aynı zamanda dizim bir aşağı bir yukarıya sallanıyordu. Kalbim göğsüme sert sert çarparken karşımdaki doktorun bakışlarını ekrandan çekip bize bakmasını ve iki kelam bir şeyler söylemesini bekliyordum.

Bir kez daha derin bir nefes aldığımda Baran da benimle beraber almış terleyen elimin boşluklarına parmaklarını geçirip sıkıca kavramıştı. Elim elleri arasında kaybolurken bakışlarımı ona çevirdim. Gözlerini beni rahatlatmak istercesine açıp kapadı. Bugün hali gayet yerindeydi ama bu benim içimi rahatlamıyordu. Onu kaybetmekten deli gibi korkuyordum.

Öyle bir baktı ki gözlerime normalde baktığı an atan kalbim şimdi bakmasıyla endişeli olan kalbimi sakinleştirmişti. Baran Yiğitoğlu çok güzel bakıyordu ve ben bu bakışı çok seviyordum.

"Sonuçlar tam olarak gelmiş."bakışlarımı Baran'dan çekip doktora çevirdim. İstemsiz Baran'ın elini daha sıkı kavramıştım. 

"İlik son haliyle tamamen uyumlu görünüyor!"gözlerim kocaman açılırken kalbim hızlı hızlı atmaya başlamıştı. Bildiğin iliklerimiz uyumluydu.

"Bu bizim için güzel bir haber ama tabiki bu ilk aşama. Daha yoğun bir süreç bizi bekliyor."

"Ne yapılması gerekiyorsa yapılacak"Baran sıkıntılı bir nefes aldığında bakışlarımı ona döndürmedim. Bıçak altına yatmamı istemiyordu ve bunu her an her şekilde oldukça belli ediyordu.

"İlk önce örnek kök hücre almamız gerekli. Bir enfeksiyon ve yahut çekinik bir hastalığa karşı test yapmamız lazım. Aktarılacak olan ilik Baran'ın vücudunda yeni bir tehlikeye uğramamalı. Daha sonra testlerden de olumlu sonuç alırsak ameliyat için hazırlanmaya başlayacağız."

Endişe yavaş yavaş kendini yok ederken şükür nidaları mırıldanıp Baran'a baktım. İfadesiz bakışlarla betonu izliyordu.

"Baran"bakışları bana döndüğünde ifadesizlik yerine içten bakışlarınu edindi. "Her şey yolunda gidecek." Bana bir şey demeden doktora döndü.

"Roza da bir yan etki yapacak mı?"

"Bir süre bağışıklılığı düşebilir. Enfeksiyon kapabilir onun dışında çok bir hayati riski yok. Burada önemli olan sensin"Baran kafasıyla reddeti. "Önemli olan ben değilim. Tamamen risksiz olduğuna emin olmak istiyorum."

"Kardeşim. Yaklaşık bir yıldır senin için uğraşıyorum. Milyonlarca donör arasından uyumlu olanı bulduk. Tabiki tıpsal bir işlem bu en iyi şartlar altında yapılacak ama illa ki bir yan etkisi oluyor vücuttan eksilen,vücuda katılan en önemli hücrelerle oynuyoruz. Tövbe haşa Allah değiliz her şeyi kusursuz yapalım."Baran tekrar sıkıntılı bir nefes verip "nasıl olacak ne zaman olacak bu testler?"

"Haftaya haftasonu doktorumuz izinden dönecek. Hem sizde kendinizi hazırlamış olursunuz testleri yaparız. Doktorumuzun yönlendirmesinde ise ameliyat hakkında konuşuruz. Sen ilaçlarını aksatma o zamana kadar hasta olmamaya dikkat edin ikinizde. Eğer bir hastalık söz konusu olursa iş ertelenir"kafamla onayladım 

"Peki bu tedavi sonrası geçmeme gibi bir durum olabilir mi?"diye bir soru yönelttim. Tıptan çok anlamazdım. Her şeyi en ince detayına kadar öğrenmem lazımdı.

RUH-U REVAN (berdel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin