פרק 22

1.2K 70 11
                                    

אלה:

בחנתי את ריס, מעשן עם שאר הגברים בחדר ונעצתי בו מבט.
קולטון, שישב לידו סימן לי לבוא אליו אבל עשיתי כאילו לא שמתי לב והלכתי לחפש את קים.
נכנסתי למטבח ולאחד החדרים שהיו בקומה התחתונה אבל היא לא הייתה שם.
התכוונתי להסתובב, אבל נתקעתי בקולטון.
עיניו היו אדומות וחיוך מתוק ומתגרה היה על פניו. עכשיו שאני מסתכל אני רואה שיש לו סימן כחול על פניו בגלל האגרוף שריס העיף לו מוקדם אתמול.
"היא באחד החדרים למעלה, מתמזמזת עם איזה מניאק. אני ממש רוצה ללכת לשם ולהעיף לו אגרוף, מה את אומרת?"
"לא." אמרתי וליקקתי את שפתיי.
"בסדר, מה שתגידי." הוא אמר ורכן לעברי. הוא העביר את שיערי אל מאחורי אוזני ולפני שהספקתי להתנגד נישק אותי על שפתיי. הוא מצץ את שפתיי לפי והתרחקתי ממנו. "אני- קולטון, אני לא.. לא ממש רוצה." הוא הידק את לסתו והנהן.
הוא חיבק אותי ובהיתי בעיניו. הוא ליטף את שיערי ונשק לראשי ואז הסתובב והלך.
בהיתי בגב שלו, שהוא הולך בחזרה לסלון.
הלכתי לשם וריס ישב על הספה, מסטול לגמרי. הלכתי לשם ותפסתי בידו. הוא צחק. "תני ליהנות קצת אלה, די להיות כל כך קשה." הוא משך אותי אליו ונפלתי על גופו. עמד לו בטירוף. "אני ממש צריך אותך," הוא לחש לאוזני.
"תטפל בעצמך קודם," קמתי ממנו והלכתי משם. יצאתי החוצה לנשום אוויר והסתכלתי על צלמי הפפראצי שמצלמים אותי.
איך הם תמיד יודעים איפה אני?
שלחתי לעברם אצבע שלישית ומישהו תפס בידי השנייה.
הסתובבתי בבהלה ותפסתי את ריס שכמעט נפל. "רק וויד?"
"כ-כן," הוא גמגם ולגם מבקבוק הוויסקי שבידו. הוא צחק עם דמעות בעיניו והתיישב על הרצפה. "מה ריס?"
"אם הייתי את הייתי עוזב את עצמי מזמן," הוא לחש בקול צרוד. "אז טוב שאני לא אתה." אמרתי והוא זרק את הוויסקי על הרצפה רחוק מאיתנו. לא היה שם כלום יותר. "שתית הכל?"
"אם הייתי שותה הכל הייתי בבית חולים עכשיו, היה שם אולי שלוש שוטים." שמתי לב לקצות אצבעותיו המדממות והוא העביר את שיערי אל מאחוריי אוזני.
"לפעמים אני חושב כמה אני בן זוג זין. הייתי בן זין, עכשיו בן זוג זין גם.. כנראה שאני בן זונה מניאק פשוט." נאנחתי ותפסתי בידו.
ליטפתי את כפות ידיו ואצבעותיו והוא נישק את הלחי שלי. "אני מצטער, סינדרלה."
"אני לא חושב שאתה בן זונה מניאק. או בן זוג זין, אתה גם לא היית בן זין פשוט האמא שלך הייתה זונה מעצבנת." שיחקתי עם הטבעות שעל אצבעותיו ונשקתי להם. "אלה אני חושב ששתיתי יותר מדי, אני עומד להקיא." עזרתי לו להיעמד ובחנתי את הפפראצי. הוא בחן אותם גם וקפץ את אגרופיו בצידי גופו. "פאק, אני רוצה להרביץ להם." הוא נהם וחיבקתי אותו. הוא נישק את ראשי.
נכנסנו בחזרה לבית של קאל, כולם ישבו בסלון, במעגל עם בקבוק באמצע. קים ישבה צמוד לקולטון והוא לחש משהו לאוזנה.
התיישבנו במעגל גם וקאל חייך וסובב את הבקבוק. הבקבוק הסתובב והסתובב עד שלבסוף נעצר עליי ועל קאל.
זין.
על.
החיים.
שלי.
"אמת או חובה?"
"חובה," לחשתי. מהסיבה הפשוט שאם אבחר משהו אחר הם יכעסו עליי וירדו עליי. "חובה עלייך.. לזחול אליי ולנשק אותי בצורה הכי סקסית שיש," בלעתי את רוקי וכולם במעגל בחנו אותי. "אני- אני לא יכולה."
"מה הסיפור, אלה?" קולטון שאל. היה נשמע מעט זועף. "כאילו, ברצינות, מקודם לא הסכמתי לנשק אותי, עכשיו לא את קאל. יש לך חבר או משהו בלונדי?" הוא צמצם את עיניו והתכווצתי מעט שכל העיניים במעגל היו עליי. "זה אחד מהדוגמנים הבני זונות שאת מצטלמת איתם בחצי-"
"תעזוב אותה, ריס. אם היא לא רוצה להתנשק איתכם אתם לא יכולים להכריח אותה." קים לחצה את ידו והוא הנהן והמשיך להסתכל עליי. "אז אמת," קאל אמר ונעץ בי מבט. "כן.. בסדר."
"את וריס מזדיינים בסתר?" נעצתי בו מבט, ואז העברתי את מבטי לריס. "הזדיינתי איתו, כן. אבל אנחנו לא ביחד ולא הזדיינו יותר מפעם אחת." קיוויתי שלא ישימו לב לשקר שלי, אבל מי לא הייתה רוצה להזדיין עם ריס?
מי לא הייתה יורדת על הברכיים שלה ומתחננת שהוא יזיין אותה פעם נוספת? "למה? את זיון גרוע או משהו?"
"היית מת." נהמתי והוא צחק. ריס היה נראה עצבני רוב הזמן וזה גרם לי לבלוע את רוקי. זה היה נראה כאילו הוא עומד להתפוצץ ולהרביץ להם בכל רגע. פחדתי שבוא יאבד שליטה, כמו שאמא שלי הייתה עושה בדרך כלל אבל אחרי שקולטון סובב את הבקבוק עוד פעם הוא נרגע קצת. הבקבוק הסתובב, קולטון וריס. "אני הולכת רגע לשירותים." אמרתי וקמתי משם.
שחזרתי, בילי ישבה מעל ריס והתנשקה והתמזמזה איתו. נגעה בו.
בלעתי את רוקי והתיישבתי בחזרה במקום.
נעצתי מבט בקולטון שבחן אותי וחייכתי חיוך מזויף. אלוהים כמה שריס הולך לשלם את זה.

