אלה:
ריס ליטף את שיערי ששכבנו יחד על הספה. "אני אוהבת אותך."
"אני גם אוהב אותך." לחש ונשק לראשי.
עצמתי את עיניי והוא נשם את ריחי. "אלה, אני כל כך צריך אותך. להיות בתוכך. להרגיש אותך. אני מתחנן."
"לא." לחשתי והוא נאנח. נישקתי אותו והרגשתי את זקפתו על בטני. "אלה אני מתחנן." צחקתי והנהנתי. הורדתי לו את החולצה וליטפתי את השרירים האלוהיים שלו בזמן שלשוננו ליטפו ושיחקו זו עם זו.
הוא עיסה את הישבן שלי באחת מידיו ובידו השנייה הוריד לי את המכנס בפעם אחת. הוא קרע את התחתונים וגנחתי.
עזרתי לו להוריד את המכנס והבוקסר והוא לא בזבז זמן והתמקם בפתחי. נישק אותי ללא הפסקה וחדר אליי בפעם אחרת שגרמה לי לזעוק בכאב.
הוא היה ענק ועבה ולא משנה כמה פעמים נעשה סקס, אני לא אתרגל. הוא נישק את שפתיי והעביר את שיערי אל מאחורי אוזני. "את יפה כל-כך, אלה." נישקתי את שפתיו ועטפתי את ידיי סביב ראשו. הוא נע בתוכי באיטיות. הוא יצא מתוכי והסתכלתי על עיניו. מתרחבות. "פאק." מלמל והסתכל אל הדלת. סובבתי את ראשי, אבל לא היה שם את אחד. "ריס? אתה נראה כאילו ראית את רפאים. הכל בסדר?" הוא הנהן והעביר את ידו בשיערו. הוא התלבש ובחנתי אותו. "תתלבשי. אנחנו לא נשארים כאן." נהם. "מה? למה? הכל בסדר, ריס?"
"כן. סליחה. יש לך סיגריה?" כיווצתי את מצחי והנדתי בראשי. "זרקתי את כולן. אני-" הוא המשיך לבהות בדלת ונראה זועם לחלוטין. "ריס? מה ראית?"
"את לא רואה אותו. נכון." הוא לא שאל את זה. אלא פשוט ציין עובדה. "ריס. תספר לי מה קורה. אני דואגת לך." הוא התקרב אליי והתיישב על הספה. אחזתי בידו ונישקתי את שפתיו. "מאז- מאז שהפסקתי עם הסמים יש דמות שכל הזמן חוזרת על עצמה בראש שלי. אני רואה אותה הרבה. אני מפחד ממנה, למען האמת." חיבקתי אותו. הוא באמת היה נראה מפוחד. שפתיו רעדו והוא היה חיוור לחלוטין. התלבשתי והוא הרים אותי עליו ויצא מהחדר במהירות.
קולטון ורוז עמדו ודיברו בחוץ וריס הוריד אותי ונישק את ראשי.
רוז חייכה אליי וקולטון אמר לה משהו והלך. "רוז, אנחנו יוצאים."
"לאן?"
"למסעדה." היא הנהנה ובחנתי את ריס. "אבל אני לא לבושה."
"אם היית לא לבושה רוב הסיכויים שהזין שלי היה בתוך הכוס החם שלך." הוא לחש לי בשקט והסמקתי.
הוא ליטף את הלחי שלי ונשק לשפתיי בעדינות. "חוץ מזה, זה לא משנה מה את לובשת, את תמיד יפה. בואי נצא."
הוא לקח אותי לרכב שלו ובחנתי את עצמי במראה לבושה בג'ינס כחול וחולצה לבנה רופפת.
זה לא כזה נורא. "את בלי תחתונים." קולו היה צרוד והוא חייך מהמחשבה.
גלגלתי עיניים והוא נכנס לרכב.
התיישבתי גם והוא התחיל לנסוע שידו על ירכי ולאט מתפסת ועולה למעלה. הוא פתח את כפתור המכנס שלי והרמתי את האגן שלי והורדתי אותו מעט. הוא חייך וליטף את הפתח שלי באצבעותיו. נשכתי את שפתיי והוא שינה את הכיוון. זה היה נראה כאילו הוא יודע לאן נוסע. לבסוף הוא עצר במקום שומם והוציא את זקפתו הנוקשה מהמכנס. "אני צריך לסיים את מה שהתחלתי." הוא הרים אותי עליו והחלקתי את הזין שלו לתוכי. פאק זה הרגיש טוב כל כך.
גנחנו ביחד והוא נישק אותי וליטף את מותניי. התרוממתי, כך שרק קצה הזין שלו בתוכי וירדתי בחזרה. הוא נהם בעונג וזרק את ראשו לאחור. נישקתי את צווארו, עורו מחוספס והזיפים שלו דוקרים את שפתיי וגורמים להן לעקצץ, אבל זה העקצוץ הכי נעים שאי-פעם הרגשתי. רכנתי לאוזנו. "זה נעים לך, זקן שלי?" הוא הנהן ונישק אותי בתאווה ונזקקות.
המשכתי לדהור עליו, החזה שלי התחכך בשלו והנשימות שלנו התמזגו. הוא רעד וגם אני. שנינו הזענו, זיעה קרה שמחסה את גופנו וליקקתי את צווארו. הטעם המלוח על לשוני גרם לי להיאנח והוא הרים את אגנו וריתק אותי אליו.
איברי התכווץ סביבו והוא שפך לתוכי את הזרע שלו ונישק אותי.
הזעקות שלנו נבלעו בנשיקה ובסופה מצחי היה צמוד למצחו.
הוא ליטף את גבי ונשק לשפתיי בעדינות.
"פאק, אלה. אני כל כך אוהב אותך סינדרלה שלי." ראשי נח על חזהו והוא ליטף את שיערי ושיחק איתי בידיו.
לבסוף, אחרי ששנינו נרגענו חזרתי לשבת במושב הנוסע והוא התחיל לנסוע למסעדה בחזרה.
הטלפון של ריס צלצל והוא ענה. "אני צריך עזרה." דומיניק נשמע מאחורי הקו. "אני לא יכול עכשיו, דום."
"תראה, ריס. לא אכפת לי אם אתה מזיין את אלה עכשיו או מעשן סמים. תגיע לכאן מיד."
"לך תזדיין, דומיניק. אני לא מעשן סמים או מזיין את אלה. לא אכפת לי כמה אתה צריך את העזרה שלי." הוא שם את ידו על הברך שלי וליטף. כיסיתי את ידו בשלי ושילבתי את אצבעותינו.
"ריס זה דחוף." הנהימה של דומיניק הפחידה אותי וריס נעץ מבט זועם בשם של דומיניק שהתנוסס בטלפון. "הזוגיות שלי עם אלה חשובה לי יותר מכל תפקיד מחורבן במאפיה. מעבר לכך שאני אפילו לא קשור למאפיה ואני פשוט מכיר את אחותך. מאפיה זה הקטע של קולטון, לא הקטע שלי." ריס ניתק ולחצתי את ידו. הוא הסתכל על הדרך ובלם במהירות. עיניו בהו בדרך בפחד וליטפתי את גב ידו באגודל שלי. לא היה אף אחד על הכביש.
הוא הוציא אקדח שהיה לו וכיווצתי את מצחי. "אלה זה- איך את לא רואה אותו?!" הוא הכה את ההגה ועיניי נצצו מדמעות.
"אתה מדאיג אותי, ריס." לחשתי לו והוא חיבק אותי. "אני מצטער." הוא מלמל וניער את ראשו ואז התחיל לנסוע מחדש.
נישקתי את ידו והוא חייך אליי.♥︎♥︎♥︎
אהבתי להיות עם ריס יותר משאהבתי להיות עם כל אחד.
מבטי היה נעוץ בעיניו והוא צחק ממשהו שעשיתי. "מי אוכל את זה ככה, סינדרלה?!"
"זה צ'יפס! איזה דרכים יש לאכול את זה?"
"לא עם מזלג." הוא אמר והסמקתי. "זה פחות מלכלך."
"את יפה יותר שאת מלוכלכת." הוא קרץ וגלגלתי עיניים.
אכלתי עוד צ'יפס והוא חייך אליי. עיניו החומות והגדולות הסתכלו בעיניי וליבי פרפר. בטני התהפכה.
הוא הסתכל עליי במבט חמוד ומאוהב, מבט כזה שהיה שייך רק לי.
מבט שאהבתי יותר משאהבתי כל דבר אחר.
הוא בהה בשפתיי שהכנסתי עוד צ'יפס לפי. "אני מת לטעום אותך." לחש בקול צרוד.
ליקקתי את שפתיי וחייכתי.
הוא התקרב אליי, נעמד מעליי והפגיש בין שפתינו באגרסיביות.
הוא מצץ את שפתיי לתוך פיו והחדיר את לשונו לפי. "איך הוא נראה? הדמות שאתה רואה?"
"זה ילד. הוא נראה בן שבע או שמונה בערך. הוא חובש כובע אז אני אף פעם לא רואה את כל הפנים שלו אבל הוא נראה פצוע. אני- אני מעדיף לא לדבר על זה עכשיו, אלה. סליחה."
"זה בסדר." נישקתי אותו.
לא רציתי ללחוץ עליו אבל רציתי לדעת מה מציק לו. רציתי לדאוג לו. רציתי לרפא אותו.
רציתי אותו.
את כולו.--
שבוע טוב יפות שלי💓
YOU ARE READING
אהבה לוהטת || דואט האהבות [2]
Storie d'amoreהספר השני ב'דואט האהבות' - המשך לסדרת 'הבנות שלהם'🫶🏻🤍 סיפורם של ריס ואלה - הזוג הלוהט🔥 ריס - אהבתי אותה מהפעם הראשונה שראיתי אותה, הבנתי את זה רק מאוחר יותר. שהבנתי את זה הבנתי גם שאני לא אמור לאהוב אותה, החבר הכי טוב שלי דלוק עליה. אבל אני חבר...