פרק 11

1.5K 71 10
                                    

ריס:

תפסתי למאיה בשיער ודחפתי את הזין שלי עמוק יותר לפה שלה, היא נחנקה מגדולי אך לא היה לי אכפת, רציתי לגמור כבר וממש לא היה לי אכפת מה היא מרגישה.
היא רוצה בזה, עיניה נוצצות באושר שהיא עושה את זה, פשוט.. פאק, האישה היחידה שאני רוצה שתרד לי היא האישה שנפרדתי ממנה לפני יומיים.
היא תפסה בי ודמעות מילאו את עיניה בזמן שגמרתי לתוך הגרון שלה בנהמה, הפה שלה עטף אותי והרוק החם שלה עצבן אותי.
העדפתי את הרוק החם של מישהי אחרת.
שיצאתי מהחדר שלה בבית מלון נשארתי לשבת שם בחוץ לכמה זמן, יכולתי לשמוע אותה בוכה וצורחת, זה כאב לה, אבל זה כאב גם לי.
היא בגדה בי, עם האויב שלי.
"תבלעי את זה, מאיה." לחשתי וליטפתי את שיערה. היא הנידה בראשה וירקה את זה. הידקתי את לסתי.
שנאתי את זה שהן לא מילאו את הפקודות שלי.
סידרתי את המכנס שלי. והיא קמה וסידרה את שיערה ואת הבגדים שלה. יצאתי מחדר האומנות ואלה עמדה בכניסה. היא בחנה אותי ובלעה את רוקה, אני קפאתי ובהיתי בה. היא הסתכלה עליי כאילו ידעה בדיוק מה עשיתי שם. "אלה-" התכוונתי להגיד משהו אבל היא עקפה אותי ונכנסה לחדר. היא בחנה את מאיה מנקה את הרצפה וליקקה את שפתיה. היא הסתובבה ויצאה מהחדר, עקבתי אחריה ובחנתי אותה הולכת לג'וני. הוא חיבק אותה ונשק לראשה. הידקתי את לסתי והוא נשק לשפתיה בזמן שהסתכל עליי. היא לחשה לו משהו והוא הנהן והמשיך לנשק אותה, היא הסמיקה ושמה את ראשה על חזו.
"מה הקטע שלהם?" קולטון שאל והנדתי בראשי בביטול. "מאיה ירדה לך בחדר האומנות הא? היא לוהטת, אתה צריך לזיין אותה."
"אני לא רוצה לפגוע בה, קולטון." אמרתי ובחנתי את ג'וני מכניס את הלשון שלו עמוק לפה של אלה. "טוב, אם אתה לא תעשה את זה, אני אעשה את זה."
"מתי בדיוק? אתה לא חושב שזה קצת חשוד שרגע אחרי שהיא יורדת לי תלך לזיין אותה?" שאלתי והתחלתי ללכת איתו למגרש, יש לנו אימון או משהו כזה, עוד לא ממש הבנתי. "כן, בגלל זה אעשה את זה במסיבה היום בערב."
"שהיא תהיה שיכורה?" הוא נאנח. "היא ילדה תמימה, היא לא שותה." ליקקתי את שפתיי והנהנתי.
שהגענו למגרש המאמן היה שם. המאמן ווקר היה נחמד, אבל קשוח שהוא רצה וידע להיות מניאק לילדים מניאקים, בעיקר הילדים שאני שונא, למשל ג'וני שהגיע באיחור לאימון שאלה צמודה אליו. הוא נשק ללחי שלה והיא חייכה והתיישבה במושבים בשביל לראות אותנו מתאמנים, דאגתי להיתקע בג'וני ולגרום לו ליפול כל כך הרבה פעמים בזמן המשחק, זה היה נראה כאילו כל הזעם והכעס שלי היה מכוון אליי, וזה היה נכון. שנאתי אותו, שנאתי את העובדה שהוא היה קרוב לאישה שלי מדי. בפעם האחרונה שניסיתי להיתקע בו חטפתי חזק בהרבה יותר, נפלתי על הרצפה ונהיה לי קשה לנשום.
"מה נסגר ג'וני?!" אלה שאלה בזעם ובחנה אותי. "אלוהים, ריס, אתה בסדר?" היא שאלה וליטפה את הלחי שלי.
עיניה נצצי בדאגה וחייכתי אליה. "אני בסדר, אלה." לחשתי והיא חיבקה אותי. קולטון בחן אותי ועזר לי לקום. "אני הולך למלתחות," אמרתי והוא עזר לי ללכת לשם. אלה באה איתנו.
"אני חוזר למגרש, תישארי איתו אלה?" היא הנהנה והוא חזר לשם. אלה בחנה אותי בשקט ואז משכתי אותה אליי והושבתי אותה עליי.
הזין שלי התקשח והיא בהתה בי. "תפסיק." לחשה וחייכתי אליה.
"אף פעם," ליטפתי את המותן שלה והיא טמנה את ראשה בצווארי, נישקה אותי בעדינות וליקקה אותי שם. "אלה," גנחתי והיא נעה מעל הזפקה שלי. "אתה מזיין הרבה יותר טוב מג'וני, הוא אפילו לא יודע לאן להיכנס, הוא מכאיב לי כל הזמן והוא גומר בשנייה." היא לחשה והורדתי לה את החולצה. נשכתי את העור שלה והיא זעקה בכאב. "אידיוט! אני שונאת אותך."
"תשתקי." נהמתי ונישקתי אותה. היא ניתקה את שפתינו ושמה את החולצה שלה בחזרה. "לא."
"אלה. תחזרי לכאן." היא הנידה בראשה והלכה לכיוון הכיור.
הלכתי לשם ותפסתי אותה. "לא! תן לי ללכת!" היא התנגדה לי ונהמתי בזעם. "תירגעי, אלה." היא בהתה בי וחיבקתי אותה. "זיינת את מאיה?"
"לא." אמרתי ונישקתי את הלחי שלה. סובבתי אותה כך שפניה מופנות למראה וזקפתי נלחצת על הישבן שלה. נישקתי את העורף שלה והיא הסמיקה. "תפסיק." לחשה ביללה. "אני אפסיק, ואת תעלי למעלה כאילו שום דבר לא היה כאן. תחזרי לבן זונה האהוב עלייך, תתני לו לזיין אותך עם הזין הקטן שלו בלי שהוא יודע מה את אוהבת-"
"ריס תפסיק עם זה," קולה היה שקט ושחררתי אותה.
היא הסתכלה עליי ושפתיה רעדו. "לכי." אמרתי והיא הלכה.
בהיתי בה יוצאת והעברתי את ידי בשיערי. היא לא אוהבת אותו, היא לא אוהבת אותו בכלל. אז למה בכל זאת היא איתו? בשביל להתגרות בי ולעצבן אותי?

