פרק 34

919 59 11
                                    

ריס:

אני ואלה עלינו אל המטוס יחד עם אית'ן ומיה.
ארזנו כבר את כל מה שהיינו צריכים אתמול, וגם דיברתי עם אית'ן על דברים שאני צריך לדעת. אין לי ניסיון בלהיות קונסיליירי בכלל. בניו-יורק קולטון היה האחרי העיקרי לדברים המעשיים והפיזים, אני הייתי מאחורי הקלעים. עוזר דרך המחשב.
בחנתי את המטוס וכך גם אלה. המקום הזה היה ענקי והוא נראה כאילו עלה המון כסף.
בחנתי את אלה, עיניה נצצו. הסתובבנו לאלה ואית'ן, שהיו צמודים אלינו. "אתה כאילו.. מיליונר?" אלה שאלה.
"אני לא כאילו, אבל לא.. אני לא מיליונר," בחנו אותם בבלבול, אלה הייתה נראית מעט מאוכזבת וזה אכזב גם אותי.
תמיד ידעתי שאני שונא לראות את אלה מאוכזבת או עצובה, מאז שחזרנו זה לזה לאחר הפרידה - שנאתי את זה יותר.
בכל פעם שראיתי אותה עצובה זה גרם לליבי להתכווץ.
"אני ביליונר," החיוך חזר לפנים שלה ולשלי גם וצחקנו.
"ברצינות?"
"יש לי בסביבות החמישים ביליון דולר בבנק," אלה נראתה מופתעת בטירוף, לסתה כמעט נשמטה מהמקום.
היא הייתה כל-כך יפה.
"זה אומר שאחוז אחד מהחשבון בנק שלך זה חמש מאות מיליון דולר?" היא שאלה ובחנה אותו. היא באמת חישבה את זה עכשיו? "אני חושב.." הוא מלמל בבלבול ונשכתי את שפתיי להחניק צחוק.
בהיתי באלה, היא מושלמת, לעזאזל. רכנתי לאוזנה. "אני ממש צריך אותך, סינדרלה." לא ידעתי אם אמרתי את זה בשקט או ברעש אבל כשאית'ן התחיל לצחוק, הבנתי שהוא הבין. העברנו את מבטנו לעברו. "יש כאן הרבה חדרים, אז אם אתם רוצים להזדיין או משהו, אתם יכולים לעשות את זה שם. זה בסדר."
"טוב.. הוא הרבה יותר זורם מאח שלך," אמרתי למיה שעמדה לידו. דומיניק ממש התעצבן שגילה שעשינו את זה במיטת אורחים בבית שלו... אז עשינו את זה במיטה שלו. זה הגיוני, לא? איפה עוד נעשה את זה? הרי, החדר של מיה הוא לא אופציה, היא הייתה מתנקמת בנו על זה בבית היתומים בטח.
"כן, אני לא בטוחה כמה הוא יזרום שתזדיינו לו על המיטה." היא אמרה ונעצה בי מבט. גלגלתי עיניים ואלה הסמיקה. לקחתי אותה לאחד החדרים ונישקתי אותה. "התגעגעתי אליך," לחשה בקול צרוד ונשקתי לשפתיה עוד פעם.
"ממש התגעגעתי." מלמלתי.
היא הורידה לי את החולצה והורדתי את חולצתה גם. היא כל-כך יפה... חזיית התחרה הזאת שהיא שמה מחרמנת אותי אפילו יותר והרצון שלי לזיין אותה רק גובר. השכבתי אותה על המיטה ומצצתי את העור העדין בצווארה לפי.
נישקתי וליקקתי והורדתי לה את המכנס והתחתונים. "אלוהים." מלמלה ושפשפתי את הדגדגן שלה. היא עצמה את עיניה וגניחות נפלטו מפיה נישקתי אותה והיא הפכה אותנו. היא הורידה לי את המכנס והבוקסר והכניסה את הזין שלי לפה החם שלה. "פאק, אלה." נהמתי ותפסתי בשיערה. "אני עושה את זה טוב?"
"לא. את עושה את זה מדהים." היא המשיכה למצוץ וללקק עד שלפתע קמה. הסתכלתי עליה. "מגיע לי גם לגמור." לחשה ומשכה בכתפיה. היא התמקמה מעליי וגלשה מטה. הזין שלי החליט לתוכה וגנחנו יחד. היא התהדקה סביבי ונשכה את שפתיה. "זה כואב." לחשה ושפשפתי את הדגדגן שלה. "זו לא הפעם הראשונה שלך."
"נכון אבל זה כואב. ממש..." מלמלה ונשקתי לשפתיה. "זה בסדר. רק קחי נשימה ותנסי להירגע." היא שמה את ראשה בשקע צווארי ונרגעה לאט לאט. נישקתי את הלחי שלה והפכתי אותנו. היא גנחה והצלחתי לחדור קצת יותר. "יותר טוב?"
"כן. אולי בגלל שלא עשינו את זה הרבה זמן... לא יודעת." היא נאנחה והכנסתי את הפטמה הזקורה שלה לפי. אני לא יודע מה ירגיע אותה יותר. "ריס, פשוט תזיין אותי." הסתכלתי עליה והנהנתי. "אני פשוט לא רוצה שיכאב לך."
"זה בסדר. אני רק רוצה לגמור." הנהנתי והתחלתי לנוע בתוכה. היא עצמה את עיניה ויללה משולבת עם גניחה נפלטה מפיה. "זה טוב. ממש טוב." חדרתי עמוק יותר לתוכה והיא זעקה בעונג ושרטה את גבי בחוזקה רבה כל-כך שלרגע חשבתי שאדמם.
יצאתי וחדרתי לתוכה עד שהיא גמרה בצרחת עונג ואני מייד אחריה. נישקתי אותה והיא אותי ונשכבתי לידה.
הצמדתי אותה אליי וראשה היה מונח על חזי. "עשינו את זה בלי קונדום." לחשה בשקט וחייכתי.
"תראי, אני יותר מאשמח אם תהיי בהיריון ממני, אבל את לוקחת גלולות... לא נראה לי שזה יקרה." נשקתי את ראשה וחיבקתי אותה. הרגשתי את חזי נרטב והסתכלתי עליה. דמעות זלגו מעיניה. "היי, סינדרלה... הכל בסדר?"
"אני אוהבת אותך."
"אני אוהב אותך גם, יפה שלי. למה את בוכה?" שאלתי בשקט. "סתם... אני פשוט אוהבת אותך ומרגישה מוגנת איתך. ונזכרתי באמא שלי בכמה רציתי להרגיש מוגנת איתה." ליטפתי את שיערה ונאנחתי. "אני בטוח שהיא אהבה אותך, אלה. איך אפשר שלא?"
"אז למה היא עשתה את זה? למה היא פגעה בי כל-כך? למה היא התאבדה ממנת יתר?" בלעתי את רוקי וחיבקתי אותה חזק יותר שהבכי שלה התחזק. "לפעמים אנשים מוצאים את זה בתור הברירה האחרונה, אלה. אולי היא עשתה את זה כי היא הבינה שהיא פוגעת בך ורצתה להפסיק עם זה."
"אולי." לחשה ונצמדה אליי. היא עצמה את עיניה וליטפתי את שיערה עד שהיא נרדמה עליי.
בהיתי בה ישנה ונרגעתי. נרדמתי מעט זמן אחריה.

