פרק 43

729 52 14
                                    

שנה טובה לכל מי שקורא את זה💘
אני אוהבת אותכן בטירוף!! תזכרו שגם ולמרות שזה חג תשמרו על עצמכן.
כאן לכל דבר, אתן מוזמנות לכתוב לי תמיד💓🙌🏼

————

אלה:

כשסיימנו את הבדיקה שלי אצל הרופא, נסענו למסעדה. ואלוהים, היה שם המון פפראצי. הרבה יותר משחשבתי שיהיו וזה אומר שלא רק אני שם - יש כאן עוד מישהו מפורסם.
ריס הסתכל עליי ונישק אותי שמצלמות הפפראצי כוונו אלינו והרגשתי את ליבי מתחיל לדהור במהירות. 
נכנסנו אל המסעדה והתיישבנו בשולחן בקצה המסעדה. בחנתי את ברייס - דוגמן מפורסם והגבר ששכבתי איתו שהייתי שיכורה בטירוף ואולי אפילו מסוממת. האיש שאולי אני בהיריון ממנו. בלעתי את רוקי והוא סובב את מבטו אליי וחייך. מולו ישב הסוכן שלי. הסוכן שלי. בן ישב מולו עם אוכל ודיבר אותו. אלוהים... אני לא אוהבת את זה.
ריס הסתכל עליי בבלבול והנדתי בראשי. "זה דוגמן מפורסם שאני מכירה. קוראים לו ברייס. ברייס ריצ'רדס."
"ובן? הוא הסוכן שלו גם?"
"מסתבר..." מלמלתי והנחתי את ראשי על הקיר מאחור. הוא הסתכל עליי בדאגה. "הוא עשה לך משהו? פגע בך? לעזאזל, אם הוא הכאיב לך אלה-"
"הכל בסדר, ריס. באמת. אני מבטיחה." הוא בחן אותי בעיניו החומות כאילו יודע שמשהו לא בסדר. 
ברייס התקרב אלינו והסתכל עליי. "שמעתי שאת בהיריון." הוא אמר בטון ארסי ונעץ מבט בעיניי. "מזל טוב."
"תודה, ברייס. אתה צריך משהו?" שיניי היו חשוקות. שנאתי אותו, לעולם לא אצליח להבין מה קרה באותו הלילה שגרם לי לשכב איתו. "לא. רק להגיד מזל-טוב. מקווה שהתינוק יקבל את היופי שלך ולא של אבא שלו. יכלת למצוא טוב יותר." הוא סימן על עצמו וקרץ. רציתי להוריד לו את הפאקינג ראש. בלעתי את הזעם שלי. "האבא שלו הרבה יותר מכל אחד אחר. במיוחד ממך."
"אם הוא השיג אותך הוא בטוח הרבה יותר מכל אחד אחר." הנהנתי וריס הסתכל עליו כאילו רצה להעיף לו אגרוף לאף. אני הייתי מוכנה לעשות יותר מזה. 
"תשאיר אותנו לבד, בבקשה." ריס ביקש בקול זועם וברייס הנהן בהבנה והרים את ידיו באוויר. "אני הולך. מזל-טוב, עוד פעם." הוא חייך בנימוס מזויף והלך.

בן של זונה.

