פרק 28

120 7 0
                                    

*כעבור כמה ימים*
•לין•
התעוררתי לפני חצי שעה, הספקתי מקלחת ולאכול.
עכשיו הייתי בחדר וראיתי טלוויזיה.

הדלת של החדר נפתחה רומי נכנסה, מה היא עושה פה?
"אני קורעת לעצמי את התחת בעבודה המסריחה הזאת ואת יושבת לך כמו פרינסס??" היא שואלת בעצבים ומתיישבת לידי במיטה

אני מצחקקת "אני שונאת אותך כלבה." היא אומרת "גם אני אוהבת אותך יפה שלי." אני מחזירה היא שולחת לי באוויר נשיקה אני מחזירה.

"מה את עושה פה?" אני שואלת כשהיא נשכבת לצידי
"בורחת מהעבודה." היא עונה "ברצינות?" אני שואלת
"כן. נמאס לי מהמנהל הבן זונה הזה." היא אומרת
"הוא עשה לך משהו?!" אני מתיישבת ונועצת בה מבט

"הוא מפיל עליי עבודות על ימין ועל שמאל כי הוא בן כלב." היא מחזירה עם אנחה "רוצה להיות מובטלת איתי?" אני שואלת היא מצחקקת

"מתאים לי מובטלת. תגידי לחבר שלך יש איזה מישהו שמחזיק תענבים או שזה לא כלול?" היא שואלת כשהיא עושה את עצמה כאילו בחוף ועל הדרך מדגימה לי איך היא נוגסת בענבים מדומיינים.

אנחנו צוחקות. "ברצינות לינו מה זה הבית הזה בקושי זכרתי איך להגיע לחדר פה" היא אמרה היא הייתה כאן כמה פעמים.

"את צודקת גם אני לא הבנתי למה יש לו בית כל כך עצום" עניתי וחזרתי לטלוויזיה
"זה לא בית אחותי זאת פאקינג טירה!!" היא אומרת קמה ומתחילה לנוע בחופשיות ברחבי החדר.

אני צוחקת כשהיא מדמיינת את עצמה בלרינה.
"רגע איפה הוא באמת?" היא שואלת "לא יודעת לא פה." אני עונה עם גילגול עיניים.

"יש! פשיטה על הבית כמה חיכיתי לעשות את החרא הזה!!" היא צועקת ומתחילה לפתוח כל דבר שבא לה ליד.

"רומה הוא יהרוג אותי דיי" אני אומרת כשהיא מתחילה להוציא את הבגדים שלו שהיו תלויים על הקולב "איכ למה יש לזה תריח שלו." היא אומרת ומחזירה את הבגדים.

ציחקקתי "את חתיכת סתומה" אני עונה היא באה אליי מושכת בידי וגוררת אותי אל אחד החדרים.

"נגיד תראי את החדר הזה אפשר להקים פה חדר איפור ושיער. עם מלא מלא איפור שבעלך שיחיה יממן" היא אומרת אני צוחקת אבל היא בתגובה מתחילה להציג לי איפה כל דבר יהיה.

"מה נעשה עם חדר איפור ושיער?" אני שואלת "לא יודעת. סתם זרקתי תמיד לטחונים יש דברים הזויים."
אמרה אני מגלגלת עיניים בחיוך.

*כעבור שעתיים*
ככה זה המשיך, היא גררה אותי בכל הבית ועברה על כל החדרים למעט הקומה השלישית.
שם הבולדוזרים שלו היו.

"טוב אני אזוז לבית." היא אומרת כשאנחנו ליד הדלת של הכניסה לבית אני מחבקת אותה "ביי חיים שלי" אני אומרת מחזירה לה חיבוק

החיים בצל הפשעWhere stories live. Discover now