♥︎♥︎♥︎

"אית'ן?" מיה נכנסה לחדר עם אלה.
אלה התקרבה אליי ונישקתי אותה. "כן נסיכה שלי?" שאל.
אלה התיישבה עליי ונישקתי את צווארה בזמן שמיה דיברה עם אית'ן על משהו.
הוא הביא לה את כרטיס האשראי שלה והיא חייכה ונישקה אותו. "תודה, אית'ן." לחשה וסימנה לאלה לבוא.
"ביי ריס." לחשה והלכה עם מיה.
אית'ן בחן אותם יוצאות יחד משם וסוגרות את הדלת. הוא העביר את מבטו אליי. "לאן הן הלכו?" שאלתי אותו.
"לקניון. ואנחנו אחריהם. פשוט אם מיה תדע שהצבתי עליה שמירה, זה לא יגמר טוב כל-כך. היא שונאת שאני עושה את זה. ניתן להן קצת להתרחק ואז נצא." הוא הוציא סיגריה והדליק אותה בזמן שהנהנתי.
בחנתי את המחשב שלי והסתכלתי על הודעה שקיבלתי ממספר לא מזוהה. "מי זה?"
"אין לי מושג. חכה רגע." פתחתי את ההודעה. "זו סקרלט."
"סקרלט של לאונרדו?" הוא שאל ונשף את העשן של הסיגריה. "כן."
"מה היא כתבה?"
"היא שאלה אם אני יודע איפה יש מקום שהיא תוכל להיות בו עד שתרגיש מוכנה לחזור לניו-יורק."
"תגיד לה שהיא יכולה לבוא לקנדה. אני אסדר לה חדר באחד המלונות שלי."
"בטוח?" הוא הנהן וכיבה את הסיגריה. יצאנו החוצה מהמפקדה אל החנייה ונכנסנו למרצדס השחורה.
נסענו לקניון שהבנות נסעו אליו ועלינו למעלה.
מצאנו אותם נכנסות לאחת החנויות ונכנסנו אחריהן. הן לא ראו אותנו וקיוויתי שגם לא יראו.
"כמה כסף אתה מהמר שהם יבזבזו כאן?"
"הרבה." גיחכתי ושפשפתי את לסתי. "כמה הרבה?" הסתכלתי על אלה בוחרת חזייה ותחתוני תחרה תואמים. "חמשת-אלפים בערך." בהיתי בה הולכת לתאי מדידה ומיה הסתובבה וקלטה אותנו. היא צמצמה את עיניה לשני פסים ואית'ן חייך אליה והניד בראשו בחוסר אמון. "אני הולך לאלה." אמרתי והלכתי לתאי מדידה. פתחתי את התא שלה והיא קפצה בבהלה. "ששש, סינדרלה. רק רציתי להגיד לך שמרוב שאת יפה כואבות לי הביצים."
"אידיוט."
"מושלמת." נכנסתי לתא ונישקתי אותה בתאווה רבה. לשוני שיחקה בלשונה, מצצתי אותה וליקקתי. היא הייתה הדבר הטעים ביותר שטעמתי. היא מושלמת כל-כך.
מצצתי את שפתיה עוד והיא גנחה וחייכה אליי. "אני ממש מת לזיין אותך כאן. הבגדים שאת לובשת, או יותר נכון לא לובשת מעמידים לי את הזין בטירוף."
"אז תסבול עם ביצים כחולות וכואבות. אתה לא מזיין אותי כאן." אמרה ונעצה אצבע בחזי.
הנהנתי ונאנחתי. בהיתי בה מתלבשת ומתארגנת ויצאנו מהתא.
מיה ואית'ן התנשקו בכניסה והרימו את מבטם להסתכל עלינו.
"אני אקנה את זה." אלה אמרה למיה שהנהנה וחזרה להתנשק עם אית'ן.
אלוהים, אני מת על אלה ואני מת שהיא תלבש את הבגדים תחרה האלו פעם נוספת.

אהבה לוהטת || דואט האהבות [2]Where stories live. Discover now