ריס הסתכל עליי והמלצר הגיע. "הרגיל שלנו." ריס אמר והמלצר הנהן שחיוך על פניו. הוא הרים את מבטו אליי ובהה בי לפני ששאל, "עוד משהו?"
"כן." ריס אמר בזעם. "תוריד את העיניים המחורבנות שלך מהבחורה שלי לפני שלא יהיו לך בכלל עיניים." הוא הנהן בהבנה והוריד את מבטו. הסתכל על ריס. "היא דומה למישהי שאני מכיר, מר קלארק. פשוט ניסיתי להבין למי." הוא הנהן והסתכל עליי פעם אחרונה לפני שהלך. "תזכירי לי פאקינג לפטר אותו שנגיע הביתה."
"אני אחשוב על זה. הוא דווקא נראה די בסדר."
"הוא בהה בך ועמד לו הזין הקטן." לגמתי מכוס המים והטיתי את ראשי. "לך לא עומד שאתה בוהה?"
"את אלה פאקינג קלארק, סינדרלה. לכל אחד עומד שהוא בוהה בך. אבל את שלי. רק שלי, אלה." חייכתי אליו. "אלה קלארק?"
"יש בעיות?" הנדתי בראשי שבטח חיוך טיפשי על פניי. אני אוהבת את השם הזה. אבל אני לא אפטר מהווסט בקלות כזו. זה השם של אמא שלי.  ועל אף שיש לי בעיות לא פתורות עם אמא שלי, שכנראה גם לא יפטרו אף-פעם, היא עדיין אמא שלי. ואני עדיין אוהבת אותה. למרות מה שעשתה, אני בטוחה שהיא הצטערה. בגלל זה היא הלכה למכון גמילה. הוא הסתכל עליי והרים את גבותיו. "על מה את חושבת? את נראית... עצובה."
"זה יהיה בסדר מבחינתך אם אשאיר את שם המשפחה שלי גם? אני לא רוצה להיפטר ממנו, ריס. הוא חשוב לי." הוא הסתכל עליי וגיחך. "למה את בכלל שואלת, מותק? אם זה מה שיעשה לך טוב אז ברור." הנהנתי וביקשתי מריס שיצלם אותי. התאורה כאן מחמיאה והמקום יפהפה. אני לא יודעת את מי אית'ן סחר שיעצב את המקום המהמם הזה, אבל אני ממש אשמח שהוא יעצב לי את הבית העתידי שלי. "איך קוראים למסעדה, ריס?" שאלתי והסתכלתי בו בוהה בי. הוא לא ענה. "ריס?"
"הממ?" הסתכלתי עליו בבלבול. "מרוב שאת יפה קשה לי להתרכז," הוא קרץ וצחקקתי. "מה שאלת?"
"השם של המסעדה?" שאלתי פעם נוספת והוא הסתכל עליי וחייך. "מיה."
"מיה? כאילו השם, מיה? כמו מיה שלנו?" הוא הנהן בחיוך. "ויש מסעדה שיקראו לה אלה, אבל היא עדיין בבנייה." הנהנתי והרגשתי את לחיי מתחממות. "את מסמיקה?"
"אתה בונה מסעדה שתקרא על שמי?" הוא הנהן. "אז כן, לגמרי כן." לחשתי והוא המשיך להסתכל עליי. "מנת הדגל שם תהיה הםסטה שמנת פטריות שלך."
"זה אומר שאני צריכה לתת להם את המרכיב הסודי?" הוא הנהן והעביר את ידו בשיערו. "קיוויתי שתוכלי להתמודד עם זה... לספר להם."
"לא, זה בסדר. אבל רק אם זה לא יוצא החוצה. אם אגלה שאחד העובדים הוציא את המתכון החוצה, אני מחסלת אותו."
"את לא." הוא אמר ונאנחתי. קיוויתי שיגיד בסדר. אני רוצה להרוג מישהו, או לפחות לגרום למישהו לסבל. אני זקוקה לזה ואני אפילו לא יודעת למה. מעולם לא רציתי להכאיב למישהו, במיוחד לא כמו עכשיו.
ריס הרים את רגלי על הירך שלו וליטף אותה וחייך אליי. הוא הסתכל על הטלפון והנהן פעם אחת במשהו שהיה נראה כמו שמחה. "יש לי עוד הפתעה אחת אחרי המסיבה."
"ומה היא?"
זו לא תהיה הפתעה אם אספר לך, סינדרלה." חיכינו עד שהמנות שלנו הגיעו והתחלנו לאכול. 
בשלב מסוים הוא הלך הצידה לעשות שיחת טלפון ומאז נעשה חשדני וחשדני יותר. הוא הסתכל לכל מקום במהלך הארוחה, וגם כשיצאנו ממנה והלכנו לרכב. הוא שמר עליי, ובטח גם על עצמו, אבל בעיקר עליי.
בנסיעה הוא כל הזמן הסתכל במראות וליטף באגודלו ונשק לגב ידי. שמתי את ראשי על חזהו והוא נישק את ראשי. "מצטער, סינדרלה. פשוט אית'ן אמר שהוא קיבל מידע על כך שהזמינו עליי חיסול."
"מה? למה?"
"אל תדאגי, זה לא רק עליי. מנסים לחסל גם אותו. אין סיבה מיוחדת. כנראה שבעיקר בגלל שאני הקונסיליירי ולא חייל פשוט." הנהנתי בהבנה ונישקתי את הלחי שלו. "זה הכל?" הוא הנהן והסתכלתי עליו ממשיך לנסוע.
הוא שיקר לי, אני בטוחה בזה שהוא שיקר לי. אני רואה כמה שהוא מוטרד, יש משהו נוסף.
"ריס. מה יש?"
"כלום, סינדרלה. אנחנו עוד-מעט מגיעים."

