אלה:
שנאתי להיפגש עם הסוכן שלי ולדבר על קמפיינים וחברות שרוצות לקחת אותי לדגמן להם, מהסיבה הפשוטה שהוא תמיד מעיר לי על כמה שאני אוכלת או כמה השמנתי. אז ביקשתי מריס לבוא איתי כדי שלא אהיה לבד.
בחודש האחרון הרווחתי המון כסף, חלק מזה תרמתי, האמת שחצי מזה תרמתי.
תרמתי לעמותה שעוזרת לחולי סרטן חמישים אלף דולר, הקמפיין הזה באמת הכניס לי הרבה כסף, הרבה יותר מהמצופה.
מאה אלף דולר זה המון. דומיניק מנהל לי את הכסף, כי לי אין מושג איך עושים את זה ואני גם צעירה מדי. אבל הוא דואג שלא יתערבו שם עסקים פליליים ונותן לי את הכסף שאני צריכה.
ריס חנה את הרכב וליטף את הירך שלי. הוא נישק אותי וחייכתי אליו. הוא יצא מהרכב ופתח לי את הדלת שאצא גם, היום לא היו פפראצי, אבל אולי זה רק בגלל שמוקדם ולא הרבה אמורים לדעת על הפגישה. רק אני, הסוכן שלי וריס. יצאתי ומעדתי מעט, אחזתי בו והוא הרים אותי עליו ונישק את הלחי שלי.
הוא ווידא שאני בסדר ולקח אותי אל תוך הבית קפה שאנחנו נפגשים בו. הוא משך את הכיסא לאחור והתיישבתי, הוא התיישב מיד לאחר מכן לידי וליטף את הירך שלי.
בן בחן את שנינו ולגם מכוס המים שלו. "ריס קלארק. הרבה כסף הכנסת מהקמפיין שהשתתפת בו אז," הוא אמר וריס הנהן ושתה מהמים שהיה גם לו. "אתה תרצה להשתתף בקמפיין חדש?" הוא שאל. ריס זקר גבה ולגמתי מכוס המים. "קמפיין של מה?"
"לקונדומים." כל המים שהיו בפי נפלטו מהבהלה שלי וריס חייך שראה שכל המים עפו על פניו של בן. "אתה לא אמרת לי שזה קמפיין של קונדומים! אני ילדה בת שש עשרה!" צווחתי וכל המסעדה הסתכלו עלינו כאילו אנחנו משוגעים. בן ניגב את פניו מהמים עם הרוק שלי. "תירגעי. את עושה קמפיין לחברת בגדים. שאלתי את ריס על קמפיין לקונדומים כי הוא נראה כמו מישהו שאנשים יאהבו לראות על המסך."
"למה כי אני סקסי?" הוא חייך חיוך משתחצן. "כן, גם. וגם בגלל שאני סומך עם אלה והיא אמרה לי שאתה יכול להיות דוגמן מצוין כי אתה סקסי. אתה לא תהיה עירום בפרסומת, כמובן.. אבל אתה תצטרך להצטלם מתנשק עם בנות אחרות ומתחיל להוריד להם את הבגדים, לא עד הסוף כמובן." נעצתי בו מבט ואז בסוכן שלי. "אני הולך לשירותים לרגע, לשטוף את כל הבלגן הזה," הוא סימן על פניו והסמקתי במבוכה. "בקרוב אחזור. תחשוב על זה, בינתיים."♥︎♥︎♥︎
הפגישה הסתיימה, אני אחתום על החוזה עוד יומיים, אחרי שיתנו לי עוד קצת פרטים. ריס אמר שהוא עדיין צריך לחשוב על ההצעה, וידעתי שהוא בעיקר עושה את זה בגללי. הוא רצה את הכסף, ואולי גם את הפרסום.. אבל אחרי הכל, למנוע את זה רק בגללי לא הרגיש לי נעים. ועל אף ששנאתי את זה שהוא יתנשק עם בנות אחרות, גם שנאתי את העובדה שכשאני צריכה לעשות את זה הוא מקנא, אבל מנסה להסתיר את זה ממני ומפרגן לי.
נכנסתי לרכב וגם הוא. "אאוץ'," מלמלתי וריס בחן אותי בדאגה.
הראיתי לו את החתך המדמם שנגרם בגלל משהו לא ידוע שנכנסתי לרכב.
הוא נאנח. "יש פלסטר בתא כפפות, תחפשי." התכוונתי לפתוח שלפתע הוא אמר, "רגע, אלה-" אך כבר פתחתי את זה. סיגריות וסמים. סגרתי את המגירה והוא נאנח. "יש לך כל כך פאקינג הרבה מזל ש-"
"לא השתמשתי בזה, אמא. חוץ מזה, אני הבטחתי לך, אני מקיים את ההבטחה, אני אפילו לא בטוח איך זה הגיע לכאן. אולי קולטון." הוא התחיל לנסוע והוצאתי פלסטר מתא הכפפות. "ריס, רגע. אל תיסע." הוא עצר את הרכב ועליתי מעליו. הוא בחן אותי ונישקתי אותו. "אתה היית רוצה להשתתף בקמפיין הזה?" הוא הניד בראשו ונישק אותי עוד פעם, העמיק את הנשיקה מעט וגרם לראשי להסתחרר. כל כך אהבתי את זה שהלשון שלו מלטפת את שלי וגורמת לבטני להתכווץ בציפייה. זה הרגיש פאקינג מדהים. זזתי מעל הזין שלו, שהתקשח. הוא גנח לשפתיי והמשיך לטרוף אותם.
"אנחנו חייבים להפסיק, אלה."
"אבל אני רוצה אותך.." הוא ליטף את הלחי שלי והוריד אותי ממנו. "אני מצטער, סינדרלה. אם את רוצה שאחשוב בהיגיון שאני מדבר איתך ולא אחשוב מהזין, אז אנחנו לא יכולים." הוא חגר אותי ונשק לראשי. בחנתי אותו והוא נאנח. "אני לא יודע אם אני רוצה את הקמפיין הזה, אלה. אני ממש לא רוצה להתנשק עם בנות אחרות."
"ואם אגיד שלא אכפת לי מזה?" שאלתי ובחנתי אותו. הוא התחיל לנסוע והניד בראשו. "אז את תשקרי."
YOU ARE READING
אהבה לוהטת || דואט האהבות [2]
Roman d'amourהספר השני ב'דואט האהבות' - המשך לסדרת 'הבנות שלהם'🫶🏻🤍 סיפורם של ריס ואלה - הזוג הלוהט🔥 ריס - אהבתי אותה מהפעם הראשונה שראיתי אותה, הבנתי את זה רק מאוחר יותר. שהבנתי את זה הבנתי גם שאני לא אמור לאהוב אותה, החבר הכי טוב שלי דלוק עליה. אבל אני חבר...