באותו הערב, שחזרנו לבית אומנה. אני וריס ישבנו מקדימה, קולטון וקים מאחורה, והיא ישנה עליו. ריס ואני לא דיברנו במהלך הנסיעה וכרגע בעיקר רציתי להעיף לו סטירה או לנשוך לו את הזין.
כשהגענו מיה עמדה בכניסה ובחנה אותנו. "אתם עוד בסדר, אין לכם עוצר שאומר לכם מתי לחזור, אבל קים? היא צריכה לחזור עד עשר ואתם כולכם יודעים את זה! שלא נדבר על זה שאתם לא עונים לטלפונים. אתם יודעים איך דאגתי?!"
"אנחנו מצטערים." קולטון אמר ונכנס לבית יתומים, הלך לשים את קים במיטה שלה. "לכו לישון. קדימה." הלכנו פנימה במהירות.
"אתה גם הסנפת מהציצי שלה?" שאלתי והוא צחק. "למען האמת לא. אבל אני יכול להסניף מהציצים שלך." הוא קרץ וגלגלתי עיניים.
"לך. תזדיין." נהמתי והוא משך אותי אליו. "היי, אני אוהב אותך."
"אם אתה אוהב אותי למה נישקת את בילי?" שאלתי והוא גיחך.
הוא הרים אותי עליו וחיבק אותי. לעזאזל, הזרועות החמימות שלו.. אני פאקינג אוהבת את זה. הוא חייך ולקח אותי למקלחות. הוא פתח את אחד המגירות שם עם המפתח שלו ובחנתי את הכמות המוגזמת של סמים שיש שם. "למה אתה מראה לי את זה? "
"אני רוצה שתקחי את זה ממני." הידקתי את לסתי וסטרתי לו. זה הדהד בכל השירותים והוא הסתכל עליי בעיניים התמימות והיפות שלו. אוף. התכוונתי ללכת אבל אז הוא התחיל לרעוד ונשימתו הפכה מהירה וקצרה. "ריס?"
"א-אני- אני לא יכ-ול לנ-שום." הוא תפס בי בידיים רועדות ומשך אותי אליו. ישבתי עליו והוא חייך ונישק אותי נשיקה שטוחה. "עכשיו אני יכול," גלגלתי עיניים וקמתי ממנו. "אלה, לא התכוונתי שתיקחי את הסמים. התכוונתי שתרחיקי אותם ממני. אני לא משתמש בסמים שכאן, באמת. אני פשוט מפחד שאעשה את זה." הנהנתי ובחנתי את הסמים. כל כך הרבה.
"אני אעשה את זה מחר, בינתיים תסגור את זה." הוא הנהן ומיהר לסגור את הארון הקטן.
הוא תפס אותי ונישק אותי. "אני נישקתי את בילי בגלל שחשבתי שזה יראה חשוד ששנינו לא רוצים להתנשק."
"קולטון נישק אותי." אמרתי לו ויצאתי משם. הוא הידק את לסתו ונעץ בגבי מבט זועם.

--
שבת שלום אהובות שלי💗🫶🏻

אהבה לוהטת || דואט האהבות [2]Where stories live. Discover now