כשהגענו קולטון וקים היו שם. התרגשתי בטירוף כי לא ראיתי אותם זמן רב יחסית והתגעגעתי לשניהם בטירוף! ריס ואני התחתנו. אני וריס באמת התחתנו. זה לא היה חלום מזוין... התחתנתי עם אהוב ליבי מגיל ארבע עשרה - ואפילו לפני - ואני הכי פאקינג מאושרת בעולם. שחזרנו הביתה ארבעתנו היינו בסלון. קים ישבה ליד קולט ששיחק בשיערה החום ואני שכבתי צמוד לריס שעוטף אותי בזרועו החזקה. הסתובבתי ונישקתי את שפתיו. "מה בייבי?"
"אני אוהבת אותך כל-כך הרבה, ריס. באמת." הוא ליטף את הלחי שלי ונשק לי פעם נוספת. "אני עייף. בואי נעלה למעלה."
"ונשאיר את קים וקולט לבד?" הוא הנהן. "הם יסתדרו לבד, תאמיני לי. אני מבטיח, אלה שלי." המהמתי והוא הרים אותי על ידיו וקם מהספה. הלכנו יחד אל החדר שלנו והוא השכיב אותי במיטה ועלה מעליי. הוא נישק אותי בשפתיו החמימות ופשט ממני לאט את הבגדים. ליטף ונשק לעורי אחר כל פעולה שביצע ופאק, זה היה פאקינג מחרמן. שהבגדים שלי היו זרוקים על הרצפה הוא ליטף את השדיים שלי ושיחק עם הפטמה השמאלית שזקורה במיוחד בשבילו. את הפטמה השנייה הוא מצץ לפיו. גנחתי והנפתי את ראשי לאחור. "עוד, ריס. אני מתחננת."
"ששש. אני אטפל בהכל. זו לא תהיה הפעם הראשונה שתגמרי היום." הוא נשך את הפטמה שלי וגלגל אותה בלשונו בעוד חזי עלה וירד ונשכתי את שפתיי בשביל לא לגנוח בקולי קולות ולהעיר את כל הבית. זיעה כיסתה את גופי והוא ליקק את דרכו מהשדיים שלי אל הכוס הנוטף שלי. הוא ינק את הדגדגן שלי לפיו ופישק את רגליי עוד. "אני אוהב אותך, אלה קלארק."
"ווסט-קלארק." תיקנתי והוא צבט את פנים הירך שלי. "קלארק-ווסט. בסדר." לחשתי והוא הנהן והכניס אליי אצבע, ואז עוד אצבע. הוא ליקק ומצץ אותי והרגשתי את הדופק שלי דוהר מהר יותר בחזי עד שגמרתי בצרחה שלא הצלחתי להשתיק. גמרתי פעמיים נוספות באותו הערב. אין ספק שהגבר שלי יודע איך לספק את הרצונות שלי.

אהבה לוהטת || דואט האהבות [2]Where stories live. Discover now