פרק 23

1.2K 62 9
                                    

ריס:

אלה הלכה במסדרון עם קים ודיברה איתה על משהו.
לחייה של קים היו סמוקות, כך שהנחתי שסביר להניח שהם דיברו על משהו מיני או על קולטון. קים כל הזמן מסמיקה שמדברים על קולטון על אף שהיא טוענת שהיא שונאת אותו.
אלה ואני עדיין כועסים זה על זה, אבל היא לקחה את כל הסמים ובטח מכרה אותם כי אתמול ראיתי שבארנק שלה היה הרבה כסף.
אלה חייכה וחיבקה אותה.
המשכתי לבהות בה ולבסוף קים הלכה ואלה הצטרפה לכמה חברות אחרות שלה, אחת חייכה אליי חיוך מתוק שאמור לגרות אותי, אבל אפילו לא עמד לי. הזין שלי לא הגיב אליה אפילו קצת.
היא ושאר הבנות נעלמו משדה הראייה שלי וכשהסתובבתי קולטון עמד מאחורי. "התחת שלה שהיא הולכת פאקינג מדהים." הוא אמר וחייכתי. "כן, נכון?" שאלתי. מנסה לא לתפוס אותו ולדפוק לו את הראש בקיר עד שהוא יאבד הכרה וידמם למוות. הלוואי שהייתי יכול לעשות את זה. הוא בחן אותי והנהן.
הוא שם את ידו מסביב לצווארי. "תדמיין את זה," הוא אמר והסתכל על עוד בנות שעמדו במסדרון. "אתה, מעל אלה, מפשיט אותה מהבגדים שלה, מנשק אותה, לשונה משחקת עם לשונך, אתה מוצץ לה את הלשון, מזיין לה את הפה עם הלשון שלך. הזין שלך זקוף ומוכן להיכנס ולחדור לכוס הרטוב שלה. ואז היא עוזרת לך להתפשט. אתה חודר לתוכה. הזין שלך קבור עמוק בתוכך. שניכם גונחים. ואתה מזיין לה את הצורה. את הפה שלה, את הכוס שלה, אולי גם את התחת שלה, אתה חושב שהיא אוהבת את זה? סקס אנאלי?" לעזאזל, אם עד עכשיו הזין שלי לא היה זקוף. עכשיו הוא עומד לגמרי. המשכנו ללכת ובילי נתקעה בי. "אה, היי." היא הסמיקה שראתה אותי.
מבטה ירד אל הזקפה שלי ובלעתי את רוקי.
לא עומד לי ממנה, כמובן. עומד לי מהמחשבות המלוכלכות על אלה. לעזאזל, אם הוא רק היה יודע שכבר עשיתי את זה.. שזיינתי לה את הצורה, את הפה, את הכוס החם שלה.
"את היית סקסית מאוד אתמול, בילי. את צריכה להפסיק להסתגר בחדר שלך שאנחנו באים לאחיך. את היית נראית סקסית בטירוף במחוך הקטן הזה." היא המשיכה לדבר ולפלרטט עם קולטון ומבטי ננעץ באלה שמסתכלת על שלושתינו.
זקפתי התקשחה עוד פעם והיא בחנה את בילי ואותי. היא בלעה את רוקה והלכה עם דמעות בעיניה לאחד מהחדרים.
אולי לכיתה שלה. "קולטון אני עוד דקה חוזר, ביי בילי." הלכתי לשם וחיפשתי אותה עד שלבסוף מצאתי אותה, היא ניגבה את הדמעות שלה וסידרה את האיפור.
היא לא קפצה ונבהלה שסגרתי את הדלת מאחוריי אבל שפתיה רעדו ועיניה היו אדומות מאוד.
הלכתי וחיבקתי אותה בחוזקה. "אני אוהב אותך סינדרלה. אל תבכי."
"לך תזדיין."
"אני מתחנן אלייך, רק תקשיבי-" היא הנידה בראשה והלכה משם. רדפתי אחריהם ותפסתי אותה.
נישקתי אותה והיא דחפה אותי ממנה. "אני רוצה שניפרד."
"לא."
"כן." היא נהמה והלכה משם. נשארתי לבהות בקיר ובעטתי בפח שהיה שם. זה היה רועש והרבה מבטים ננעצו בי אבל לא היה לי אכפת. אני אוהב אותה וכולם מניאקים. למה הייתי צריך לנשק את בילי לעזאזל?! הייתי צריך לסרב וזהו. להמציא איזה תירוץ. אבל הייתי שיכור ומסומם ואני בקושי זוכר את זה, למען האמת. קולטון הזכיר לי בבוקר את רוב הפרטים.

אהבה לוהטת || דואט האהבות [2]Where stories live. Discover now