*כעבור חודש וחצי*
אלה:
התקשרתי אל מיה ולאחר כמה צלצולים היא ענתה.
"מיה... אני- אני לא יודעת מה לעשות." לחשתי. "את מדברת על ההיריון, ריס ומה שהיה במועדון?"
"כן. אני סיפרתי לו שהוא בהיריון, אבל אני לא יודעת אם זה ממנו. אני לא יודעת ממי זה. והוא לא יודע, מיה.. אני לא יודעת מה לעשות,"
"זה לא אשמתך, אלה.. היית שיכורה." ליקקתי את שפתיי הרועדות ונשמתי עמוק.
"אני עדיין שכבתי עם מישהו אחר." למרות שאני לא זוכרת כלום והדבר היחיד שאני זוכרת את היום היה הכאב בין רגליי לאחר מכן. "היית שיכורה, אני לא אתפלא עם גם מסוממת. האנשים האלה משוגעים.."
"הם לא אנסו אותי." קולי נשבר.
"את היית שיכורה, אלה. את לא ידעת מה קורה. את היית מחוקה לגמרי ועד שמצאתי אותך הם כבר לא היו ואת היית עירומה בשירותים. אל תאשימי את עצמך."
"תנתקי." אית'ן פקד עליי והסתובבתי אליו.
שפתיה החלו לרעוד אפילו יותר.
"תנתקי." הוא חזר על עצמו בזעם והסתכל עליי בכעס וחוסר אמון. "מיה, נסיכה, היא תחזור אלייך עוד מעט." הוא אמר.
היא אמרה משהו באיטלקית, אבל היה נראה שהוא לא ממש התייחס לזה וניתק.
"אלה, תירגעי." הוא אמר והסתכל עליי, אית'ן ישע לקרוא אנשים. ואם הוא קרא אותי אז הוא יודע שאני מפחדת כל-כך עד שקשה לי לנשום.
"אני נשבעת שלא התכוונתי לשכב עם אף אחד אחר, אית'ן.. אני מצטערת. הייתי שיכורה ו..והייתי בטוחה שזה ריס, אני לא ידעתי. אני מוכנה לעשות הכל-"
"בגדת בי?" ריס שאל מהדלת. מה שאמרתי לא היה שקר, באמת חשבתי שזה ריס, אבל אני לא זוכרת כלום ואני לא באמת יודעת כלום. "לא.. לא! אני לא.. אני מצטערת, אני לא ידעתי שזה לא אתה עד שהתעוררתי בבוקר, אני באמת-"
"את בהיריון ממנו?" הוא שאל ובחן אותי, דמעות מילאו את עיניי והוא הניד בראשו בחוסר אמון מוחלט. "אולי, אני... אני לא יודעת. אבל.. אני מצטערת, לא התכוונתי, באמת. אני הייתי בטוחה שזה אתה."
"אני אלך." אית'ן אמר ויצא מהחדר.
ריס הסתכל עליי והתיישב על המיטה. מרפקיו על רגלו והוא מעביר את ידו בשיערו. "איך יכולת?" קולו היה חנוק. "הייתי שיכורה."
"אז מה?! את צוחקת, אלה?! את יודעת כמה פעמים אני הייתי שיכור! כמה פעמים בנות התחילו איתי שהייתי שיכור?! אבל אהבתי אותך. רק אותך. אף פעם לא עשיתי את זה עם מישהי אחרת בזמן שהיינו יחד."
"אני לא ידעתי מה אני עושה! אני בכלל לא זוכרת את זה. אני-"
"הילד בטוח שלו?" הנדתי בראשי. "אני לא יודעת! אני לא יודעת, ריס. אבל-"
"אבל מה?!" הוא בעט במיטה וקם להסתכל בעיניי. בלעתי את רוקי.
"אני רוצה להאמין שהוא ממך. אני מאמינה-"
"באיזה שבוע את?" הוא קטע אותי. "השישי או השביעי."
"אז את עוד יכולה להפיל? כמו שאמרת לפני?" הנדתי בראשי. "לא! לא! אני לא מפילה אותו, ריס!"
"את בת שמונה עשרה. חוץ מזה, את רצית להפיל מקודם, שרק סיפרת לי על ההיריון. למה שינית את דעתך?"
"כי ככה רציתי. וחוץ מזה, כן. אני בת שמונה עשרה. אז מה?! מה אם הילד הזה כן שלך?" התקרבתי אליו והוא נאנח ומשך אותי לחיבוק. "אני לא יכול להסביר כמה אני פאקינג כועס עלייך."
"אז למה אתה מחבק אותי?" שאלתי והרמתי אליו את מבטי. "אני לא יודע." הטלפון שלי צלצל והסתובבתי לקחת אותו. קולטון.
"אני אחזור אלייך אחרי זה."
"טוב. הכל בסדר?"
"כן... אני- ביי." ניתקתי. ריס הסתכל עליי. הוא נצמד אליי כל-כך עד שנפלתי על המיטה. "של מי את?" קולו היה צרוד והוא תיפס עליי. "של מי את, אלה! אני רוצה לדעת שאת יודעת למי את שייכת. שהמטומטם האידיוט הזה שזיין אותך-"
"אני שלך." לחשתי והתכוונתי לנשק אותו. הוא הניד בראשו וריתק אותי למיטה. הוא קשר את שתי ידיי באזיקים, כל יד לצד אחר של המיטה. "ריס," מלמלתי והוא קרע ממני את החולצה. גנחתי והוא נישק את צווארי באיטיות מייסרת, נשיקה, אחר נשיקה, חמות ומלאות רוק שגורמות לי לצמרמורת. יללתי והוא הרים את מבטו אליי. "ששש, אלה. תהיי בשקט, סינדרלה." הוא ליקק את הלסת שלי ומיקם את שפתיו צמוד לאוזני. "את מתנהגת כמו ילדה רעה."
