פרק 35

855 52 16
                                    

כמה הערות לפני הפרק💓

♥︎♥︎♥︎

- בשלב מסוים בספר הזמנים יתחילו להתקדם מהר יותר. גם בגלל שאין הרבה מידע להוסיף. אני כותבת בעיקר את הזמנים העיקריים והדברים החשובים ‐
- אמרתי כבר ואגיד פעם נוספת, אני לא מקפיאה את הספר. יכול להיות שיש זמן בין פרק לפרק, זה בעיקר בגלל שבנוסף לספר הזה אני עובדת על הספר של ניקול וכל הספרים של הדור הבא אז יש לי פחות ריכוז בספר הזה לבד -

♥︎♥︎♥︎

קריאה מהנה יפות שלי🙏🏻🤍

אלה:

ריס נכנס לחדר באמצע הלילה ובחנתי אותו. הוא נשכב צמוד אליי ונשק לכתפי. "אלה את מושלמת בטירוף... אלוהים."
"אתה לא. אתה אידיוט."
"את עדיין כועסת?" נאנחתי והתיישבתי, שאני עדיין מכוסה בשמיכה. "עברנו לכאן לפני יומיים. אני יכולה לספור על גבי כף-יד-אחת כמה פעמים היה לנו זמן לבד. אני לא רוצה הרבה, רק שנוכל להיות לבד לקצת." הוא הנהן ומשך אותי אליו.
הסתכלתי בעיניו והוא נשק למצחי. "איך את מרגישה?"
"לא טוב. הסיוטים שלי תמיד חוזרים. וכשאתה לא איתי זה רק נורא יותר."
"אני מצטער." הוא נאנח ועלה מעליי, נישק אותי בעדינות.
עטפתי את ידי סביב עורפו וליטפתי את שיערו. "אני אוהב אותך." אמר והמשיך לנשק אותי. הוא הוריד לי את החולצה וחשף חזיית תחרה לבנה. הוא ליקק את עורי ועבר להוריד את המכנס הקצר שלי. זקפתו הנוקשה הייתה כבר בפתח שלי ואילולא התחתונים שלי כנראה שהוא כבר היה בתוכי. עמוק בתוכי.
הסתכלתי בעיניו והוא נישק את עצם הבריח שלי והוריד לי את החזייה. התנשמתי בכבדות. חזי עלה וירד והורדתי לו את החולצה. "ריס אמרת שאתה הולך לדקה, אני צריך אותך. אתה יודע כמה בעיות יש כרגע ולהזדיין עם החברה שלך לא יעזור." התכוונתי להגיד לאית'ן שריס לא כאן, אבל במקום זה ריס נשק לפי והתלבש בחולצה עוד פעם. "אני בא." הוא נהם וירד מהמיטה. "אלה-"
"אני הולכת לישון."
"אלה בבקשה-" שמתי כרית על ראשי והוא יצא מהחדר.
פתחתי את המגירה שליד המיטה שלו ולקחתי סיגריה ומצית. בהיתי בה. ידעתי שעדיף שלא אעשה את זה. לא עישנתי המון זמן, אבל... זין על זה. הדלקתי את הסיגריה ויצאתי החוצה על המרפסת. שאפתי ממנה ונרגעתי קצת. לבסוף כיביתי את הסיגריה ונרדמתי על הכיסא, מכווצת. מקווה לא לחלום חלומות רעים.

הפעם הבאה שהתעוררתי הייתה כבר בידיו של ריס.
בהיתי בו והוא השכיב אותי על המיטה. "את תגמרי בדיוק כמו אמא שלך בסוף." אמר בקול שקט ורגוע.
הנדתי בראשי. המשפט התנגן בראשי עוד פעם, ועוד פעם, ועוד פעם.
את תגמרי בדיוק כמו אמא שלך בסוף.
את תגמרי בדיוק כמו אמא שלך בסוף.
את תגמרי בדיוק כמו אמא שלך בסוף.
את תגמרי בדיוק כמו אמא שלך בסוף.

אהבה לוהטת || דואט האהבות [2]Where stories live. Discover now