ניצחתי את קולטון בקרב אגרוף בפליסטיישן והוא הידק את לסתו. "אני שונא אותך," הוא נאנח ושתה ואלה נכנסה לחדר, התכתבה בטלפון עם מישהו, בטח עם ג'וני הבן זונה האידיוט הזה.
הוא בחן אותה וצמצם את עיניו. "אלה, בואי לכאן." היא באה והתיישבה לידנו. הוא לקח לה את הטלפון והיא הידקה את לסתה. "תביא לי את זה בחזרה, קולטון." היא אמרה והוא הניד בראשו. "תביא את זה קולטון!" היא צרחה והוא חייך. "באמת יש לו זין קטן," הוא גיחך והעביר לי את הטלפון. "הו כן," צחקתי ובחנתי את זה. "זה מה שמספק אותך אלה? את בטוחה שאת יודעת מה זה סקס טוב?" היא התכוונה לקחת את הטלפון אבל מנעתי ממנה שהעברתי אותו בחזרה לקולטון. "פאק, שלחת לו תמונה בעירום? אלוהים אדירים, את מושלמת." הוא בהה בגוף שלה והיא חייכה. "אתה יכול לראות את זה גם במציאות," היא לקחה את ידו ומיקמה אותה על הישבן שלה. הוא משך אותה אליו והיא לקחה ממנו את הטלפון. "תודה," היא אמרה והתיישבה על קולטון. "אני לא הבובה הקטנה שלך, או שלך, ריס. מותר לי להיות עם מי שפאקינג בא לי. אני מובנת או שאתם צריכים כמה סטירות בשביל שזה יכנס לכם למוח טוב יותר?" היא ירדה מקולטון ונעצה בי מבט זועם. "אתה בן זונה ואני שונאת אותך." היא אמרה לי. "ודרך אגב, אם אתה מחשיב את עצמך כסקס טוב, אז אתה כנראה לא חכם כמו שכולם חושבים." היא אמרה ויצאה מהחדר. קולטון שתה עוד מהבירה. "זיינת את הבלונדינית?" הבלונדינית היה כינוי לאלה בחבורת בנים שיש לנו בתיכון, וכן אולי זה קצת מוזר, אבל אלה היא הילדה הכי מבוקשת בתיכון. כל מי שמצליח להזרים אותה נחשב לאלוהים בערך. אז למה אני נחשב? הייתי איתה הרבה זמן.. יחסית. הלוואי והייתי יכול להמשיך להיות איתה.
אבל אני מניח שזה לא יקרה.

אהבה לוהטת || דואט האהבות [2]Where stories live. Discover now