"לא עשיתי כלום." מלמלתי וזזתי קצת צמוד יותר אליו. נהניתי מהמגע שלו. "תהיי שקטה." אמר ומצץ את התנוך שלי לאוזנו.
נשכתי את שפתיי והוא הוריד את ידו למכנס שלי.
הוא ירד עם גופו למטה באיטיות. הוריד את המכנס והתחתונים. גלגל אותם במורד ירכיי. בהיתי בו בתשוקה וחזי עלה וירד.
הוא נישק את הירך שלי בעדינות, פילס את דרכו אל איברי בנשיקות חמות ורטובות וגנחתי בשקט. "אלה." הזהיר.
הנהנתי ופישקתי את רגליי עוד. הוא נשק לאיברי. "ילדה טובה." לחש וליקק את הכוס שלי באיטיות. הוא מצץ את הדגדגן שלי והחלתי לרעוד קצת.
הוא פישק את רגליי עוד, עד קצה יכולותיי ואז התרחק ובהה באיברי. חזהו על וירד והוא חזר וינק את הדגדגן שלי לפיו, מצץ אותו ובאותו הזמן הכניס אליי אצבע. התנשמתי בכבדות ונשכתי את שפתיי בחוזקה בשביל שלא להשמיע קול.
הוא ליקק ועינג אותי בלשונו, אצבעותיו הוסיפו גם. "אני רוצה לשמוע אותך גומרת." הוא נהם לאיברי והרים את מבטו החודר אל עיניי. הנהנתי והוא המשיך. המשיך עד שהרגשתי את כל גופי רועד מעונג ואת גלי העונג ממלאים את גופי ומטיחים בי את האורגזמה.
הנפתי את ראשי לאחור וזעקתי בעונג, זעקתי את שמו של ריס.
אלוהים, שכחתי כבר איך זה מרגיש.
הוא התרומם והתקרב אליי. הוא שחרר את ידיי מהאזיקים והצמיד את שפתינו לנשיקה עמוקה ומענגת, מלאת רוק.
עטפתי את ידיי סביב עורפו והפכתי אותנו, לקחתי שליטה על הנשיקה. מצצתי את לשונו לפי והוא ליטף את גופי העירום בידיו. גנחתי לשפתיו והוא הפך אותנו עוד פעם והוריד ממנו את הבגדים. נשאר עירום לגמרי ובהיתי בו בתשוקה וחושניות.
הוא הפך אותי והכה את הישבן שלי בחוזקה בעזרת ידו. זעקתי בכאב והוא עלה מעליי ונישק את צווארי. "יש לך תחת כל-כך יפה, ועכשיו עם סימן של היד שלי אפילו יותר." הוא מצץ את עורי והפך אותי בחזרה, חדר אליי ללא הכנה מוקדמת וגרם לי לצרוח, בעונג ובכאב. לעזאזל, כל-כך הרבה תחושות עברו בי באותו הרגע. הוא נישק אותי ונע בתוכי. ציפורניי ננעצו בגבו וירדו מטה. הוא נהם. "אלה, את מנסה להרוג אותי או משהו?" קולו היה צרוד.
עצמתי את עיניי והוא ליטף את הלחי שלי וקצת את החזה שלי.
הסתכלתי בעיניו, חזי עלה וירד, בדיוק כמו שלנו וגופנו היו מלאים בזיעה קרה. הוא הצמיד את מצחו לשלי. "את שלי, אלה. את רק שלי. לנצח, טוב?"
"כן. לנצח. שלך... רק שלך. כן." הוא נישק את הלחי שלי. "אני אוהב אותך, סינדרלה."
"אני- אני אוהבת אותך- אוהבת אותך גם-" לא הצלחתי להשלים את המשפט כי הוא עשה תנועה אחת שגרמה לכל בטני להתהפך ולהתכווץ. גמרתי עוד פעם, האורגזמה הייתה טובה בהרבה מהקודמת והצרחה שלי נבלעה לתוך פיו של ריס שרק נישק אותי עוד ועוד עד שעיניי התגלגלו לאחור.
גמרתי עוד פעם עד שהוא גמר, הנוזל החם שלו מילא את כולי והוא נשק לשפתיי עוד פעם.
"סינדרלה שלי... אני- אלוהים," הוא יצא ממני ונשכב לידי. שמתי את ראשי על חזהו והוא ליטף אותו עד שנרדמתי בידיו.
אני אוהבת אותו.--
שבת שלום אהובות שלי💓🙏🏻
YOU ARE READING
אהבה לוהטת || דואט האהבות [2]
Romanceהספר השני ב'דואט האהבות' - המשך לסדרת 'הבנות שלהם'🫶🏻🤍 סיפורם של ריס ואלה - הזוג הלוהט🔥 ריס - אהבתי אותה מהפעם הראשונה שראיתי אותה, הבנתי את זה רק מאוחר יותר. שהבנתי את זה הבנתי גם שאני לא אמור לאהוב אותה, החבר הכי טוב שלי דלוק עליה. אבל אני חבר...